2013-06-08, 19:20
Medlem
Lär aldrig hände men klipper in detta från ABs silly blogg oavsett. Kul att Spurs siktar högt iallafall

”Tottenham förbereder bud på Mario Gomez”

Budet ska vara på 7 miljoner GBP med en veckolön på 70.000 GBP.

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/

Uppgifterna kommer ifrån brittiska metro ursprungligen.
2013-06-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Ifall du var född när Giggs debuterade för United så köper jag en Giggs-tröja till dig.

Steppa upp din retorik eller håll käft.
vafan vet du om hur gammal jag är? så sluta snacka en jävla massa skit som du inte har någon som helst aning om!!!
2013-06-08, 19:59
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Lär aldrig hände men klipper in detta från ABs silly blogg oavsett. Kul att Spurs siktar högt iallafall

”Tottenham förbereder bud på Mario Gomez”

Budet ska vara på 7 miljoner GBP med en veckolön på 70.000 GBP.

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/

Uppgifterna kommer ifrån brittiska metro ursprungligen.
Haha läste också det där. Kanske kvalar in sig som årets skambud? ( Om det är sant, antar att det inte är det)
2013-06-08, 21:56
Medlem
TKD_1337s avatar
Gazetta dello Sport säger att vi (Real Madrid) lagt ett bud på €60m på Cavani. Det är lite för mycket i mitt tycke men hellre det än att lägga €35m eller mer på Suarez.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-06-08 kl. 21:59.
2013-06-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Gazetta dello Sport säger att vi (Real Madrid) lagt ett bud på €60m på Cavani. Det är lite för mycket i mitt tycke men hellre det än att lägga €35m eller mer på Suarez.
Suarez är ju bättre än Cavani så tycker att du resonerar underligt. 60 miljoner euro låter helt absurt.
2013-06-08, 22:12
Medlem
kratans avatar
Enligt Tyska Bild så är Dortmund och Schalke 04 intresserade av Barcas Christian Tello men jag tror som artikeln skrev att Barca antagligen inte kommer släppa en av sina mest lovande spelare , i så fall kommer det bli ett lån eller så kommer de inkludera en buyback klausul om han skulle säljas. Vad tror ni? Tror ni han skulle kunna utfärda något bra i Bundesliga? Mvh!
2013-06-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Enligt Tyska Bild så är Dortmund och Schalke 04 intresserade av Barcas Christian Tello men jag tror som artikeln skrev att Barca antagligen inte kommer släppa en av sina mest lovande spelare , i så fall kommer det bli ett lån eller så kommer de inkludera en buyback klausul om han skulle säljas. Vad tror ni? Tror ni han skulle kunna utfärda något bra i Bundesliga? Mvh!
Tello är inte så jävla bra. Han kan de säkert tänkas släppa.
2013-06-08, 22:20
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Suarez är ju bättre än Cavani så tycker att du resonerar underligt. 60 miljoner euro låter helt absurt.

Nej, 25 miljoner euro är det knappast emellan dem. Skillnaden i kvalité är liten, nästan försumbar IMO. Suarez är en bättre dribbler, Cavani giftigare i boxen, väl?
2013-06-08, 22:20
Medlem
ASDGFGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Du måste ha något personligt agg mot Suarez om du tycker så, Suarez är ju ganska tydligt den bättre av dem två.
2013-06-08, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nej, 25 miljoner euro är det knappast emellan dem. Skillnaden i kvalité är liten, nästan försumbar IMO. Suarez är en bättre dribbler, Cavani giftigare i boxen, väl?
Suarez är bättre på allt förutom att nicka och jobba hemmåt (vilket inte behöver vara positivt) IMO.
2013-06-08, 22:25
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Suarez är bättre på allt förutom att nicka och jobba hemmåt (vilket inte behöver vara positivt) IMO.

Nu ser jag inte Suarez särskilt ofta men är han inte lite enfaldig i sitt beslutstagande emellanåt? Cavani spelar oftast rätt enkelt och smart. Olika spelstilar.
2013-06-08, 22:26
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Ja det är ju ingen hemlighet att Suarez är den stora stjärnan av dom två hemma i Uruguay i alla fall. Suarez tror jag att man mer eller mindre kan stoppa in i vilket lag som helst i världen och han skulle prestera. Cavani däremot är jag inte lika säker på. Men visst han skulle säkert inte göra bort sig i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in