Citat:
Ursprungligen postat av
FistOfFury
Sommarstuga och lägenhet är även fortfarande avspärrade, vilket borde tala för att brottsplatsen är hittad.
Ja det är onekligen intressant. Fanns absolut inga spår så borde man ha konstaterat det vid det här laget kan jag tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fettsugning
Händerna saknas ju alltjämt, men det har väl inte framkommit om det saknas ytterligare kroppsdelar? Jag tänker kanske främst på om det skulle saknas något från innanmätet från torson, ex vis livmoder eller annat.
Åklagaren ville ju inte svara på frågan om händerna var hittade, innan sa dom ju att händerna saknades, nu när man inte vill svara så kanske de hittat dom ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Guardian Angel
Om du går in på Chen-fallet kan du få en förklaring till idiotin...
Håller med dig, INGEN här känner till all fakta som kommit fram eller vilka bevis åklagarna har. Det är därför omöjligt att spekulera i om det är rätt GM eller inte. Eftersom åklagaren redan nu anser att bevisningen är stark talar det inte för att det skulle vara fel GM.
Att vänner och anhöriga inte tror att en person är kapabel till sådant säger ingenting heller.
Jo jag ska sluta jaga upp mig över allt trams

De flesta vänner och anhöriga brukar bli förvånade, det är ofta man läser att de är helt chockade att just den personen kunnat begå ett grovt brott. Det är väl bara i de tungt kriminella eller missbrukarvärlden de inte brukar bli nämnvärt chockade.