2013-06-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
JF ? Menar ni då J*a*i*m F? På vilket sätt skulle han vara inblandad?
Skulle han vara en buse? MK skulle den höginkomsttagaren vara inblandad också?
Dom 2 kan ni gått och väl stryka.

Varför kan vi stryka dom? I tråden finns information om dessa gentlemän som kan passa in på en potentiell GM enligt mig. Jag anser att frågan är berättigad och bör undersökas för att - om inte annat - utesluta personerna i utredningen. Vad kan DU berätta om dom?
Citera
2013-06-19, 15:30
Medlem
ballobass avatar
Citat:
JF ? Menar ni då J*a*i*m F? På vilket sätt skulle han vara inblandad?
Skulle han vara en buse? MK skulle den höginkomsttagaren vara inblandad också?
Dom 2 kan ni gått och väl stryka.

Mitt fetade hur tänker du där? Bara för att han drar in mycket deg i månaden kan han inte mörda någon då eller? Bara fattiga som mördar folk ,eller?
Citera
2013-06-19, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Varför kan vi stryka dom? I tråden finns information om dessa gentlemän som kan passa in på en potentiell GM enligt mig. Jag anser att frågan är berättigad och bör undersökas för att - om inte annat - utesluta personerna i utredningen. Vad kan DU berätta om dom?

därför att åtminstonde MK har städat upp sig de senaste åren och inte bör bli dömd för att han hittade på dumheter när han var yngre när han lagt det bakom sig?
Citera
2013-06-19, 15:31
Medlem
ME077s avatar
Har ställt denna fråga tidigare i tråden men fick inget svar. Kan rättsläkaren se ungefär hur länge VB varit död innan styckning? När kom pappan hem från utomlandsresan, var det omkring 11/5? (Om det nu är en sann uppgift).
Citera
2013-06-19, 15:32
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Mitt fetade hur tänker du där? Bara för att han drar in mycket deg i månaden kan han inte mörda någon då eller? Bara fattiga som mördar folk ,eller?

Det har inget med det att göra. Nej men för att han inte känner KJ.
Citera
2013-06-19, 15:34
Medlem
ballobass avatar
Citat:

Mitt fetade , hur vet du det? Å spelar det någon roll om han känner KJ eller inte?
Citera
2013-06-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
därför att åtminstonde MK har städat upp sig de senaste åren och inte bör bli dömd för att han hittade på dumheter när han var yngre när han lagt det bakom sig?

Vad har han ägnat sig åt när han var yngre menar du? Jag dömer ingen, men jag tycker att man bör titta runt på andra personer och inte snöa in sig på bara KJ som GM. Detta tror jag är viktigt eftersom jag är osäker på om KJ skulle klara av att mörda, stycka, planera, städa efter sig, neka i förhör, fabricera ihop en sammanhållande historia som överensstämmer med verkligheten. Han verkar inte vara tillräckligt stark psykiskt för att klara av allt detta ensam.
Citera
2013-06-19, 15:41
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Mitt fetade , hur vet du det? Å spelar det någon roll om han känner KJ eller inte?

Han jag tänker på är familjefar och känner inte någon alls överhuvudtaget av den familjen.
Undrar om det är samma person vi tänker på? Får backa bak i tråden och kolla så vi pratar om samma MK.
Citera
2013-06-19, 15:44
Medlem
Citat:
Vad har han ägnat sig åt när han var yngre menar du? Jag dömer ingen, men jag tycker att man bör titta runt på andra personer och inte snöa in sig på bara KJ som GM. Detta tror jag är viktigt eftersom jag är osäker på om KJ skulle klara av att mörda, stycka, planera, städa efter sig, neka i förhör, fabricera ihop en sammanhållande historia som överensstämmer med verkligheten. Han verkar inte vara tillräckligt stark psykiskt för att klara av allt detta ensam.

Kanske det att han haft ett par dar att planera och plantera sin tillförlitliga historia, så att den blivit en sanning han tror på själv.
Citera
2013-06-19, 15:44
Medlem
Citat:

Nu förstår jag inte vad du menar? Jag vill veta varför du vet att de av mig utpekade männen inte är inblandade i VB's död. Vad vet du om dom?
Citera
2013-06-19, 15:45
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Han jag tänker på är familjefar och känner inte någon alls överhuvudtaget av den familjen.
Undrar om det är samma person vi tänker på? Får backa bak i tråden och kolla så vi pratar om samma MK.
Den MK jag tänker på är han som är/var plXtslagare=å
Citera
2013-06-19, 15:46
Medlem
Citat:

han var väl en buse, men det är juh långt tillbaka. Vet många som vart liknande men städat upp sig, blivit föräldrar, klippt sig och skaffat ett jobb, osv.
och jag tror i dett afall att MKs bakgrund är totalt orelevant, samma med att han ska vara skyldig tror jag inte heller på. man ska inte döma fölk för taskig bakgrund om dom städat upp sig.
sen då också om han inte ens känner KJ så är juh chansen att han är relevant i detta fall ännu mindre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in