2013-06-19, 10:10
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monk75
En av Sveriges hetaste singlar stâr det pâ Aftonbladet idag. Alla killar... svara ärligt nu. Vad gör henne sâ eftertraktad som det stâr i tidningen????

Pengarna, inget annat!
Citera
2013-06-19, 10:17
Medlem
Citat:
En av Sveriges hetaste singlar stâr det pâ Aftonbladet idag. Alla killar... svara ärligt nu. Vad gör henne sâ eftertraktad som det stâr i tidningen????
Tja, det finns förmodligen massor med singlar i Sverige som jag hellre vill ha. Dock blir det svårt att känna till alla dessa. Då de allra flesta känner till CL, har hon ju ett övertag framför sina mer okända systrar. Om man då ska se till hennes konkurrens bland kända Svenska kvinnor som kallar sig singlar, hamnar hon nog i toppen faktiskt. Jag menar, om jag måste välja mellan CL och t.ex. Kicki Danielsson blir valet tämligen enkelt.
Citera
2013-06-19, 10:33
Medlem
Citat:
Såg henne igår på nyhetsmorgon och hon ser bra ut. Hon är ju inte någon ungdom precis så hon ser för sin ålder bra ut. Dessutom visade de bilder från dansträning och hon hade en fin figur. Som grädde på moset verkar hon ha en del cash och det är ju trevligt.
Citera
2013-06-20, 07:55
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage
Såg henne igår på nyhetsmorgon och hon ser bra ut. Hon är ju inte någon ungdom precis så hon ser för sin ålder bra ut. Dessutom visade de bilder från dansträning och hon hade en fin figur. Som grädde på moset verkar hon ha en del cash och det är ju trevligt.
Hon verkar å andra sidan otroligt mesig och tråkig.
Citera
2013-06-20, 09:24
Medlem
Jag kan inte bidraga med så mycket förutom att jag träffat kvinnan en gång och hon är den absolut drygaste och otrevligaste människan jag träffat.

Förutom det är hon helt och hållet värdelös som författare och borde aldrig blivit utgiven, det är den enda författare jag vet som skriver sämre och sämre för varje bok. Dessutom har hon snott intrigen i sin andra bok från en annan författare. Hon kan inte ens komma på e halvtaskig intrig på egen hand.

Att hon anses vara begåvad övergår mitt förstånd. Det finns gott om kompetenta, kvinnliga författare i samma genre, varför en hyllning av den mest inkompetenta nollan norr om Australien?
Citera
2013-06-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Läckberg är en överbetald, tragiskt dålig ”författarinna” med uggleögon. Hon måste ju vara bra på nånting annat för att vara OT i den tråden...

verkligen sjukt överskattad
Citera
2013-06-20, 10:52
Medlem
Män som är skitfula med mycket pengar får snygga ragg, Läckberg ser helt ok ut och har mer pengar än många av dom männen så det är klart hon är en het singel.
Citera
2013-06-21, 10:46
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soochav
Män som är skitfula med mycket pengar får snygga ragg, Läckberg ser helt ok ut och har mer pengar än många av dom männen så det är klart hon är en het singel.
Män raggar sällan på kvinnor för att de har pengar, det är väl Läckbergs problem.
Citera
2013-06-21, 23:35
Medlem
P55s avatar
Begriper mig inte på den här människan.
Och jag begriper mig inte på kvällspressen heller.

Ena stunden så ser man på nån av dessa tidningarnas hemsidor att Ugglan drar sig tillbaka till Hamburgsund för att hon inte vill bli igenkänd i hennes hemstad.
I andra stunden så skriks det ut att hon firar midsommar men sitt ex!

Är hon så jävla kåt på uppmärksamhet så hon twittrar hela tiden eller/och är det tidningarna som följer henne? Och om det är så, varför gör dom det?
Citera
2013-06-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Män raggar sällan på kvinnor för att de har pengar, det är väl Läckbergs problem.

Läckbergs problem är att det är kvinnor som är intresserade av pengar. För att en ny snubbe skall vara intressant bör hon hitta en med mera cash. Har en snubbe mera cash än Läckberg så kan han lätt hitta ragg som är 10 ggr snyggare än henne och ca 25-30 år.

Det är inte vi män som bestämt att det skall vara såhär. Vi jagar cash för att kvinnorna förväntar sig att vi skall ha det (cash/resurser/hus/bil/semesterresor you name it). Så Läckbergs problem är ett kvinno problem de skapat själva
Citera
2013-06-22, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage

Det innebär ju bara att man vill dunka henne ett antal ggr. Hon har redan allt så hon kommer inte att ge "ärlig" respekt åt en man om han inte kan bidra med nått. Eftersom hon har massor med resurser så krävs det man av rang för att Läckberg i det långa loppet skall bli kåt på riktigt. Så för Läckberg är det bara "Sex in the City" som gäller Hennes före detta man kan dock gå vidare och skaffa sig en riktig familj
Citera
2013-06-23, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Begriper mig inte på den här människan.
Och jag begriper mig inte på kvällspressen heller.

Ena stunden så ser man på nån av dessa tidningarnas hemsidor att Ugglan drar sig tillbaka till Hamburgsund för att hon inte vill bli igenkänd i hennes hemstad.
I andra stunden så skriks det ut att hon firar midsommar men sitt ex!

Är hon så jävla kåt på uppmärksamhet så hon twittrar hela tiden eller/och är det tidningarna som följer henne? Och om det är så, varför gör dom det?
Om hon inte vill bli igenkänd kanske hon skall sluta hålla på som hon gör med twitter och media. Hon vill bli sedd, inget snack om den saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in