2011-05-08, 22:33
Medlem
Det är sannolikt så att de flesta av er aldrig någonsin besökt Eriksdalsbadet. Och för er som planerar ett förstagångsbesök - Åk INTE dit efter kl 13!

Mellan öppning fram till 13 är det lugnt och fint på badet. Ungar, pensionärer och övriga kan med lätthet simma runt i basängerna som sig bör. Strax efter 13 säger det dock PANG! Mestadels somalier, irakier, syrianer, indier ja ta mig fan hela världens ungdomar i miniatyr tar över badet. Det skriks och gapas, dyks bland småbarn, kastas bollar mitt ibland motionssimmare, hoppas och väsnas. Vissa ser säkert komiken i detta, personligen ser jag bara bottenlös tragik.

Inte nog med att det kryllar av (alltför få) badvakter, dessutom finns verksamheten Lugna Gatan oftast på plats samt övriga väktare o.dyl.

Är det någon som upplevt Eriksdalsbadet på samma sätt som jag? Hur ska vi komma till rätta med detta problem, skall detta kaos verkligen få fortgå? Förslag på åtgärder i denna tråd.
Citera
2011-05-08, 22:46
Medlem
despots avatar
Har aldrig varit där, hänger aldrig i badhus övh. Men om det är som du säger, att det är totalt kaos efter 13 pga massa livliga ungdomar, så tycker jag att badhuset borde ta tag i problemen. Titta över sina regler för badgästerna, och skaffa badvakter som ser till att reglerna följs. Gör de inte det är det bara att slänga ut ungjävlarna, låter förjävligt om man inte kan få simma i lugn och ro.
Sen förstår jag att det inte är så många ensamma badvakter som klarar av att säga åt och flytta på hela ungdomsgäng som ignorerar deras order, men då får man väl vara fler, eller tillkalla polis. Man ska inte låta idioterna komma undan...
Citera
2011-05-08, 22:48
Medlem
Vi kan ju börja med att göra en tråd om det på FB för att gnälla ut lite .

Tala med personalen som jobbar där istället. Se till att dom gör vad dom får betalt för att göra dvs att sköta sitt arbete. Eller be ungarna som beter sig illa att sluta upp med det, du är väl för fan vuxen? Det är ju ungjävlar för fan.
Citera
2011-05-08, 22:50
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Hur står sig Eriksdalsbadet gentemot Husbybadet i fråga om "ensamkommande flyktingbarn" som gillar att tafsa på tonårstjejer?

Hur frekvent förekommer mångkulturella badhusvåldtäkter på Eriksdalsbadet?
Citera
2011-05-08, 22:50
Bannlyst
Har varit där hundratals ggr och har aldrig upplevt något problem förutom att det ibland är smockat med folk..
Citera
2011-05-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Hur står sig Eriksdalsbadet gentemot Husbybadet i fråga om "ensamkommande flyktingbarn" som gillar att tafsa på tonårstjejer?

Brottslingar härjar i badhusen (Eriksdalsbadet, Sthlm)
Citera
2011-05-08, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul

Här en lång tråd med över 500 inlägg om en våldtäkt i Eriksdalsbadet:
19-årig kvinna våldtagen på Erikdsdalsbadet i Stockholm
https://www.flashback.org/t1191064

där jag har för mig att folk berättar lite om miljön i det kaosbadet, de flesta badhus är kaos, brukar vara en blandning av barbarer, sodomiter och pedofiler (dvs. härlig miljö för alla dekadenta).
Sen är de rena smittohärdarna med bajs i vattnet osv.
Blattekidsen förorenar och hotar på Husbybadet.
https://www.flashback.org/t542410
Mamma tog inte av sig – slängdes ut från badet (tråden handlar till stor del om badhus hygien)
https://www.flashback.org/t347283

Sen finns denna tråd om det "underbara" badhuset Sydpoolen:
Svensk gravid kvinna sparkad i magen av unga invandrarkillar på badhus i Södertälje
https://www.flashback.org/t1167653
Citera
2011-05-09, 01:30
Medlem
HemligaSallskapets avatar
I unga år var jag där med klasskamrater för äventyrsbadets avdelning lockade. Det var dock inte mer än ett fåtal besök innan det var att konstatera att man inte kunde bada där om man inte hade femton vuxna män med sig till sitt försvar. Det var uteslutande alltid minst ett mångkulturellt gäng bestående av suspekta unga män som betedde sig som ociviliserade, utsvultna bestar. Talar jag med andra om fenomenet Eriksdalsbadet får jag samma respons. Har man varit där går man inte dit igen.
Citera
2011-07-22, 21:09
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
I unga år var jag där med klasskamrater för äventyrsbadets avdelning lockade. Det var dock inte mer än ett fåtal besök innan det var att konstatera att man inte kunde bada där om man inte hade femton vuxna män med sig till sitt försvar. Det var uteslutande alltid minst ett mångkulturellt gäng bestående av suspekta unga män som betedde sig som ociviliserade, utsvultna bestar. Talar jag med andra om fenomenet Eriksdalsbadet får jag samma respons. Har man varit där går man inte dit igen.
Var på Eriksdalsbadet idag, och det var trevligt tills det kom ut svart sörja i bubbelpolerna och i motionsbasängen. Personalen stängde basängerna men stod frågande över vad som hänt. Dt hade tidigare varit en mysktisk översvämning i bubbelpolen. Vad kan ha hänt?
Citera
2013-06-05, 22:37
Medlem
satans jävla kulturberikare saboterar hela anläggningen
Citera
2013-06-06, 00:05
Medlem
Golonkas avatar
Offentliga badinrättningar och simhallar är numera no go-zones för svenskar som vill motionera och röra på sig eller svenska barn och ungdomar som önskar lite bad och lek samt upprätthållande av simkunnigheten. I korthet: Blattar ÄLSKAR bad och vattenbus, att tjoa och hoppa och skvätta och man dras till den miljö i vilken lite naken flickhud blottas för deras utsvultna och lystna blickar. Det finns tammefan inte en badinrättning som inte kulturberikats rejält av babbelibabbsen! Det går inte att gå dit med mindre att man är beredd på tjafs och bråk och att skydda sina egna barn från blatteberikande närkontakt av oönskad omfattning. Badvakt är inget yrke för konfliktskygga och blöthjärtade! Hela tiden måste badvakten vara på tårna och flitigt patrullera både omklädningsrum och själva anläggningen.

Djävla bestar vi släpper in! Skulle inte förvåna mig om inte Sveriges ställning som simm-nation och med utbredd simkunnighet snart är en saga all... Vem fan vill vistas i detta bakterieinfesterade blatte-kaoz?
Citera
2013-06-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Offentliga badinrättningar och simhallar är numera no go-zones för svenskar som vill motionera och röra på sig eller svenska barn och ungdomar som önskar lite bad och lek samt upprätthållande av simkunnigheten. I korthet: Blattar ÄLSKAR bad och vattenbus, att tjoa och hoppa och skvätta och man dras till den miljö i vilken lite naken flickhud blottas för deras utsvultna och lystna blickar. Det finns tammefan inte en badinrättning som inte kulturberikats rejält av babbelibabbsen! Det går inte att gå dit med mindre att man är beredd på tjafs och bråk och att skydda sina egna barn från blatteberikande närkontakt av oönskad omfattning. Badvakt är inget yrke för konfliktskygga och blöthjärtade! Hela tiden måste badvakten vara på tårna och flitigt patrullera både omklädningsrum och själva anläggningen.

Djävla bestar vi släpper in! Skulle inte förvåna mig om inte Sveriges ställning som simm-nation och med utbredd simkunnighet snart är en saga all... Vem fan vill vistas i detta bakterieinfesterade blatte-kaoz?
Närmaste badhuset är som du beskriver: en plats för skithögar och sexoffer. Tyvärr.
Ingen med vett planerar sin dag med ett besök på denna vidriga plats som bäst kan beskrivas som en cirkus där apor, clowner och skötare idkar samlag. Avkomman skall vi inte ens nämna, dessa gör sånt jävla väsen av sig ändå så ord är inte nödvändigt. Hade jag inte haft avsmak för vattenblandat kiss så skulle ett besök med grabbarna på sämsta tid stått på schemat, då blattehjorderna röjer som värst och en kan bli provocerad så tumult är ofrånkomligt.

Badar hellre i en isig vak än doppar mina tår i blattevatten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in