2013-06-16, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ladugardsdorr
samt att SvP drog sig ur i sista sekund.
Har de ens annonserat om deltagande?

Står inget under gatuaktioner.
https://www.flashback.org/f376
Citera
2013-06-16, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Så gå inte som katten kring het gröt utan informera oss då om hur många det var som ljögs bort av Realisten. Var ni 400? 800? 12 000?

Min uppskattning var att man var strax över 50 i tåget och högst det dubbla vid slottet.

Och jag var alltså inte med i tåget, jag följde det på distans i fall det skulle bli något stök, men vänstern verkar ju inte finns i Stockholm längre - så det fick bli en fika i Gamla Stan i stället.
Citera
2013-06-16, 16:13
Medlem
gavlips avatar
Det här skulle kunna bli bra om man har bättre och tydligare, annonsering, hemsida och att det uppmärksammas mer i allternativa medier. (Bara exponerat.info som skrev en text om detta vad jag vet). Sen borde man ha en mailinglista eller SMS nummer så att man kan skicka ut information till folk om det blir några ändringar.
Citera
2013-06-16, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Har de ens annonserat om deltagande?

Står inget under gatuaktioner.
https://www.flashback.org/f376

Jag vet att man talade om att delta i samtal med Värmlandsgruppen så sent som i går, men tydligen stannade man hemma av någon anledning och samtidigt ljuger man ner deltagarantalet. Jag vet inte mer än så, men det verkar ju vara skumt här.
Citera
2013-06-16, 16:14
Medlem
slipZens avatar
Citat:

Och jag var alltså inte med i tåget, jag följde det på distans i fall det skulle bli något stök, men vänstern verkar ju inte finns i Stockholm längre - så det fick bli en fika i Gamla Stan i stället.

Vilken underbar slutledningsförmåga. Tips: Den finns, men precis som alla andra så brydde den sig inte ett skit om 50 muppar på promenad.
Citera
2013-06-16, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Det här skulle kunna bli bra om man har bättre och tydligare, annonsering, hemsida och att det uppmärksammas mer i allternativa medier. (Bara exponerat.info som skrev en text om detta vad jag vet). Sen borde man ha en mailinglista eller SMS nummer så att man kan skicka ut information till folk om det blir några ändringar.

Jo, det märktes ju att det inte var några proffs bakom aktionen, snarare kusinerna från landet. Men, de försökte i alla fall.
Citera
2013-06-16, 16:15
Bannlyst
Citat:
Vilken underbar slutledningsförmåga. Tips: Den finns, men precis som alla andra så brydde den sig inte ett skit om 50 muppar på promenad.

Saken är ju att de inte bryr sig om något längre.
Citera
2013-06-16, 16:16
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Jo, det märktes ju att det inte var några proffs bakom aktionen, snarare kusinerna från landet. Men, de försökte i alla fall.

En demonstration är bättre än ingen demonstration och "kusinerna från landet" kommer lära sig av sina misstag de också.
Citera
2013-06-16, 16:17
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Saken är ju att de inte bryr sig om något längre.

Detta är såklart ett felaktigt påstående.
Citera
2013-06-16, 16:24
Bannlyst
Citat:
Detta är såklart ett felaktigt påstående.

Nationella värmlänningar tågar rakt igenom stan - vänstern gör inget.

Nationaldemokraterna lockar 200 pers på nationaldagen - vänstern gör inget.

Sverigedemokraterna lockar 600 på Långholmen - vänstern gör inget.

Avpixlat bjuds in av Publicistklubben för att debattera på Kulturhuset - vänstern gör inget.

Och detta är bara på sistone. Var det något jag glömde?
Citera
2013-06-16, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
En demonstration är bättre än ingen demonstration och "kusinerna från landet" kommer lära sig av sina misstag de också.

Precis. Detta var en småtrevlig start och jag tror att de redan nästa gång inte låter polisen köra så mycket med dem som inför denna grej.
Citera
2013-06-16, 16:28
Bannlyst
Citat:
Nationella värmlänningar tågar rakt igenom stan - vänstern gör inget.

Nationaldemokraterna lockar 200 pers på nationaldagen - vänstern gör inget.

Sverigedemokraterna lockar 600 på Långholmen - vänstern gör inget.

Avpixlat bjuds in av Publicistklubben för att debattera på Kulturhuset - vänstern gör inget.

Och detta är bara på sistone. Var det något jag glömde?
De brände SvP:s bilar på 1:a maj, så sluta ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in