2010-12-22, 15:19
Medlem
Hemskt, absolut hemskt. Speciellt de här kedjorna som de flesta killar jag mött tycks bära varje dag. Jag blir illamående av dess fulhet. Det rent ut äcklar mig. Jag ber om ursäkt för mina starka ordval, men det är verkligen så illa vilket jag vill betona.
De enda smyckena en man bär bära, som tidigare skrivits i den här tråden, är armbandsur, manschettknappar eller vigselringar. INGA undantag.
Citera
2010-12-22, 16:16
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milk-
Hemskt, absolut hemskt. Speciellt de här kedjorna som de flesta killar jag mött tycks bära varje dag. Jag blir illamående av dess fulhet. Det rent ut äcklar mig. Jag ber om ursäkt för mina starka ordval, men det är verkligen så illa vilket jag vill betona.
De enda smyckena en man bär bära, som tidigare skrivits i den här tråden, är armbandsur, manschettknappar eller vigselringar. INGA undantag.

So much bullshit.
Citera
2010-12-22, 19:11
Medlem
kamel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milk-
Beror enligt mig på vilken stil mannen i övrigt har.
Citera
2011-02-04, 21:54
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Jag använder en lång silverkedja med en amerikans Dog Tag som jag köpt på nätet. Jag tycker det är snyggt.
Citera
2011-05-01, 01:31
Medlem
Mr.Maazes avatar
Redan i första klass fick jag ett silverhalsband modell liten, sedan dess har jag alltid burit halsband. Sedan sexan har jag haft en tjockare silverkedja. Jag hade aldrig kunnat vara utan mitt halsband eftersom jag känner mig oerhört naken om jag inte har det på.

Mr.Maaze
Citera
2013-06-17, 20:37
Medlem
IngenAningAssos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
silverlänk av typen figaro eller ankarlänk är hur cleant som helst
Hur kan du tycka att figaro länkar ser bättre ut än pansar länkar?
Citera
2013-06-17, 20:43
Medlem
Har ett guldhalsband och tycker det är snyggt. Min sambo och många tjejer innan dess har sagt att det är snygg så då får killar tycka det är WT och gay bäst fan de vill.
Citera
2013-06-17, 21:26
Bannlyst
Fjolligt och bögigt är de två första ord jag kommer på.
Citera
2013-06-17, 21:29
Medlem
donaukinds avatar
Tycker det är jävligt snyggt sålänge det inte är turkkedja. Precis som klockor är snyggt sålänge det passar med resten av mannen, en smal nittonåring med en kedja tillsammans med mjukisbyxor och dyr klocka är knappast snyggt.
Citera
2013-06-18, 10:50
Medlem
Kör guldlänk med tillhörande guld-"hänga", eller vad man kallar det. Ganska nätt och diskret. Inget Rick Ross shit.
Citera
2013-06-19, 00:13
Medlem
Snyggs avatar
Naturligtvis är halsband snyggt på killar. Men beror också på personen som bär det, man ska inte ha på sig något man inte passar i.
Citera
2013-06-20, 12:42
Medlem
Basfrostens avatar
Själv tycker jag att alla accessoarer ser fruktansvärt ut på killar. (Är själv kille.) Det enda undantaget jag gör är för vissa armbandsur, men annars, nej. Bär inte ens vigselring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in