2013-06-15, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T.T.M
Jupp många killar respekterar förhållande, visst finns alltid kanske 1 av 10 killar som bara e ute efter sex...
Du verkar vara i helt fel umgänge, ett förhållande handlar inte bara om sex. Det bara kommer senare, när båda vill det.

Som jag har sagt flera gånger är dessa en mindre grupp av mina manliga bekanta. Därför jag sa åt dig att läsa igenom tråden.
Citera
2013-06-15, 18:45
Medlem
T.T.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Som jag har sagt flera gånger är dessa en mindre grupp av mina manliga bekanta. Därför jag sa åt dig att läsa igenom tråden.

Har redan läst den, står praktiskt samma grej överallt... Du bara undrar var de snälla killarna finns då du sj inte verkar kunna kan hitta dem...
Då finns det stor risk att du gör något fel
Citera
2013-06-15, 18:47
Bannlyst
Citat:
Har redan läst den, står praktiskt samma grej överallt... Du bara undrar var de snälla killarna finns då du sj inte verkar kunna kan hitta dem...

Uppenbarligen inte, det är helt ok att du saknar läsförståelse. Du får leta själv i tråden, om du inte klarar av det kan jag länka till lite inlägg där jag skriver exakt det du inte säger finns. Bara säga till så kan jag göra dig den tjänsten om du sedan erkänner att du har fel.
Citera
2013-06-15, 18:48
Bannlyst
Citat:

Vet ju att du är för efterbliven för att söka själv så här

https://www.flashback.org/sp43904238

Trist det måste vara att bli så ägd, stackars "snälla" kille.
Citera
2013-06-15, 18:53
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
+1. Snacka om att dra alla över en kam. De flesta snälla killar visar ju sin uppskattning när de verkligen tycker om någon genom att vara just snälla och så blir de bara utnyttjade av någon cynisk tjej! Vilken hemsk människa!

I så fall är du lika hemsk som TS med tanke på dina inlägg och trådstarter.

Ont: Do as u please TS. Jag uppmuntrar sällan till saker på FB men i detta fall så bryts trenden.
Citera
2013-06-15, 18:57
Medlem
T.T.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Vet ju att du är för efterbliven för att söka själv så här

https://www.flashback.org/sp43904238

Trist det måste vara att bli så ägd, stackars "snälla" kille.

Hahahaha omg, du måste verkligen vara helt borta i skallen lilla gumman x'D
Vem har sagt att jag e en kille huh?
Tack för denna fina diskussion, varit rätt så roligt och underhållande att se dina rätta färger, en hälsning från en kompis:
"Du verkar inte ha tur med killar kanske du borde testa att bli lesb? Och försök att själv inte vara så falsk/osäker så kommer du hitta den rätta snart"
Aja kommer antagligen inte orka skriva mera här har ett liv med världens härligaste kille här hemma
Men behöver du dejt tips kan jag ge dig några

I wish you some luck!
Citera
2013-06-15, 18:58
Medlem
Night-Trains avatar
Ungefär vad får man pytsa för en timmes sällskap? Räcker det med att bjuda på middag för 259:-?

Ganska billigt faktiskt, betaldamer brukar ta betydligt bättre betalt för middagssällskap. Du får väl lägga ut annonser så kan du hitta mer lukrativa "snälla" killar.
Citera
2013-06-15, 18:59
Medlem
Awa92s avatar
TS verkar vara en väldigt trasig människa. Pinsamt att folk ska bete sig så som TS gör (snälla killar är också en skam för mänskligheten men TS ondska är snäppet värre.)

Kan du, TS, utveckla varför du började utnyttja svaga människor? Får du en kick av vara ond? Hade du empati när du var liten eller har du alltid vara känslolös? Har svårt att se vad som skulle kunna få en frisk människa att bete sig på det här viset.
Citera
2013-06-15, 19:08
Bannlyst
Vad menar du med deras intentioner är falska för att dom vill knulla dig?

Du är gjord för att bli knullad.
Citera
2013-06-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Och förutsättningarna för att vara en player kräver ju att man besitter en viss kyla så att man bättre kan fejka känslor, och fokus ligger ju hela tide på att ge, och det kan man bara om saker inte är så viktiga för en.
Men för att funka som player så måste man vara tillräckligt kall för att klara av att vara oengagerad, men spela intresserad. Det funkar ju inte alls om något är viktigt för en
utan förutsätter en emotional detachement
http://en.wikipedia.org/wiki/Emotional_detachment

Pratar du inte om en psykopat som drar till sig tjejer nu?
Mitt intresse hade du i alla fall aldrig kunnat se igenom. Anledningen är att det alltid har varit genuint!
Det är väl snarare när män är gifta som de tvingas begränsa sin personlighet och hålla inne sina känslor och fejka ointresse för kvinnor?
Citera
2013-06-15, 20:44
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Pratar du inte om en psykopat som drar till sig tjejer nu?
Mitt intresse hade du i alla fall aldrig kunnat se igenom. Anledningen är att det alltid har varit genuint!
Det är väl snarare när män är gifta som de tvingas begränsa sin personlighet och hålla inne sina känslor och fejka ointresse för kvinnor?

Tja är du en player?

En player leker ju? Jag har svårt att tro att ett intresse kan vara så djupt om ens känslor växlar så fort som det brukar göra för en player

Sista meningen förstår jag inte, handlar det om kärlek så gör vasopresin mannen mindre benägen att vara allmänt intresserad av att föröka sig till höger och vänster
Citera
2013-06-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Tja är du en player?

En player leker ju? Jag har svårt att tro att ett intresse kan vara så djupt om ens känslor växlar så fort som det brukar göra för en player

Sista meningen förstår jag inte, handlar det om kärlek så gör vasopresin mannen mindre benägen att vara allmänt intresserad av att föröka sig till höger och vänster

Vet inte vad du menar med player, men jag gillar alla människor. Tycker det är underbart att lära känna nya och rör det sig om en kvinna blir det lätt sex. Nu är jag gift och begränsar mig. Det är mitt eget val och inget dåligt val. Nya prioriteter kan man väl kalla det, men jag tycker verkligen att människor skall få bestämma själva hur de vill leva. Köper inte att alla killar som inte vill ha fasta förhållanden "fejkar" känslor för att få enbart sex med många, men du menade säkert inte heller så.

Tror nog mest player är ett begrepp skapat av kvinnor som vägrar acceptera att en kille inte vill begränsa sitt liv med ett förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in