Citat:
Skriver det här inlägget för att det är så enormt stressande att bli spekulerad om i hela boden.
Jag, KJs brorsa och tre andra var på festen som enligt något vittne ska ha varit den 4:de vilket är FEL. Vi hade "festen" (egentligen bara en bastukväll) den 18:e. Detta vet vi pga datum på bilder samt att melodifestivalen var då.
Det sägs att det eldades. Jo jävlar, vi grillade marsmallows.
Det ska ha levts om. Jo, vi sjöng och spelade gitarr hela natten.
Att det ska ha körts bilar vet jag inte, i så fall är det någon annan som ska ha sladdat. Vi hade cyklar och KJs brorsas bil hade ju polisen tagit så då går ju det bort.
Könen på oss stämmer, och tjejen är min flickvän. INTE Vatchareeya som det spekuleras om.
Det var förmodligen någon granne som gormat och tagit fel 2 veckor på datumet. Sluta spekulera om denna fest är ni snälla för den har verkligen ingenting med polisutredningen att göra. Vi är många som tar skada av detta skvaller som tråden skapar som sen tar sig ut i resten av boden. Tänk för fan efter på vad ni skriver och dömer ut.
Jag, KJs brorsa och tre andra var på festen som enligt något vittne ska ha varit den 4:de vilket är FEL. Vi hade "festen" (egentligen bara en bastukväll) den 18:e. Detta vet vi pga datum på bilder samt att melodifestivalen var då.
Det sägs att det eldades. Jo jävlar, vi grillade marsmallows.
Det ska ha levts om. Jo, vi sjöng och spelade gitarr hela natten.
Att det ska ha körts bilar vet jag inte, i så fall är det någon annan som ska ha sladdat. Vi hade cyklar och KJs brorsas bil hade ju polisen tagit så då går ju det bort.
Könen på oss stämmer, och tjejen är min flickvän. INTE Vatchareeya som det spekuleras om.
Det var förmodligen någon granne som gormat och tagit fel 2 veckor på datumet. Sluta spekulera om denna fest är ni snälla för den har verkligen ingenting med polisutredningen att göra. Vi är många som tar skada av detta skvaller som tråden skapar som sen tar sig ut i resten av boden. Tänk för fan efter på vad ni skriver och dömer ut.
Hej och välkommen till tråden!
Tycker det är ett bra initiativ av dig att gå ut och skriva i tråden.
Man önskar att fler initierade följde ditt exempel för det här fallet har chockat
en hel stad och väcker nyfikenhet och förundran hos alla som hör och läser om det.
Varje människa som kan bringa klarhet i detta bidrar med en välgärning då frågetecken
kan rätas ut och ryktesspridningen avtar.
Du skriver i ett annat av dina inlägg att du har väldigt svårt att tro att KJ är skyldig.
Vad är då din personliga uppfattning om vad som kan ha hänt?
Hur går snacket hos er som ser det lite "från andra sidan"?
.
Grattis