Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Offentliga badinrättningar och simhallar är numera no go-zones för svenskar som vill motionera och röra på sig eller svenska barn och ungdomar som önskar lite bad och lek samt upprätthållande av simkunnigheten. I korthet: Blattar ÄLSKAR bad och vattenbus, att tjoa och hoppa och skvätta och man dras till den miljö i vilken lite naken flickhud blottas för deras utsvultna och lystna blickar. Det finns tammefan inte en badinrättning som inte kulturberikats rejält av babbelibabbsen! Det går inte att gå dit med mindre att man är beredd på tjafs och bråk och att skydda sina egna barn från blatteberikande närkontakt av oönskad omfattning. Badvakt är inget yrke för konfliktskygga och blöthjärtade! Hela tiden måste badvakten vara på tårna och flitigt patrullera både omklädningsrum och själva anläggningen.
Djävla bestar vi släpper in! Skulle inte förvåna mig om inte Sveriges ställning som simm-nation och med utbredd simkunnighet snart är en saga all... Vem fan vill vistas i detta bakterieinfesterade blatte-kaoz?
Närmaste badhuset är som du beskriver: en plats för skithögar och sexoffer. Tyvärr.
Ingen med vett planerar sin dag med ett besök på denna vidriga plats som bäst kan beskrivas som en cirkus där apor, clowner och skötare idkar samlag. Avkomman skall vi inte ens nämna, dessa gör sånt jävla väsen av sig ändå så ord är inte nödvändigt. Hade jag inte haft avsmak för vattenblandat kiss så skulle ett besök med grabbarna på sämsta tid stått på schemat, då blattehjorderna röjer som värst och en kan bli provocerad så tumult är ofrånkomligt.
Badar hellre i en isig vak än doppar mina tår i blattevatten.