2013-06-13, 18:53
Medlem
Tjenare

Har mer eller mindre aldrig använt skjortor och jag undrade var för slags byxor och shorts som passar bra med min jeans-skjorta!

Här har ni en bild på en liknande skjorta, hittade inte min men den är ganska lik!
http://julia.cafe.se/files/2009/03/10043805_d1.jpg

Tack på förhand.
Citera
2013-06-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysktysk
Tjenare

Har mer eller mindre aldrig använt skjortor och jag undrade var för slags byxor och shorts som passar bra med min jeans-skjorta!

Här har ni en bild på en liknande skjorta, hittade inte min men den är ganska lik!
http://julia.cafe.se/files/2009/03/10043805_d1.jpg

Tack på förhand.

Svarta jeans baby!
Citera
2013-06-13, 18:57
Medlem
Helst ingentin alls, den var grymt ful. Cowboyboots kanske!
Citera
2013-06-13, 18:58
Medlem
Mörkt undertill.
Citera
2013-06-13, 19:30
Medlem
Chinos eller jeans som är mörkare än skjortan. Våga köra flera lager denim!
Citera
2013-06-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenfelix
Svarta jeans baby!
Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av Schlampa
Mörkt undertill.
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av jwpk.rothschild
Helst ingentin alls, den var grymt ful. Cowboyboots kanske!

Okej tack för din åsikt!

Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
Chinos eller jeans som är mörkare än skjortan. Våga köra flera lager denim!
Vilken färg på Chinosen? Jag har beiga och mörkblåa, fast dom är lite stora dock...

Svarta Jeans shorts verkar lite B... Finns det inget annat som går bra ihop med jeans skorta?

Mvh Rysktysk
Citera
2013-06-13, 21:12
Medlem
Beige chinos till är snyggt. När jag använder jeansskjorta har jag alltid jeans till. Beroende på tillfälle så har jag den öppen med en band-tshirt under eller så har jag den knäppt.

Du får helt enkelt testa dig fram lite. Finns alltid folk som säger vad som är rätt eller fel...
Citera
2013-06-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
Beige chinos till är snyggt. När jag använder jeansskjorta har jag alltid jeans till. Beroende på tillfälle så har jag den öppen med en band-tshirt under eller så har jag den knäppt.

Du får helt enkelt testa dig fram lite. Finns alltid folk som säger vad som är rätt eller fel...

Absolut, ska testa mig fram men jag tänkte bara skaffa mig lite riktlinjer, haha!

Tack för ditt tips

Mvh Rysktysk
Citera
2013-06-13, 23:24
Medlem
Pangaeas avatar
Fan vilken ful skjorta, den färgen gillade jag inte alls. Men ta på dig vanliga jeans bara så länge de är mörkare i färgen än skjortan.
Citera
2013-06-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea
Fan vilken ful skjorta, den färgen gillade jag inte alls. Men ta på dig vanliga jeans bara så länge de är mörkare i färgen än skjortan.
Okej Tackar!

Då återstår bara shorts då! :P

Någon som vet några schysta chinos shorts?
Citera
2013-06-14, 00:15
Medlem
LVHSs avatar
Om du tänkte använda jeans som underdel, tänk på att inte använda samma nyans på byxor och skjorta. Personligen tycker jag att chinos är snyggast till jeansskjorta. Ett par chinos i beiget funkar alltid men olivgrönt kan också vara snyggt om du får till det. Jag tycker att du ska gå till J.lindeberg och kolla efter chinos (både långa och korta), men JL passar tyvärr inte alla utan det är viktigt att hitta rätt passform som passar sin kropp. J.Lindebergs modeller är oftast smala.
Citera
2013-06-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LVHS
Om du tänkte använda jeans som underdel, tänk på att inte använda samma nyans på byxor och skjorta. Personligen tycker jag att chinos är snyggast till jeansskjorta. Ett par chinos i beiget funkar alltid men olivgrönt kan också vara snyggt om du får till det. Jag tycker att du ska gå till J.lindeberg och kolla efter chinos (både långa och korta), men JL passar tyvärr inte alla utan det är viktigt att hitta rätt passform som passar sin kropp. J.Lindebergs modeller är oftast smala.

Mycket bra information, bugar och bockar!

Dags för lunch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in