2013-06-11, 11:51
Bannlyst
Jag tänkte köpa lite parfymer på nätet och såg att de har billigaste pris än vad de andra har men blev lite osäker.

Är det verkligen äkta parfymer, om de är äkta hur säljer de billigare, så billigare ? Det är nästan 200-300 kr skillnad.

Har läst några trådar om de sidorna men det var gammal från 2010, 2011.

Finns det någon som har handlat (parfymer) och är nöjd ? Jag tänker beställa fler parfymer så vill jag inte betala för någonting som luktar svag typ som finns i vatten i parfymen. Ni vet vad jag menar en fejk parfym...

På prisjakt ser jag att det är många som har positivt omdöme men är ändå tveksam.... Så hör av dig om du har köpt parfymer här förut...
Citera
2013-06-11, 12:01
Medlem
xpxxs avatar
Det är äkta parfymer där. Jag köper bara mina parfymer där eftersom det är så billigt.
Det är billigt eftersom det inte är en butik inne i stan du handlar ifrån, vilket gör att de har mindre omkostnader och kan sälja parfymerna billigare från exempel ett lager.
Citera
2013-06-11, 12:09
Medlem
cammos avatar
Jag har handlat på NordicFeel och vissa produkter tvivlar jag på att det är original.

Köpte samma sak från parfym.se och deras höll dofterna mycket längre.
Citera
2013-06-20, 23:32
Bannlyst
Köpte från bloomify och de verkar vara äkta.
Citera
2013-06-22, 16:24
Medlem
Velickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Jag har handlat på NordicFeel och vissa produkter tvivlar jag på att det är original.

Köpte samma sak från parfym.se och deras höll dofterna mycket längre.

Var de från samma batch då? Jag har beställt x antal parfymer från NordicFeel och har inte haft några skäl att tvivla på deras äkthet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in