2013-06-13, 15:02
Bannlyst
Men alla badboys vill ju också bara ha sex med dig så jag förstår inte vad skillnaden är. Det är väl bättre att ha sex med en snäll kille än en elak?
Citera
2013-06-13, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
Men alla badboys vill ju också bara ha sex med dig så jag förstår inte vad skillnaden är. Det är väl bättre att ha sex med en snäll kille än en elak?

Jag har inte sex med "badboys" heller? Jag skrev att jag föredrar en riktig människa framför ett tomt hål där personligheten borde sitta, jag menar att "snälla" killar och "Badboys" är två sidor av samma mynt. Bara det att det är enklare att utnyttja de "snälla" killarna för de klamrar sig fast likt parasiter.
Citera
2013-06-13, 15:04
Medlem
Splatterboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?

Du synar dem? Du försöker så hårt och misslyckas så kapitalt. Det enda du synar är kylskåpet fullt av chokladkakor, tjockis!
Citera
2013-06-13, 15:05
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
Fast en badboy hymlar inte med det eller ser tjejen som en hora som man kan köpa sex av. En badboy går in för sex med sin attityd och charm, den "snälla" killen försöker köpa sex genom att vara snäll och toffla sig där man betalar och ger tjejen saker.
Citera
2013-06-13, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Splatterboy
Du synar dem? Du försöker så hårt och misslyckas så kapitalt. Det enda du synar är kylskåpet fullt av chokladkakor, tjockis!

Jag förstår att du kan känna bitterhet, dock uppvisar du ju just den falskheten som jag pratar om. Här på internet är du en cool kille som vågar, du har inget snällt i dig. Du är feg och jag tycker du skall ändra dig om du vill ha en meningsfull relation.
Citera
2013-06-13, 15:06
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Ok, du tycker att om att utnyttja folk och skryta om det på internetforumet flashback. Det finns som sagt inte så mycket att diskutera. Sieg heil på dig.
Citera
2013-06-13, 15:07
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?

Du är inte så smart som du tror. En dag kommer det slå tillbaka på dig.
Citera
2013-06-13, 15:08
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
Jag förstår att du kan känna bitterhet, dock uppvisar du ju just den falskheten som jag pratar om. Här på internet är du en cool kille som vågar, du har inget snällt i dig. Du är feg och jag tycker du skall ändra dig om du vill ha en meningsfull relation.
Du låter precis som en person som bör dela ut råd om meningsfulla relationer.
Citera
2013-06-13, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VlnteJoBaRokaHasch
Du låter precis som en person som bör dela ut råd om meningsfulla relationer.

För att jag använder mig av falska människor som försöker köpa sex av mig? Jag är nog exakt rätt person att avgöra det, jag ser världen för vad den är inte vad du önskar att den skall vara.
Citera
2013-06-13, 15:11
Medlem
RickyRozays avatar
Citat:
Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Du lär ju ha ett riktigt taskigt självförtroende om du tror att alla killar bara vill knulla med dig och att du inte duger till något annat än att du har en fitta.

Men jag personligen tror nog att du är en kille som vill driva med folk på flashback.
Citera
2013-06-13, 15:12
Medlem
Citat:
Utseende är enbart viktigt tills människan öppnar munnen, det är något som är ganska snabbt övergående. Jag föredrar en självsäker intelligent man med humor och självdistans framför någon som ser bra ut alla dar i veckan.

Varför skulle snygga killar inte vara självsäkra, intelligenta och ha humor?
Citera
2013-06-13, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickyRozay
Du lär ju ha ett riktigt taskigt självförtroende om du tror att alla killar bara vill knulla med dig och att du inte duger till något annat än att du har en fitta.

Men jag personligen tror nog att du är en kille som vill driva med folk på flashback.

Jag tror inte direkt du har läst vad jag har skrivit. Jag tror absolut inte att alla killar vill knulla med mig, jag pratar om de killarna som skriver direkt när man kommer in på Facebook. De som försökte lite halvdant i början att få mig att dejta med dem eller skrev lite snuskiga sms. Det som nu gillar varenda bild man lägger upp och som aldrig låter en vara ifred, de som alltid försöker bjuda till och har bara som mål att få knulla för att validera sitt egna taskiga självförtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in