Citat:
Ursprungligen postat av
Viking-
Väldigt konstruktivt inlägg, klass som vanligt. Jag kunde inte bry mig mindre om att han spelar i Liverpool, du överskattar din klubbs betydelse.
Cavani är en av världens bästa anfallare, har producerat en fint facit i flera säsonger i en av världens bästa ligor och är dessutom en perfekt träff för vad vi behöver. Det enda minuset med honom är hans pris, så det är inte svårt att se varför många Chelsea-supportrar skulle vara väldigt positiva till en övergång (med viss reservation över priset). Ingen förnekar att Suarez är klass, men han är också en fullständig idiot som nu är avstängd för att ha bitit en spelare för andra gången i sin karriär, jag tar hellre en spelare som vet hur man uppträder på en plan.
Är du säker på att du är 18? Varenda gång någon skriver något negativt om Liverpool, hur sant det än är, så verkar du tro att förolämpningar är rätt väg att gå, sådant växer man normalt sett ifrån.
Får la skylla på spriten denna gången, men du får ju jätte gärna gå igenom min inlägg historik så kommer du snabbt se att jag har förolämpat väldigt lite. Mer på senaste tiden, men orkar verkligen inte med alla inlägg som innehåller så mycket skit.
Sen så skrev jag tidigare att personen Suarez och fotbollsspelaren Suarez måste man skilja sig på, vet att många inte vill se honom men man kan fortfarande inte undgå att han är en av världens bästa spelare och bättre än Cavani.
Sen är väl inte Chelsea något lag som ska predika om att ha spelare som inte är idioter på plan? Halva laget består av idioter. Blir lite svårt med denna dubbelmoral, det förstår du väl? Det är därför jag inte tål Chelsea alls.. Blir spyfärdig av den klubben tyvärr.