Hörde en rätt skön låt på radion igår, typ house-låt. Killen(tror jag) gick upp i falsett på ett par ställen, och tror han sjöng "like the 4th of july en gång" (att googla på det leder bara till Katy Perrys Firework. )
Hörde en rätt skön låt på radion igår, typ house-låt. Killen(tror jag) gick upp i falsett på ett par ställen, och tror han sjöng "like the 4th of july en gång" (att googla på det leder bara till Katy Perrys Firework. )
Har hört en låt flera gånger nu som börjar med att nån svensk kille babblar om typ " mamma/pappa blabla är stolt för du är nykter alkoholist" lite fonky fresh anton affe stuk över låten, tror det är spotify, något mörk röst
Söker låten som hörs när man tittar på bio på någon utav SF:s biografer. Är rätt säker på att det måste vara Movits! som är med på ett hörn och sjunger, kan bara inte komma på vad låten heter! Låten är med på någon utav reklamsnuttarna som visas innan biofilmen börjar.
Låten börjar hyfsat lugn och i sångarens pauser så kommer det ett litet "synthsolo" typ, i refrängen låter det som att han sjunger "looks like the shadomen... Looks like the horsemen... (... Är något jag inte kommer ihåg) det är en rocklåt iaf
Jag prövar ett långskott. Låten jag söker är typ en house låt, några år på nacken. Det sägs: believe it, believe it. Och jag personligen tycker att den liknar daft punks låt get lucky, det är därför det stör mig som fan.