2013-06-10, 23:52
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Barcelona have sounded out Real Madrid on centre back Raphael Varane (20). [tv3 via md]

Skulle ju vara fint att "sno" honom från Real efter all beröm och lovord han har fått av er.
2013-06-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Skulle ju vara fint att "sno" honom från Real efter all beröm och lovord han har fått av er.
Aldrig att han lämnar oss. Han har enorm respekt för real, då det inte är alla som får speltid och samma förtroende som han får som 20-åring (!)
2013-06-11, 00:06
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Aldrig att han lämnar oss. Han har enorm respekt för real, då det inte är alla som får speltid och samma förtroende som han får som 20-åring (!)

Det var under Mou som han fick speltid, ny tränare, ny regler och tankar som man brukar säga. Nästa tränare kanske föredrar Pepe mer.
2013-06-11, 00:19
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Det var under Mou som han fick speltid, ny tränare, ny regler och tankar som man brukar säga. Nästa tränare kanske föredrar Pepe mer.

Jo, för Real Madrid kommer sälja sin största talang till Barcelona. Det brukar hända.
2013-06-11, 00:29
Medlem
Varane till Barcelona och Thiago till Real Madrid vore något
2013-06-11, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Varane till Barcelona och Thiago till Real Madrid vore något
Då skulle Barca få pröjsa fram en onödigt hög summa skulle jag tro.

Varane visade redan i år att han är en av Europas bättre och lär väl snart även bli den bästa.
2013-06-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicorn.
Då skulle Barca få pröjsa fram en onödigt hög summa skulle jag tro.

Varane visade redan i år att han är en av Europas bättre och lär väl snart även bli den bästa.

Fast backar har generellt lägre marknadsvärde.

Vet iofs inte hur det där fungerar eller hur det ser ut med olika utköpsklausuler, men jag tror att Thiago är högre värderad pengamässigt.
2013-06-11, 01:44
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Fast backar har generellt lägre marknadsvärde.

Vet iofs inte hur det där fungerar eller hur det ser ut med olika utköpsklausuler, men jag tror att Thiago är högre värderad pengamässigt.

Beror ju på i vilkas ögon, nu vet jag inte riktigt Varanes utköpsklausul. Enligt OG_lovers källa så var Barcelona villiga att betala den men att Varane själv tackat nej.
2013-06-11, 02:19
Medlem
NirvanAs avatar
Är det ingen som hört med angående barcelonas köp av mittback? Neymar var ju bara grädden på moset, vad som verkligen behövs är en mittback av mycket hög kvalité
2013-06-11, 07:04
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det ingen som hört med angående barcelonas köp av mittback? Neymar var ju bara grädden på moset, vad som verkligen behövs är en mittback av mycket hög kvalité

Slutar nog med att de köper ett par mittfältare och en ytterback de kan skola om/spela som mittbackar. Hade inte förvånat mig ett dugg om de INTE köper en klassisk mittback utan något annat.
2013-06-11, 09:54
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Det finns ingen sådan gräns, däremot vill de hålla lönekostaderna på en rimlig nivå efter vad som hände i början av 2000-talet. Det sägs att Lewandowski senast vid kontraktförlängning erbjöds €7M per år, dock ville han inte förlänga, inte heller förra året ville han förlänga. Så hans lön står kvar på €1.5M per år, vilket var en rimlig lön då han först kom till Dortmund.

Att Lewy inte går till Bayern är trevliga nyheter.
Özil hade varit trevligt, men det lär nog inte hända. Inte heller Isco. Lewy verkar inte vilja gå någon annanstans än till Bayern, så drömdealen med Chelskij om Lewy mot KdB + Lukaku lär nog inte heller hända.
Hallå du har inte svarat på var du fått 7miljoner € ifrån?

Idag säger Watzke att dom är beredd att höja hans lön till det tredubbla av den lön han har idag dvs från 1,5 till 4,5 miljoner för att få honom att stanna.
2013-06-11, 10:25
Medlem
motvalls avatar
Enligt Bild så har Florentina bjudit €20M för Gomez, men det har inte Bayern accepterat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in