2013-06-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Fast en badboy hymlar inte med det eller ser tjejen som en hora som man kan köpa sex av. En badboy går in för sex med sin attityd och charm, den "snälla" killen försöker köpa sex genom att vara snäll och toffla sig där man betalar och ger tjejen saker.

Det är ju faktiskt skillnad på att vilja betala för andra/bjuda andra och att toffla sönder.

Om jag bjuder en tjej på middag, inte fan förväntar jag mig att hon ska kasta fittan i ansiktet på mig.
Citera
2013-06-13, 15:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyeNEye
Om jag bjuder en tjej på middag, inte fan förväntar jag mig att hon ska kasta fittan i ansiktet på mig.

Ljug inte.
Citera
2013-06-13, 15:20
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Det är skillnad på "snäll kille" och "snäll kille".

Det finns en sorts snäll kille som är precis som du beskriver; gör mycket för dig, men han gör det för sex. Sen finns det den "blyga snälla killen" som knappt skulle röra dina bröst om du inte tog hela hans hand och tryckte den mot dem, och till och med då hade han varit generad och försiktig.

Den andra sorten har jag sett många av under mina år som nörd, så dra inte alla över en kam.
Citera
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
För att jag använder mig av falska människor som försöker köpa sex av mig? Jag är nog exakt rätt person att avgöra det, jag ser världen för vad den är inte vad du önskar att den skall vara.
Ok. Känns det ovant att knappa skriva ner din världsuppfattning på ett internetforum med hjälp av ett tangentbord istället för på en madrasserad cellvägg med hjälp av din egen avföring?
Citera
Medlem
JBugsters avatar
Jag vill förresten påstå att kvinnor överskattar sin fitta. Bli bra på något riktigt, för fan - halva befolkningen har fötts med en såndär.
Citera
2013-06-13, 15:22
Medlem
aeons avatar
Citat:
Jag tror inte direkt du har läst vad jag har skrivit. Jag tror absolut inte att alla killar vill knulla med mig, jag pratar om de killarna som skriver direkt när man kommer in på Facebook. De som försökte lite halvdant i början att få mig att dejta med dem eller skrev lite snuskiga sms. Det som nu gillar varenda bild man lägger upp och som aldrig låter en vara ifred, de som alltid försöker bjuda till och har bara som mål att få knulla för att validera sitt egna taskiga självförtroende.

Varför lägger du ut bilder på Facebook själv då? För att du vill få uppmärksamhet. Detta på tal om taskig självbild.
Citera
2013-06-13, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Det är skillnad på "snäll kille" och "snäll kille".

Det finns en sorts snäll kille som är precis som du beskriver; gör mycket för dig, men han gör det för sex. Sen finns det den "blyga snälla killen" som knappt skulle röra dina bröst om du inte tog hela hans hand och tryckte den mot dem, och till och med då hade han varit generad och försiktig.

Den andra sorten har jag sett många av under mina år som nörd, så dra inte alla över en kam.

Skillnaden är att den ena är en snäll kille på riktigt och den andra är ett falskt kräk med falska löften om vänskap för att få knulla.
Citera
2013-06-13, 15:23
Medlem
NovaOculuss avatar
Vilken sorts kille är det du låter knulla av sig i din fitta då?
Citera
2013-06-13, 15:23
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyeNEye
Det är ju faktiskt skillnad på att vilja betala för andra/bjuda andra och att toffla sönder.

Ja det är bra inställning. Det är ju skillnad på en snäll kille och en "snäll" kille. Väldigt många verkar ju vara vara ganska falska där man indirekt försöker köpa sex av tjejen. Förhoppningsvis kan man genomskåda och sortera dessa. Nu är jag inte tjej så inte mitt problem, men ändå.
Citera
2013-06-13, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Varför lägger du ut bilder på Facebook själv då? För att du vill få uppmärksamhet. Detta på tal om taskig självbild.

Generalisering much? Om jag har några bilder på mig så är det alltså min taskiga självbild som kräver detta? Jag jagar alltså likes och uppmärksamhet för att jag har en 100 bilder totalt på mig under 5 år där jag har med mina hundar eller kanske bilder när jag har paddlat kajak? Jag kanske inte får ta bilder på mig själv alls, för om jag gör det så måste det betyda att jag behöver uppmärksamhet och jag kan inte bara tycka att det var en jävligt bra hårdag för en gångs skull?

Herregud
Citera
2013-06-13, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Vilken sorts kille är det du låter knulla av sig i din fitta då?

Den killen som jag har någon attraktion av som är genuin i sitt intresse för mig och vem jag är och har ett eget självständigt liv. Svårare än så är det inte.
Citera
2013-06-13, 15:27
Medlem
aeons avatar
Citat:
Generalisering much? Om jag har några bilder på mig så är det alltså min taskiga självbild som kräver detta? Jag jagar alltså likes och uppmärksamhet för att jag har en 100 bilder totalt på mig under 5 år där jag har med mina hundar eller kanske bilder när jag har paddlat kajak? Jag kanske inte får ta bilder på mig själv alls, för om jag gör det så måste det betyda att jag behöver uppmärksamhet och jag kan inte bara tycka att det var en jävligt bra hårdag för en gångs skull?

Herregud

Du kan ju inte prata om att generalisera när du har bilden av att alla "snälla" killar bara är så för att de vill ligga med dig. I övrigt, sluta leka martyr. Fraser som "Jag kanske inte får ta bilder på mig själv alls, för om jag gör det så måste det betyda att jag behöver uppmärksamhet och jag kan inte bara tycka att det var en jävligt bra hårdag för en gångs skull?" fungerar inte. Du sa det bästa själv, herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in