2011-06-22, 03:03
Medlem
gungunguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
*hoppas*
Tror tyvärr inte det och jag har mycket info om henne
Citera
2012-08-29, 15:51
Medlem
Finns det någon blowj film?
Citera
2013-06-18, 20:26
Medlem
Någon som vet vad hon gör nuförtiden?
Citera
2013-06-18, 23:28
Medlem
barnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av declspec

Ekonomiassistent.
Citera
2014-08-09, 12:46
Medlem
skvallertackas avatar
Efter att ha slängt ett öga på Elitas facebooksida så undrar jag.
Vad ska hon göra när hon är 40 och hon inte passar in i de sammanhang som hon är nu?
Citera
2014-08-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Efter att ha slängt ett öga på Elitas facebooksida så undrar jag.
Vad ska hon göra när hon är 40 och hon inte passar in i de sammanhang som hon är nu?

Hon är väl snart 40? Lite lustigt enda jag mindes från big brother den säsong hon var med var då hon dissade en som hette Klas för att han nog inte skulle passa in i hennes liv.

Att de där tuttlisorna aldrig lär sej haha

Undrar var den där Klas tog vägen? Kanske bor han och Elita idag med fem barn i Vällingby. Hon jobbar som ekonomiassistens och han är halvtidsanställd på Jula?
Citera
2014-08-09, 18:39
Medlem
GinaCaranoFans avatar
Hon har ju, till skillnad från Natasha Peyre, inte en karriär som eskort, så något arbete har hon väl.
Senast redigerad av GinaCaranoFan 2014-08-09 kl. 18:41.
Citera
2014-08-10, 23:08
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinaCaranoFan
Hon har ju, till skillnad från Natasha Peyre, inte en karriär som eskort, så något arbete har hon väl.
Jo, som ekonomiassistent.
Men det känns inte som att den kvinnan är den som någonsin kommer passa in i en 9-5 livsstil med 25.000 i månaden.
Citera
2014-08-10, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av declspec

Hon jobbar på en skönhetssalong.
Citera
2015-05-30, 21:44
Medlem
TomJonass avatar
En som jag puffat för och som hade sin tid i rampljuset. Hennes blogg brukade leda till 15-20 kommentarer eller så. Numera noll.
Hon vet vem jag är. Vi har aldrig kommit så väl överens fast jag önskat henne allt gott och happiness i livet. Från djupet av mitt hjärta, hon är värd ett gott liv!
Citera
2015-05-31, 00:07
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinaCaranoFan
Min erfarenhet är att om media-tuttlisor har många oförklarliga bilder på sin insta/blogg från "semesterresor" i Dubai, så är dom åtta av tio ggr också lyxprostituerade. Finns en hel sport i det landet där ultraförmögna prinsar lägger ut (för dom kaffepengar) på ett par hundratusen på att flyga in europeiska modeller för en helgs knull och shopping.

Så, har denna Elita några skrytbilder från Dubai?
Citera
2015-06-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Min erfarenhet är att om media-tuttlisor har många oförklarliga bilder på sin insta/blogg från "semesterresor" i Dubai, så är dom åtta av tio ggr också lyxprostituerade. Finns en hel sport i det landet där ultraförmögna prinsar lägger ut (för dom kaffepengar) på ett par hundratusen på att flyga in europeiska modeller för en helgs knull och shopping.

Så, har denna Elita några skrytbilder från Dubai?

Jag vet ingenting om Elita men är det inte allmänt känt att unga tjejer åker till Dubai och "modellar"?

Inget fel med det heller, jag menar det finns ju dom som säljer sig bra mycket billigare här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in