2013-06-13, 21:43
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
en intressant viktig grej jag kom å tänka på just , låg det is på altersjön 4-5 maj eller va det öppet

Gränsfall.
Citera
2013-06-13, 21:43
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Förklara då varför KJ tagit hennes mobil till bodsvedjan och förvarat den där?

Jag säger så här, skit i de där jäkla masterna, frågan har ältats i varenda försvinnandetråd tror jag, och inte i ett enda fall av de jag hängt med i har jag känt mig övertygad om det som sagts om master och positionering, finns lika många bud som skribenter. Bortse från mastfaktorn, det har lika mycket trovärdighet som anonyma PM om du frågar mig.

Ibland kopplar mobilen upp sig mot närmsta mast, men vid överbelastning mot en annan, och är det söndag efter klockan tretton blir det en tredje mast, för att inte nämna hockey-vm, då kommer en fjärde mast på fråga. Ironi, javisst, dock är det ingen som kan visa källa på hur det fungerar för då kommer en annan med en annan källa som säger något annat, suck!
Citera
2013-06-13, 21:44
Medlem
kattnattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
KJ gillade "asian chicken Norrbotten". Var det något som softpolarna gillar också på fejjan?

Du menar Asian Chicks hoppas jag? Annars känns det ju mer än lovligt kinky?
Citera
2013-06-13, 21:45
Moderator
OYs avatar
Citat:
Sista signalen togs emot av Sävastmasten och då var hennes mobil INTE i Bodsvedjan.

Ja, då var det väl som jag sa, de hämtade upp någon i Sävast. Sedan dog mobilen, batteriet slut, de har förmåga att göra det i varenda föresvinnandefall, så varför inte den här gången. Kör på det, då stämmer det, de hämtade kanske MB eller AB, eller rentutav AN, sen blev det fest i sommarstugan som hette duga.
Citera
2013-06-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Ja, elden är ju ingen dum kompis på det va? Ta en semestertipp till mjösjöberget och titta på hur många eldningsplatser du hittar där. Plånboken har de i behåll, den befann sig hemma hela tiden.
Alt. 2 på soptippen. Uppbränt.
jaha hade hon ingen plånbok med sig
Citera
2013-06-13, 21:47
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatten
Du menar Asian Chicks hoppas jag? Annars känns det ju mer än lovligt kinky?

Ja visst. Skyller på mobilen
Citera
2013-06-13, 21:48
Medlem
Citat:
Sista signalen togs emot av Sävastmasten och då var hennes mobil INTE i Bodsvedjan.

Ja, men altersjön där stugan är och det spekulerades kring ligger inte så att Sävastmasten kan vara ens nära att ta upp den, det gör snarare Bodsvedjan och KJ:s lägenhet, Spekulationen byggde på att hon aldrig varit dit, men telefonen registrerats i området flera gånger, alltså är KJ:s lägenhet i bodsvedjan intressant plats att förvara den på genom att inga andra misstänkta finns just i det området om vi nu inte skall dra in familjen B med bra alibin.
Citera
2013-06-13, 21:48
Medlem
Citat:
Gränsfall.
mm är ju en sjö så det bruka väl ligga längre än hav och älv?
Citera
2013-06-13, 21:49
Medlem
Var hon eller var hon inte gravid?
Ett utdrag från tidigare nämnd FB-profil:

R*bin L*** Å****** Jag är på en båt.

M***** Y***** O******* Det är bäst att ni aktar er, för jag är på en mödraknullande båt.

R*bin L*** Å****** Ajaj, bäst vi låter det ligga så då.
Vi vill ju inte att det ska bli lite drama.

M***** Y***** O******* Hittade för övrigt en fotboll och en tom flaska guppandes i luleälven. Skit som det gör mig rosenrasande.

R*bin L*** Å****** RIP in peace
Citera
2013-06-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag säger så här, skit i de där jäkla masterna, frågan har ältats i varenda försvinnandetråd tror jag, och inte i ett enda fall av de jag hängt med i har jag känt mig övertygad om det som sagts om master och positionering, finns lika många bud som skribenter. Bortse från mastfaktorn, det har lika mycket trovärdighet som anonyma PM om du frågar mig.

Ibland kopplar mobilen upp sig mot närmsta mast, men vid överbelastning mot en annan, och är det söndag efter klockan tretton blir det en tredje mast, för att inte nämna hockey-vm, då kommer en fjärde mast på fråga. Ironi, javisst, dock är det ingen som kan visa källa på hur det fungerar för då kommer en annan med en annan källa som säger något annat, suck!

Givetvis inte, men eftersom det är flertalet kopplingar under eftermiddagen och samtliga mot samma mast, talar inte för att de först åkt till stugan. Är som du nog vet av uppfattningen att hon glömt tele hos KJ och de på sin picknick, kanske haft sex, eller efteråt att KJ haft det när de avslutat och knivhuggen hade råkat döda som de inte brukade göra när de råkade leka krig med plastknivar i skogen.
Citera
2013-06-13, 21:52
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fte
Var hon eller var hon inte gravid?
Ett utdrag från tidigare nämnd FB-profil:

R*bin L*** Å****** Jag är på en båt.

M***** Y***** O******* Det är bäst att ni aktar er, för jag är på en mödraknullande båt.

R*bin L*** Å****** Ajaj, bäst vi låter det ligga så då.
Vi vill ju inte att det ska bli lite drama.

M***** Y***** O******* Hittade för övrigt en fotboll och en tom flaska guppandes i luleälven. Skit som det gör mig rosenrasande.

R*bin L*** Å****** RIP in peace

Vem är M Y O? Hur kan man bli rosenrasande på en fotboll och en flaska i en älv? Arg kanske, men rasande?
Citera
2013-06-13, 21:53
Medlem
Hmm ja det är ju det där med mobilens rörelse som retar lite men kan inte kj kastat ut vbs mobil från bilen då dom åkte runt i bilen för att sedan bege sig ut till altersjön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in