Hemskt, absolut hemskt. Speciellt de här kedjorna som de flesta killar jag mött tycks bära varje dag. Jag blir illamående av dess fulhet. Det rent ut äcklar mig. Jag ber om ursäkt för mina starka ordval, men det är verkligen så illa vilket jag vill betona.
De enda smyckena en man bär bära, som tidigare skrivits i den här tråden, är armbandsur, manschettknappar eller vigselringar. INGA undantag.
Hemskt, absolut hemskt. Speciellt de här kedjorna som de flesta killar jag mött tycks bära varje dag. Jag blir illamående av dess fulhet. Det rent ut äcklar mig. Jag ber om ursäkt för mina starka ordval, men det är verkligen så illa vilket jag vill betona.
De enda smyckena en man bär bära, som tidigare skrivits i den här tråden, är armbandsur, manschettknappar eller vigselringar. INGA undantag.
Beror enligt mig på vilken stil mannen i övrigt har.
Redan i första klass fick jag ett silverhalsband modell liten, sedan dess har jag alltid burit halsband. Sedan sexan har jag haft en tjockare silverkedja. Jag hade aldrig kunnat vara utan mitt halsband eftersom jag känner mig oerhört naken om jag inte har det på.
Har ett guldhalsband och tycker det är snyggt. Min sambo och många tjejer innan dess har sagt att det är snygg så då får killar tycka det är WT och gay bäst fan de vill.
Tycker det är jävligt snyggt sålänge det inte är turkkedja. Precis som klockor är snyggt sålänge det passar med resten av mannen, en smal nittonåring med en kedja tillsammans med mjukisbyxor och dyr klocka är knappast snyggt.
Själv tycker jag att alla accessoarer ser fruktansvärt ut på killar. (Är själv kille.) Det enda undantaget jag gör är för vissa armbandsur, men annars, nej. Bär inte ens vigselring.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!