2013-06-03, 18:47
Medlem
Har Clark hittats ännu?
Om han inte har gjort det, hur går i så fall snacket, att han har blvit mördad eller tagit livet av sig?
Citera
2013-06-03, 20:48
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Har Clark hittats ännu?
Om han inte har gjort det, hur går i så fall snacket, att han har blvit mördad eller tagit livet av sig?
Clark! Bra namn. Han var (är) inte börs-VD vad?
Citera
2013-06-03, 22:07
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Vad händer med en person som hotar en ung tjej o säger att hon ska passa sig för han har höga kontakter i Bandidos?

Om en kille hotar en tjej med Bandidos har han sannerligen ingen FB-dase att skryta med! Bara pinsamt!
Citera
2013-06-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Clark! Bra namn. Han var (är) inte börs-VD vad?

Ehhh va?
Fattar faktiskt ingenting
Citera
2013-06-04, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Ehhh va?
Fattar faktiskt ingenting

Bohlwinkel vet nog inte vem Clark är i BMC sammanhang.
Han kopplar namnet till bankrånaren, knarksmugglaren mm Clark Olofsson, en av Sveriges mest kända kriminella även om det varit tyst om honom länge. Han sitter väl om inte jag mins fel.
Citera
2013-06-04, 13:19
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppy13
Bohlwinkel vet nog inte vem Clark är i BMC sammanhang.
Han kopplar namnet till bankrånaren, knarksmugglaren mm Clark Olofsson, en av Sveriges mest kända kriminella även om det varit tyst om honom länge. Han sitter väl om inte jag mins fel.
Inte riktigt men nästan. Jag kopplar namnet Clark till kriminella i största allmänhet. Tillsammans med Liam torde namnet vara det mest överrepresenterade av alla i kriminella sammanhang. Och jag har inte stött på en enda lyckad person (inte nödvändigtvis en börs-VD) med det namnet.
Citera
2013-06-06, 16:42
Medlem
sanctissimuss avatar
en hangaround till danska Bandidosavdelningen i Kolding har gripits för att ha pressat pengar av bordeller. det handlar om beskyddarpengar och det ska ha skett under en längre tidsperiod.

tv2.dk 6 juni
Citera
2013-06-10, 00:24
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Hur ser det egentligen ut med svenskar vs utlänningar i Bandidos? Jag såg 6-7 stycken banditer i helgen och samtliga va blattar.
Citera
2013-06-10, 00:58
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Hur ser det egentligen ut med svenskar vs utlänningar i Bandidos? Jag såg 6-7 stycken banditer i helgen och samtliga va blattar.

Hade "sällskap" ikväll av 2 banditer med en tillhörande passagerare. Nordiskt utseende, vilket verkar vara av betydelse för vissa....och en helvetes packning hade dom på sina cyklar.
Har en liten gissning på att de varit i Norge, men gjorde mig lite förvånad att de gjorde halt innan sista avfarterna Trollhättan/ Vänersborg. De gav ett intryck av att vara på väg....."hem"...!?

Faan....Har jag missat nåt??

För övrigt markerade dom rätt kraftfullt då en BWMcabkörande snorunge med (tillh. aningslös ung blondin) inte kunde uppföra sig i hojarnas absoluta närhet under åkandet genom Uddevalla. De mullrade ifatt gossen, la sig som en vägg framför o bromsade ner honom fr 90 till 60. Pojkspolingen vek av vid nästa avfart. Han behövde nog en rök....hehe..
Jag log med hela min själ!
Senast redigerad av gadden666 2013-06-10 kl. 01:01. Anledning: textfel
Citera
2013-06-10, 08:55
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
en hangaround till danska Bandidosavdelningen i Kolding har gripits för att ha pressat pengar av bordeller. det handlar om beskyddarpengar och det ska ha skett under en längre tidsperiod.

tv2.dk 6 juni
De kör hårt i Kolding, man bedriver utpressning mot tatuerare ( ett par stycken har stängt butiken), en ny har tillkommet. Fashion Tattoo med en f.d "guchi-rocker" (HA) som ägare, man har fjort lite stora knarkbeslag och jag tror det var i fredags där skulle vara fackeltåg för att få dom ur staden, samtidigt föreslår vissa politiker att börja kameraövervakning 24/7 mot deras klubblokal. www.jv.dk
Citera
2013-06-10, 12:48
Medlem
Badoldhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness

Mycket intressant fråga o du är inte ensam att undra över detta.

Vad gäller hur de accepterar olika nationaliteter som fullvärdiga - vet jag inte, men skulle gärna vilja veta, vore oerhört intressant!

Det jag noterat kring deras undersåtar fram tills idag är i alla fall:
Bandidos verkar åtm inte ha något emot prospects av brokig härkomst o "färg på skinnet" verkar inte betyda så mycket så länge de är duktiga på att kriga och vinna marknad, tydligen accepteras även sådana som "ställer till det" och drar Bandidos namn i smutsen eller så vet man inte på den fullvärdiga nivån vad som försegår bland valparna under sig.

En annan sak:
Det har blivit så otroligt populärt att använda deras namn i "avskräckande syfte", tror långt från alla som gör detta "har rätten att över huvud taget använda deras namn".
En del ryggradslösa tror det är skrämmande när de säger "jävlas inte med mig jag har kontakter i Bandidos". **GÄÄÄÄSP**

Ler faktiskt lite grann när jag tänker på hur mycket skit BMC folk har gett OMC och BW, så ofta man hånat och skrattat åt dessa och hur/vad de värvade för fotfolk.
Men nu när de sistnämnda är decimerade så har ju helt klart BMC:s prospects själva dragit till sig snorungar och mytomaner som skall kränga skit åt dem och agera "spanare", det har eskalerat en hel del på sistone.
En del av fotfolket speciellt de unga verkar nyttja skiten dom säljer, det sprids sjukt mycket osanningar och krängs shit lite väl öppet, dom tror dom lever skyddade i sin sfär och dom lämnar ut varandra så fort man sätter lite press på dem, mao i Bandidos led finns minst lika många slödder som man satt och skrattade åt när OMC och BW frotterade sig som mest.

Skiten rör på sig!.
Senast redigerad av Badoldhog 2013-06-10 kl. 13:06. Anledning: Rättat stavfel o infört ett tillägg.
Citera
2013-06-10, 14:10
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badoldhog
Mycket intressant fråga o du är inte ensam att undra över detta.

Vad gäller hur de accepterar olika nationaliteter som fullvärdiga - vet jag inte, men skulle gärna vilja veta, vore oerhört intressant!

Det jag noterat kring deras undersåtar fram tills idag är i alla fall:
Bandidos verkar åtm inte ha något emot prospects av brokig härkomst o "färg på skinnet" verkar inte betyda så mycket så länge de är duktiga på att kriga och vinna marknad, tydligen accepteras även sådana som "ställer till det" och drar Bandidos namn i smutsen eller så vet man inte på den fullvärdiga nivån vad som försegår bland valparna under sig.

En annan sak:
Det har blivit så otroligt populärt att använda deras namn i "avskräckande syfte", tror långt från alla som gör detta "har rätten att över huvud taget använda deras namn".
En del ryggradslösa tror det är skrämmande när de säger "jävlas inte med mig jag har kontakter i Bandidos". **GÄÄÄÄSP**

Ler faktiskt lite grann när jag tänker på hur mycket skit BMC folk har gett OMC och BW, så ofta man hånat och skrattat åt dessa och hur/vad de värvade för fotfolk.
Men nu när de sistnämnda är decimerade så har ju helt klart BMC:s prospects själva dragit till sig snorungar och mytomaner som skall kränga skit åt dem och agera "spanare", det har eskalerat en hel del på sistone.
En del av fotfolket speciellt de unga verkar nyttja skiten dom säljer, det sprids sjukt mycket osanningar och krängs shit lite väl öppet, dom tror dom lever skyddade i sin sfär och dom lämnar ut varandra så fort man sätter lite press på dem, mao i Bandidos led finns minst lika många slödder som man satt och skrattade åt när OMC och BW frotterade sig som mest.

Skiten rör på sig!.

Jag såg några fullvärdiga och ingen va inte svensk iaf. En jävligt lång fullpatchad bandit såg ut som en jävligt solbränd chilenare.

Sen såg jag tre korta blattar på kanske 170-175 cm. Minst en va fullvärdig och minst en va prospect. Dom såg ut som riktiga spännbögar när dom gick runt och blängde på vanliga svenssons. Svårt att säga ursprung, men dom såg ut som något blandat, typ som banditen ovan. Men de va något asiatiskt över dom, med en mörkare hy än vanliga asiater.

Jag fattar inte att andra svenska banditer ens skulle vilja försvara dessa lågliv. Hela deras kaxiga uppsyn va pinsam. Dom påminner mycket om kaxiga blattebarn på högstadiet vars axlar går som en jävla kajakpaddel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in