Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Det här fick jag mig tillsänt via PM och publicerar med tillstånd av PM:aren.
Säger det er någonting mer än vad ni redan känner till?
TF är Th*rese Fo*sell, syster till J*akim Fo*sell vars bil sågs igår vid ett stort garage/förråd bara 100-150m från ödehuset. (Vi åkte förbi ödehuset igår och då stod pickupen där, vilket den inte gjort tidigare) någon i tråden kollade upp reg nyår på pickupen som plötsligt stod parkerad och den tillhör J*akim Fo*sell, bilen är dessutom avställd sedan 05..
Här i tråden så tror man uppenbarligen på fullaste allvar att GM eller medGM åker in och parkerar i ett område som är hett och drar sig till blickar just p.g.a. det som hänt och fynden där.
Vad skulle de då göra där, kanske köpt en bildammsugare och vill städa upp lite diskret.
Notabelt är att mtGM sitter bakom lås o bom och skulle det finnas medGM så lovar jag att de ligger lågt, om inte säga "de har grävt ner sig".. alla dessa vansinniga utpekanden på personer är bara att vissa tycks må gott av att vältra sig i denna tragedi.
Det finns klart underbyggt att mtGM är huvudperson annars skulle aldrig TR vid nu två tillfällen godtaga åklagarens bevisföring. De poliser som jobbar med fallet är inga duvungar och förstärkningen från riks.krim. tyder på att ärendet har hög prioritet och man sätter kompetent personal på det.