Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-14, 21:22
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jag har faktiskt tänkt i de banorna själv. Man borde ju kunna hitta någon eller några större landytor dit alla länder kan skicka alla oönskade främlingar, så kan de och alla andra som vill ha multikulti bygga upp sitt nya paradis där..

Antarktis!

Spännande att vissa SD:are visar ett sådant intresse för SvP trots att uppenbarligen känner avsky för partiet.
Citera
2013-06-14, 21:27
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Antarktis!

Spännande att vissa SD:are visar ett sådant intresse för SvP trots att uppenbarligen känner avsky för partiet.
Hehe, men jag är seriös. En internationell lösning där man hittar någon eller några landytor på någorlunda beboelig yta. Det skulle ju lösa de flesta problemen med folk man inte kan skicka hem av olika anledningar eller folk som inte har något hemland. Samt alla som envisas med att ha mångkultur, de kan ju då bo i dessa mångkulturella staterna som byggs upp. En fredlig lösning som gynnar alla.
Citera
2013-06-14, 21:30
Medlem
Citat:
Hehe, men jag är seriös. En internationell lösning där man hittar någon eller några landytor på någorlunda beboelig yta. Det skulle ju lösa de flesta problemen med folk man inte kan skicka hem av olika anledningar eller folk som inte har något hemland. Samt alla som envisas med att ha mångkultur, de kan ju då bo i dessa mångkulturella staterna som byggs upp. En fredlig lösning som gynnar alla.
En annan enkel lösning är ju faktiskt att skicka dem till grannlandet till hemlandet. Kan de inte återvända till Libanon kan de ju släppas i Turkiet, kan de inte återvända till Eritrea kan de släppas i Sudan, osv. Där passar de ju betydligt lättare in - det är motsvarande om vi skulle ta hit flyende norrmän.
Citera
2013-06-14, 21:31
Bannlyst
Jag syftade givetvis på förrädarna som arbetat för undanträningen och utrotningen av landets ursprungsbefolkning. Detta på parlamentarisk nivå (politiker) såväl som i opinionsdrivande/indoktrinerande syfte (media). Exempelvis Fredrik Reinfeldt, Gustav Fridolin och Jan Helin.

William Pierce sade att dessa personer ska hängas samtidigt som främlingarna ska skickas hem. Jag är beredd att hålla med.
Senast redigerad av Bosh 2013-06-14 kl. 21:35.
Citera
2013-06-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Antarktis!

Jag tror att det kan vara någon slags ambivalens gentemot den etniska nationalismen bland sverigedemokrater. Många sverigedemokrater känner säkert att det egentligen hade varit bättre om alla icke-vita människor helt frivilligt flyttade härifrån och Sverige blev som 50-talet igen(fast med modern teknologi), men de är lite för snälla för att förespråka massutvisningar. Egentligen är det ett ganska fint drag, svenskar i allmänhet vill verkligen väl, svenskar vill inte såra andra människor och man vet att massutvisningar inte är en så värst kul grej. Men snällheten sker liksom på bekostnad av vårt välmående och vår framtid och då måste man förr eller senare ta det tuffa beslutet och bestämma sig för att "Nej, det här är fan inte okej, mitt folk går under och jag accepterar inte det!".
Citera
2013-06-14, 21:41
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
En annan enkel lösning är ju faktiskt att skicka dem till grannlandet till hemlandet. Kan de inte återvända till Libanon kan de ju släppas i Turkiet, kan de inte återvända till Eritrea kan de släppas i Sudan, osv. Där passar de ju betydligt lättare in - det är motsvarande om vi skulle ta hit flyende norrmän.
Detta funkar så länge andra länder vill ta emot dem. Vi har ju även vissa statslösa folkslag som zigenare. Kan inte tänka mig att någon vill ta emot dessa.
Citera
2013-06-14, 21:45
Medlem
Citat:
Detta funkar så länge andra länder vill ta emot dem. Vi har ju även vissa statslösa folkslag som zigenare. Kan inte tänka mig att någon vill ta emot dessa.
Hm... det är sant. Men man kan ju alltid stänga in dem i en fängelsecell tills de berättar vilket land de kom från. Därefter pressar man diplomatiskt det landet att ta emot dem. Vägrar landet så får man fundera - från fall till fall - på om det är aktuellt att inleda bojkotter och sanktioner. Misslyckas det, så kan man ju alltid söka runt tills man hittar ett land som vill ha dem/accepterar dem. NÅGOT land borde man ju hitta, t.ex. Sydafrika, Brasilien, eller något annat liknande land som är kört i botten, för vilka vilka sorters personer som helst säkert skulle kunna betraktas som ett tillskott.
Citera
2013-06-14, 21:47
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Jag tror att det kan vara någon slags ambivalens gentemot den etniska nationalismen bland sverigedemokrater. Många sverigedemokrater känner säkert att det egentligen hade varit bättre om alla icke-vita människor helt frivilligt flyttade härifrån och Sverige blev som 50-talet igen(fast med modern teknologi), men de är lite för snälla för att förespråka massutvisningar. Egentligen är det ett ganska fint drag, svenskar i allmänhet vill verkligen väl, svenskar vill inte såra andra människor och man vet att massutvisningar inte är en så värst kul grej. Men snällheten sker liksom på bekostnad av vårt välmående och vår framtid och då måste man förr eller senare ta det tuffa beslutet och bestämma sig för att "Nej, det här är fan inte okej, mitt folk går under och jag accepterar inte det!".

Givetvis, bara för att jag sympatiserar med SVP betyder inte det att jag vill ha ihjäl en massa folk som inte tillhör mitt. Men ser man till utvecklingen så behöver vi helt enkelt behöva repatriera dem för inte ha diverse olika folk, med varierande agendor i vårt land, bland vårt folk. Det fungerade inte i Jugoslavien och kommer inte att fungera här i Sverige heller.
Citera
2013-06-14, 22:07
Medlem
Citat:

Om man ger folk alternativet "stick, annars slår vi ihjäl er" så hittar de nog så gott som alltid någonstans att ta vägen. Exakt vart de tar vägen är inte så intressant så länge de lämnar Sverige och Europa. Om man tillhandahåller tillräckligt starka incitament för att lämna landet så löser nog frågan om vart de ska ta vägen sig själv.
Senast redigerad av Varnagel 2013-06-14 kl. 22:13.
Citera
2013-06-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ut , ut ska de, alla rasfrämlingar, judar och oliktänkande

Vi borde hitta en plats vi kan skicka dem alla till... Madagaskar! ?
Nej jävulen, det går ju inte, det blir för dyrt.

Hur ska vi då bli av med dem? Någon som har ett förslag? Någon som har en Final Lösning?

Mal ner och elda upp som fjärrvärme eller mal ner och gräv ner i stora gropar i skogen?
Citera
2013-06-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosh
Vad är tanken att man ska göra med förrädarna, dvs. de som hämtat hit alla främlingar, den dagen vi får nationellt styre?

Ställa dem inför rätta och bestraffa dem naturligtvis.
Citera
2013-06-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikAntonsson
Låter mig gissa, du var även en av dem som kläckte ur dig precis samma experuttalande inför valet 2008 om SD?

Valet 2008?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in