2013-06-20, 23:26
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Jag svarade helt enkelt på Ippskiffs inlägg. Han skrev att religiösa judar promoterar bögdynga för att de inte vill riskera en PR-katastrof

Det gjorde han och jag tycker han är dig svaret skyldig, jag väntar tålmodigt. Ortodoxa judar, mediajudar, ateistiska judar samt politikjudar, dvs maktjudar i allmänhet spatserar hoppande och studsande i bögparaden... i rädsla för dålig publicitet? Ippskiff har konstruerat en oemotståndlig cliffhanger.
Citera
2013-06-21, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Det gjorde han och jag tycker han är dig svaret skyldig, jag väntar tålmodigt. Ortodoxa judar, mediajudar, ateistiska judar samt politikjudar, dvs maktjudar i allmänhet spatserar hoppande och studsande i bögparaden... i rädsla för dålig publicitet? Ippskiff har konstruerat en oemotståndlig cliffhanger.

Precis…och notera att kjellkritisk inte kommenterade det faktum att judar kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag. Han ville ha en länk, jag postade den, och han struntade i den.
Citera
2013-06-21, 00:42
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Precis…och notera att kjellkritisk inte kommenterade det faktum att judar kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag. Han ville ha en länk, jag postade den, och han struntade i den.

kjellkritisk ställer frågor som inte hör till ämnet och när han får svar anklagar han vederbörande för ämnesflykt, jag tänker så här, jag tänker inte notera kjellkritisks pladder.
Citera
2013-06-21, 12:23
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det förklarade jag i inlägget som du citerade.

Här:

https://www.flashback.org/sp43894922

Vad sägs om att läsa tråden innan du skriver i den?
Att hänvisa till ett inlägg av dig själv som i sin tur hänvisar till en hel djävla drös inlägg av dig själv som i sin tur... För helvete människa, lär dig vad en källhänvisning är för något!!!!!!!!
Citera
2013-06-22, 00:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Att hänvisa till ett inlägg av dig själv som i sin tur hänvisar till en hel djävla drös inlägg av dig själv som i sin tur... För helvete människa, lär dig vad en källhänvisning är för något!!!!!!!!
Det finns ju tydliga källor som jag inte hade några som helst problem att klicka mig fram till. Jag är säker på att även du klarar av det. Eller är det för känsligt för dig? Ta sanningen som en man för tusan. Om du tycker det är okej för judar att våldta östeuropeiska kvinnor kan du väl stå för det. Om du tycker det är okej att plocka organ från ihjälskjutna palestinier, stå för det!
Citera
2013-06-22, 04:45
Medlem
Tog en titt på World Professional Association for Transgender Health ("WPATH") - Ansvariga för att ta fram internationella behandlingsriktlinjer för könskorrigering och transexuella.

Blir man förvånad? Grundaren är en azkenazi jude, Harry Benjamin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Benjamin

Dessa parasiter är överallt, just överallt. 0,1% av världens befolkning men ändå så framstående. Var man än hittar vidrigheter, Varför
Senast redigerad av Kamora 2013-06-22 kl. 04:48.
Citera
2013-06-22, 05:25
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Judar är äckliga leechande hypokritiska parasiter som gör världen inget gott. De gillar att se svaga ut efter det så hemska andra världskriget, när i själva verket så dödar dem muslimer för att ha "tagit deras land". De baserar och legitimerar folkmord på muslimer pga av en falsk historia om Gud och en gammal jude gubbe som gett landet till judarna för flera tusen år sedan.
Citera
2013-06-22, 16:03
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Ja men vad är det du tycker jag ska kommentera? Fatta att jag är mot alla sorters övergrepp oavsett vilken etnisk bakgrund personen har! Detta sker ju i Sverige också, betyder det att svenskar förespråkar sexuella övergrepp? Vita nordeuropéer ta hit thailändskor, misshandlar och våldtar innebär det att nordeuropéer förespråkar övergrepp?

Anledningen jag argumenterar emot är fortfarande att du inte kan visa på att fler judar förespråkar eller begår övergrepp än andra folkgrupper, dumhet har ingen speciell hudfärg som den här tråden uppenbart påvisat.

Men just det jag svamlar ju bara enligt dig och din svans så då kan jag ju fortsätta med det.

Napoleon hade röd väst för att det inte skulle synas att han var sårad, Hitler hade bruna byxor!
Citera
2013-06-22, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb

Det är mycket enkelt. Om kjellkritisk hade läst det ursprungliga inlägget i den här tråden så hade han helt enkelt kunnat klicka på länken som hade beskrivningen ”Judar kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag”.

Den länken hade lett honom till ett inlägg i vilket jag postade videos och utdrag ur tidningsartiklar (främst judiska).

Visst, jag hade kunnat posta allt detta en gång till, men då hade jag kanske brutit mot Flashback-regeln 0.04 (korspostning).

Det är anmärkningsvärt att mina tre motdebattörer Ippskiff, kjellkritisk och skunkjobb beter sig som hysteriska fjollor. En av dem har erkänt att han är homosexuell, vad har de andra två för ursäkt?
Citera
2013-06-22, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ja men vad är det du tycker jag ska kommentera?

Du skrev ”Och var är källorna till dessa kidnappningar och våldtäkterna???”, så jag antog att du ville läsa om detta.
Citera
2013-06-22, 23:22
Bannlyst
Så här säger den judiske ”läkaren” Spack:
Citat:
Dr. Norman Spack, 64, argues that transgender kids tend to be much happier - and less likely to harm themselves - when they're able to live in their preferred gender role.
http://www.boston.com/bostonglobe/ideas/articles/2008/03/30/qa_with_norman_spack/?page=full

Men stämmer det verkligen? Låt oss ta en titt på följande undersökning:
Citat:
A staggering 41 percent of transgender people in the United States have attempted to commit suicide, according to a new survey.
http://www.livescience.com/11208-high-suicide-risk-prejudice-plague-transgender-people.html

41% av ”transgender”-personer i USA har försökt begå självmord. Så juden Spack har fel när han säger att ”transgender”-barn är lyckliga? Oy vey, jag är chockad!
Citera
2013-06-24, 18:28
Avslutad
Där har vi svaret på varför Tel Aviv är mellanösterns paradis för sjättisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här