Citat:
Ursprungligen postat av
Ull-Strumpa
Nej, så sent ringer man ju inte ens om man är ung och modern, men varför ta diskussionen på nätet.
Om ens kompis har varit inplockad på förhör, talar man inte tyst om spadar då, för att inte riskera en massa rykten.
Snacket kan ju inte ha undgått Boden, men kompisarna verkade tycka att nedstängningen av Facebook var konstig.
Jag tycker hans vänner inte riktigt verkar vara nära vänner till honom. Känns lite som att de "skämtar" om honom och jag kan tänka mig att de bakom hans rygg pratar om honom, att han är trög och dum osv. Jag tror de tycker det är kul att "hålla på" med honom, får den känslan av de inlägg jag har läst.
Jag tror inte att hans kompisar trodde han var delaktig överhuvudtaget, därför kunde de skriva om det öppet på Facebook. Om det finns fler GM, vilket jag tror, så kan vi nog utesluta personen som skrev om spaden på Facebook. Så dum kan väl ingen vara, att man skriver sådär offentligt, när man vet att man har en styckat kropp att ta hand om och poliser/utredare som är uppmärksamma på varje liten ledtråd som kan peka ut GM.