2013-06-08, 23:59
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jobbar med datorer inom flyget, civilanställd, dock uniformerad. Allt enligt PM, så jag kan inte styrka uppgifterna.

F21 troligtvis.
Citera
2013-06-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det går inte att vara skriven på två olika adresser.
jo enligt hitta.se mejerigränd och svartbyleden
Citera
Medlem
Citat:
Jobbar med datorer inom flyget, civilanställd, dock uniformerad. Allt enligt PM, så jag kan inte styrka uppgifterna.

Vet du NÄR han kom hem från utlandsresan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
om det är den bil jag tror det är, så har den ändan blivit uppnystad men vet inte huruvida det kommit ut om det, men det var inget speciellt med det. (om det är den bilen som synts vid fyndplatsen som sedan stampat på gasen och backat iväg)
Läs artikeln i länken
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6846003
Jag tror polisen fortfarande letar efter föraren till den, och att det är den bilen de tror att nsdfotografen fångat på parkeringsfotot.
Nissan qashqai 2012
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
F21 troligtvis.

Ja, jag har ju postat ett PM angående att hans bil skulle stått parkerad på Kallax, så det är ju inte orimligt.
Citera
2013-06-09, 00:03
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
jo enligt hitta.se mejerigränd och svartbyleden
Att vara skriven betyder att vara folkbokförd. KJ:s mamma är folkbokförd på Svartbyleden bara. Sen får hitta.se skriva vad de vill.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virtualreality
Läs artikeln i länken
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6846003
Jag tror polisen fortfarande letar efter föraren till den, och att det är den bilen de tror att nsdfotografen fångat på parkeringsfotot.
Nissan qashqai 2012

var den bil jag tänkte på då med andra ord, och nej, den tråden är löst. Personen i fråga hade ingenting med saken att göra, dom har förvirrat sig upp dit, fått panik när dom insåg vart dom kommit, och dragit fort som fan. sen när det blev en sådan uppståndelse så hörde dom av sig till polisen och har lämnat redogörelse

kan virra ihop det, men är ganska säker på detta
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag har ju postat ett PM angående att hans bil skulle stått parkerad på Kallax, så det är ju inte orimligt.
har hans far flera bilar än dom två som är beslagtagna
Citera
2013-06-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
var den bil jag tänkte på då med andra ord, och nej, den tråden är löst. Personen i fråga hade ingenting med saken att göra, dom har förvirrat sig upp dit, fått panik när dom insåg vart dom kommit, och dragit fort som fan. sen när det blev en sådan uppståndelse så hörde dom av sig till polisen och har lämnat redogörelse
Källa på det?
Citera
2013-06-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virtualreality
Källa på det?

om jag nu inte virrar ihop det, så var det en väns pappa som inte hade nått med saken att göra alls. så hört det från denna vän. hörde någon fler också som hade hört detta, då denna person känner min väns yngre syskon..
Kan ha fel, känns som att det börjar bli så jävla mycket bilar inblandade dock..
Men vill få för mig det var den bilen
Citera
2013-06-09, 00:06
Medlem
highfives avatar
Citat:

Kallax flygplats är för civilt flyg. F21 ligger en bit därifrån. Han kan ju flugit i tjänsten eller när han var utomlands.
Citera
2013-06-09, 00:06
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
har hans far flera bilar än dom två som är beslagtagna
Ja, en Fiat husbil och en gammal Volvo 140 eller 240.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in