Citat:
Ursprungligen postat av
Bucketshop
Det låter inte helt orimligt faktiskt, är ju inte speciellt intresserad av något band som lirar där nere utan känner att en sommar utan att få dricka öl i Hultsfred skulle kännas mycket tråkig. Måste tyvärr vara i Stockholm på torsdagen men om det kommer vara drag redan från söndag/måndag är det ju inga problem att hänga där ett par dagar. Nu blev jag sjukt taggad
Det låter inte alls omöjligt, befann mig absolut i stadsparken. Låter heller inte omöjligt att jag missade dig då jag blev ganska dimmig rätt tidigt på dagen så sprang antagligen runt i min egna lilla värld. Du får komma fram och konfrontera mig nästa gång.
Nej inte jag heller, inte ett dugg. (Även om jag måste erkänna att jag i smyg har suttit och njutit många ggr av Miriam Bryants underbara "Push Play", årets "P3-låt" helt klart

)
Men som sagt, vi kommer nog inte vara där över själva "festivalen", har massa familjegrejer jag måste iväg på och artisterna är som sagt inte i min smak. Så jag tänket också att man drar ner på sön/mån och sen nostalgi-hänger några dagar och sen drar hem på torsdag-kvällen. Lätt att jag betalar några 100-lappar för att återigen få sitta där nere vid Hulingens strand och dricka öl med mina polare. Och såklart för att stödja Hultsfred! Ingen sommar utan Hultsfred!!!
Hehe jag tänkte väl det

! Det var precis utanför mejeriet typ mellan kl 9 och 10 tror jag! Haha, ja vi var nog rätt dimmiga allihop där i den där jävla parken

!! Men ja absolut, det ska jag göra!!