2013-06-07, 22:26
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Använder du mobilen så blir det väll den du laddade upp sist om jag inte mins fel.
nix..
Citera
2013-06-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
nix..

Tryck på det fotot du vill ha. "Använd som profilbild#
Citera
2013-06-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
nix..
ne då vet jag faktiskt inte
Citera
2013-06-07, 23:30
Medlem
Jävla skit site. Den kommer ständigt upp med tramsiga ursäkter så fort man försöker göra någonting. Dessa jävla Super Powers förstör så jääääävla mycket.
Citera
2013-06-08, 13:38
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Haha skickade nyss till en tjej som är jättesöt, fick "du har redan skickat 2 meddelanden utan svar.."

Haha epic fail
Citera
2013-06-08, 14:47
Medlem
Jag har hållt på med badoo rätt länge utan att aldrig ha kommit till stadiet att träffa något på riktigt. Det har varit nära flera gånger men det slutar alltid med att dom slutar höra av sig. Som jag skrivit i tråden tidigare så hade jag en sms-konversation samt två telefonsamtal med en tjej i en månnad tills hon helt plötsligt slutade höra av sig.

Hur som helst så gick jag rakt på sak väldigt tidigt med en tjej och sa att jag ville att hon skulle komma hem till mig. Jag blev grymt förvånad över att hon sa ja och gav mig sitt nummer. Saken är den att;

1. Hon är 19 och jag 23.
2. Hon är typ en 8-9 och jag en 6-7.
3. Hon har; 'Jag vill träffa nya vänner' eller vad det nu står som status.

Era gissningar är ju lika goda som mina men vad tror ni hon vill? Träffa nya vänner? Jag vill ju om jag ska vara helt ärlig bara ligga lite och kanske ha henne som kk. Hur gör jag får att spela mina kort rätt? Säga som det är?
Senast redigerad av Nerium 2013-06-08 kl. 14:50.
Citera
2013-06-08, 14:57
Bannlyst
Skulle jag gissa så tror jag att hon vill samma sak som dig.

Det där "träffa nya vänner" betyder ju ingenting, skulle lika gärna kunna stå "knull-vänner"
Citera
2013-06-08, 23:08
Bannlyst
Gillar ej att han jag är kär i är på badoo. Han ska vara med mig och inte va medlem på badoo. han var kär i mig förut men så var det en som sabba.Om han nu är kär i mig som en sa. Vad gör han då på badoo!!! Han ska bli min. Han är den jag ska gifta mig med. Om 5 år ska vi bo i usa i fint hus och jag ska vara lyxhemma fru som maria montezami!!!!
Senast redigerad av Orronbolle 2013-06-08 kl. 23:14.
Citera
2013-06-08, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Vad fan hände nu då? Snackade rätt intensivt med en brud i typ en vecka. Vi hade bestämt att vi skulle försöka ses framöver. Sen går det typ 10 dagar utan att hon läser mitt meddelande och då struntar hon i att svara. Känns ju jävligt märkligt att svänga sådär helt plötsligt. Hur tänker vissa brudar egentligen?
Ja så är det med en kille med man snacka med
Citera
2013-06-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerium
Jag har hållt på med badoo rätt länge utan att aldrig ha kommit till stadiet att träffa något på riktigt. Det har varit nära flera gånger men det slutar alltid med att dom slutar höra av sig. Som jag skrivit i tråden tidigare så hade jag en sms-konversation samt två telefonsamtal med en tjej i en månnad tills hon helt plötsligt slutade höra av sig.

Hur som helst så gick jag rakt på sak väldigt tidigt med en tjej och sa att jag ville att hon skulle komma hem till mig. Jag blev grymt förvånad över att hon sa ja och gav mig sitt nummer. Saken är den att;

1. Hon är 19 och jag 23.
2. Hon är typ en 8-9 och jag en 6-7.
3. Hon har; 'Jag vill träffa nya vänner' eller vad det nu står som status.

Era gissningar är ju lika goda som mina men vad tror ni hon vill? Träffa nya vänner? Jag vill ju om jag ska vara helt ärlig bara ligga lite och kanske ha henne som kk. Hur gör jag får att spela mina kort rätt? Säga som det är?
herregud, hon går med på att träffa dig hemma hos dig direkt. vad fan tror du?
hon har redan gått med på sex, men det är underförstått och inget du ska ta upp på något sätt. bete dig bara normalt och hångla upp hon ganska omgående men inte direkt ni ses så kommer allt gå vägen.
Citera
2013-06-09, 01:37
Medlem
libanesas avatar
Fick mig ett ligg från badoo tidigare ikväll
Citera
2013-06-09, 01:40
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Fick mig ett ligg från badoo tidigare ikväll