2013-06-04, 18:01
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Vilken idiotisk kommentar… Okej då, vi får väl gå igenom judedyngan tillsammans. Ta en titt på den stora bilden ovanför artikeln där det står:

EVIL? (ondska)
ILLNESS? (sjukdom)
ORIENTATION? (läggning)

Förr i tiden ansåg folk att pedofili var ondska, det vill säga att de personer som kidnappade och våldtog och mördade barn/ungdomar helt enkelt var onda (vilket är korrekt).

Sedan dök kvacksalvarna (psykologer/psykiatrer) upp och påstod att pedofilerna är sjuka, att det inte är deras fel att de agerar på det viset, att de behöver hjälp.

Och nu antyder judeägda Gawker att pedofili endast är en läggning, precis som heterosexualitet. Det är klart att de inte säger det rätt ut, men det framgår av artikeln.

Läste du rubriken? Born This Way: Sympathy and Science for Those Who Want to Have Sex with Children. Artikeln innehåller en beskrivning av hur en vuxen man har sex med ett litet barn, och det är meningen att man ska ha sympati för mannen. Jag tänker inte posta utdrag ur den osmakliga artikeln, utan de som vill försäkra sig om att jag har rätt får läsa judedyngan själva.

Jag vet inte hur du läser, Gwaker hänvisar till en psykolog som använder ordet sexuell orientering men beskriver att det är kontroversiellt. Genom hela artikel kallas det övergrepp mot barn. Jag kan inte se att det är en beskrivning hur en vuxen man har sex med barn utan en beskrivning av personen som begått övergreppet upplevde i sin meth knarkade hjärna, reporter finner i inledningen svårt att lyssna på detta.

Sympati eller förståelsen handlar om slutklämmen att reportern, som anser sig vara en progressiv person, skulle kunna ta emot en person som dömts för övergrepp mot barn, och suttit sin tid i fängelse, i sitt hem och lita på personen, men avslutningen är att han tvivlar på det.

Därför anser jag att detta är inte en artikel som uppmuntrar till övergrepp utan försöker ge en objektiv bild om dessa trots att det är svårt, själv kan jag inte känna varken sympati eller förståelse för hur man kan begå ett sådant övergrepp.

Så din judiska koppling faller, eller vill du hävda nu att Marc Detrou eller vad fanskapet i Belgien heter, Fritzel i Österrike och liknade är judar.

Ingen folkgrupp är immuna mot svin och idiotiska tankar, hos judar är det varken mer eller mindre!
Citera
2013-06-05, 20:44
Medlem
KimNeilJungs avatar
Den här tråden handlar om huruvida judar sprider bögpropaganda. Generalla diskussioner om hur homosexualitet uppstår, om den är bra eller dålig etc är off-topic.

/mod.
Citera
2013-06-05, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jag kan inte se att det är en beskrivning hur en vuxen man har sex med barn utan en beskrivning av personen som begått övergreppet upplevde i sin meth knarkade hjärna, reporter finner i inledningen svårt att lyssna på detta.

Struntprat (som vanligt). Så här skriver reportern Cord Jefferson om pedofilen Terry:

The one niece was a baby, but the other was seven, and it wasn't long before Terry, addicted and in a marriage he calls "abusive," fell for his niece and began a sexual relationship with her.

Reportern skriver att pedofilen ”inledde ett sexuellt förhållande” med en 7-årig tjej. Ingen normal person skulle skriva så. Om en vuxen man har sex, eller försöker ha sex med ett litet barn så säger man att han antastade eller utnyttjade eller våldtog honom/henne. Hela artikeln har den här surrealistiska tonen.

Citat:
Så din judiska koppling faller, eller vill du hävda nu att Marc Detrou eller vad fanskapet i Belgien heter, Fritzel i Österrike och liknade är judar.

Jag har aldrig sagt att alla pedofiler i hela världen är judar. (Nu sägs det visserligen att Fritzl är jude, men jag har inga bevis för detta, så vi får låta det vara.)

Jag skrev ett inlägg om judiska pedofiler i den här tråden:

https://www.flashback.org/sp43758287

Jag föreslår att du läser det.

Och här kan du läsa om den uppenbara kopplingen mellan homosexualitet och pedofili:

http://www.familyresearchinst.org/2012/01/how-much-child-molestation-is-homosexual/
Citera
2013-06-05, 22:21
Bannlyst
Ett exempel från Italien:

Judetidningen La Repubblica, som är en av Italiens största tidningar, har dragit igång en otroligt patetisk bögkampanj genom att publicera ett idiotiskt och klichéartat brev som ska ha skrivits av en 17-årig bög. Bögen börjar med att skriva att han funderar på att begå självmord, sedan kräver han homosexuella ”rättigheter” samtidigt som han förolämpar italienarna genom att påstå att de är korkade och hatfyllda troglodyter.

Här kan man läsa brevet (fast det är på italienska):

http://www.repubblica.it/cronaca/2013/05/25/news/lettera_diciassettene-59584404/

Det här patetiska brevet har fått mycket uppmärksamhet i den italienska median, och vänstervridna politiker har sagt att de vill träffa den unge bögen som påstås ha skrivit det.

När jag hörde talas om detta så tänkte jag direkt ”Det här måste vara en bluff”, och det verkar som att jag hade rätt då andra personer tyckte likadant, som till exempel den kände politikern och konstkritikern Vittorio Sgarbi, som påstod att bögbrevet skrivits av La Repubblicas journalister. Han demolerade brevet:

http://www.blitzquotidiano.it/cronaca-italia/vittorio-sgarbi-lettera-17-anni-gay-repubblica-falso-1574956/

La Repubblica kontrolleras av den mycket inflytelserike juden Carlo De Benedetti och hans familj:

Citat:
Born into a wealthy Jewish family
Citat:
In 1993, during the Mani Pulite (Clean Hands) political-corruption investigations, Carlo De Benedetti was arrested and admitted to having paid a 10 billion Italian lira bribe to government parties, to obtain a purchase order from the Italian Postal Service for obsolete teleprinters and computers. In May of that year, he was officially put under investigation, but De Benedetti never went to trial for this episode, having exceeded the statute of limitations.

http://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_De_Benedetti

Även i Italien kontrolleras en stor del av median av judar, och även där promoteras bögdyngan. Vilket märkligt sammanträffande…
Senast redigerad av Folklorist 2013-06-05 kl. 22:28.
Citera
2013-06-05, 22:54
Bannlyst
Magnus Hirschfeld (14 May 1868 – 14 May 1935) was a German physician and sexologist. An outspoken advocate for sexual minorities, Hirschfeld founded the Scientific Humanitarian Committee, which Dustin Goltz called "the first advocacy for homosexual and transgender rights."[1]

Hirschfeld was born in Kolberg (now Kołobrzeg, Poland) in a Jewish family

After several years as a general practitioner in Magdeburg, in 1896 he issued a pamphlet Sappho and Socrates, on homosexual love

http://en.wikipedia.org/wiki/Magnus_Hirschfeld

This was followed by Lili Elbe in Berlin during 1930-1931. he started with the removal of the male sex organs, the operation supervised by Dr. Magnus Hirschfeld. Lili went on to have four more subsequent operations that included an unsuccessful uterine transplant, the rejection of which resulted in death. An earlier known recipient of this was Magnus Hirschfeld's housekeeper,[17] but his/her identity is unclear at this time.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_reassignment_surgery
Citera
2013-06-06, 08:22
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Struntprat (som vanligt). Så här skriver reportern Cord Jefferson om pedofilen Terry:

The one niece was a baby, but the other was seven, and it wasn't long before Terry, addicted and in a marriage he calls "abusive," fell for his niece and began a sexual relationship with her.

Reportern skriver att pedofilen ”inledde ett sexuellt förhållande” med en 7-årig tjej. Ingen normal person skulle skriva så. Om en vuxen man har sex, eller försöker ha sex med ett litet barn så säger man att han antastade eller utnyttjade eller våldtog honom/henne. Hela artikeln har den här surrealistiska ...........

Ja ur Terrys synvinkel, du läser artikel som fan läser bibeln, men vi skiter i det då.

Men det är en artikel i Gwaker kan ju knappast räknas som propaganda eller finns det fler artiklar de skrivit? Annars är ju det judiska påbråt för gwakers ägare(?) bara slump och du borde fokusera på journalisten påbrå för att stödja din tankegång.

Eller menar du att de samlade exemplen du uppvisat då skulle visa på propaganda av judar för homosexualitet och övergrepp på barn? Tja då har du och jag olika definition på propaganda.

Dina länkar läser jag inte om du inte gör kort sammanfattning vad de går ut på och tillför tråden.
Citera
2013-06-06, 10:45
Bannlyst
Citat:
Och här kan du läsa om den uppenbara kopplingen mellan homosexualitet och pedofili:

Det är så kul att se dig prata om detta i ett samhälle där 9 av 10 övergrepp mot barn handlar om män som förgriper sig på flickor.. Dessutom går du OT när du hela tiden sprider antibög-propaganda. Du får helt enkelt lägga av med det.
Citera
2013-06-06, 13:13
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Det är så kul att se dig prata om detta i ett samhälle där 9 av 10 övergrepp mot barn handlar om män som förgriper sig på flickor.. Dessutom går du OT när du hela tiden sprider antibög-propaganda. Du får helt enkelt lägga av med det.
Med tanke på att endast 2-4% av befolkningen är homosexuell så är de ändå överrepresenterade och jag har läst att betydligt större siffror gäller när det handlar om könsfördelningen hos barn som utsatts för sexuella övergrepp.

Citat:
The global prevalence of child sexual abuse has been estimated at 19.7% for females and 7.9% for males, according to a 2009 study published in Clinical Psychology Review that examined 65 studies from 22 countries. Using the available data, the highest prevalence rate of child sexual abuse geographically was found in Africa (34.4%), primarily because of high rates in South Africa; Europe showed the lowest prevalence rate (9.2%); America and Asia had prevalence rates between 10.1% and 23.9%.[12]
https://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexual_abuse

Citat:
Enligt en färsk rapport (2011) från SBU ( statens beredning för medicinsk utvärdering) framkom det att 7-14 procent av flickor och 3 – 6 procent av pojkar under 18 år , har tvingats till samlag. Bara drygt 10 procent av alla sexualbrott rapporteras till myndigheten – kanske ännu mindre när offret är ett barn. Läs hela rapporten på www.sbu.se
http://www.barnkraft.se/fakta/

Jag tror inte för ett ögonblick på att sexualförbrytare med homosexuell inriktning inte är överrepresenterade fram tills någon kan dela med sig av en trovärdig rapport som visar att 96-98% av alla män dömda för övergrepp mot barn gett sig på flickor.

För att återknyta till topic så har ingen skrivit Paul Goodman, därtill en av de viktigaste ideologerna för 1960-talets kulturmarxistiska motkultur, som verkar har tillfört en hel del till denna judiska hjärtefråga.

Citat:
Paul Goodman (September 9, 1911 – August 2, 1972) was a novelist, playwright, poet and psychotherapist, although now best known as a social critic, anarchist philosopher, and public intellectual. Though often thought of as a sociologist, he vehemently denied being one in a presentation in the Experimental College at San Francisco State in 1964, and in fact said he could not read sociology because it was too often lifeless. The author of dozens of books including Growing Up Absurd and The Community of Scholars, Goodman was an activist on the pacifist Left in the 1960s and a frequently cited inspiration to the student movement of that decade. A lay therapist for a number of years, he was a co-founder of Gestalt Therapy in the 1940s and '50s.

The freedom with which he revealed, in print and in public, his romantic and sexual relations with men (notably in a late essay, "Being Queer"[11]), proved to be one of the many important cultural springboards for the emerging gay liberation movement of the early 1970s. He viewed sexual relationships between males as natural, normal, and healthy. In discussing his own sexual relationships, he acknowledged that public opinion would condemn him, but countered that "what is really obscene is the way our society makes us feel shameful and like criminals for doing human things that we really need."
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Goodman_(writer)

Citat:
Growing Up Absurd: Problems of Youth in the Organized Society is a 1960 book by Paul Goodman.[1] The book was rejected by nineteen publishers before being serialized in Commentary, and was eventually published with the assistance of Norman Podhoretz.[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Growing_Up_Absurd

Citat:
Paul Goodman, whose best-selling 'Growing Up Absurd' made him the philosopher of the New Left in the 1960s, was also a brilliant poet, out queer (and family man) in the 1940s, radical pacifist and visionary. His ideas and stubborn integrity helped many find a moral compass in the '60's -- and can do so again today.
http://www.imdb.com/title/tt1748158/
Senast redigerad av Magnet83 2013-06-06 kl. 13:49.
Citera
2013-06-06, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Med tanke på att endast 2-4% av befolkningen är homosexuella så är de ändå överrepresenterade

Hur får du ihop det egentligen?

Citat:
För att återknyta till topic så har ingen skrivit Paul Goodman, därtill en av de viktigaste ideologerna för 1960-talets kulturmarxistiska motkultur, som verkar har tillfört en hel del till denna judiska hjärtefråga.

Citat:
*svammel från början av 1900-talet*

Alltså, sådant som skrevs för 60-100 år sedan känns inte speciellt aktuellt just nu.
Citera
2013-06-06, 13:43
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Hur får du ihop det egentligen?
2-4% av alla män är homosexuella medan över 10% av manliga pedofiler är homosexuella, ringer det någon klocka?

Citat:
Alltså, sådant som skrevs för 60-100 år sedan känns inte speciellt aktuellt just nu.
Egentligen är det mycket intressantare att studera dessa personer eftersom det var de som planterade fröet för rörelsen. Idag är ju ändå folk så pass hjärntvättade av homopropaganda att groteska missfoster som förfäktar könsoperationer för barn och dylikt är skadliga men ändå inte i samma utsträckning som eftersom samhället är så pass influerat redan. Att en troligen judisk bög som dig ens skulle försöka förstå detta är väl för mycket begärt dock.
Citera
2013-06-06, 13:53
Bannlyst
Citat:
2-4% av alla män är homosexuella medan över 10% av manliga pedofiler är homosexuella, ringer det någon klocka?

Källa på den siffran?

--------------------

Kanske dags att flytta tråden till https://www.flashback.org/f22 istället?

Den handlar ju ändå inte om nått annat än om hur hemskt och farligt 2 skribenter tycker homosexualitet är.. Vill de sprida sin anti-homopropaganda tycker jag de kan få gå nån annanstans.

PS. JAG ÄR INTE jude.
Senast redigerad av Ippskiff 2013-06-06 kl. 13:58.
Citera
2013-06-06, 14:23
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Källa på den siffran?
Du skrev att 9 av 10 övergrepp mot barn handlar om män som förgriper sig på flickor, enligt de två källorna jag publicerade var det ungefär dubbelt så vanligt att flickor blir utsatta för övergrepp som pojkar. Påståendet att 2-4% av befolkningen är homosexuell kommer så vitt jag vet från Alfred Kinsey som är ett respektabelt namn inom den här typen av forskning och vad jag vet är det dessa siffror som används än idag.

Citat:
Kanske dags att flytta tråden till https://www.flashback.org/f22 istället?

Den handlar ju ändå inte om nått annat än om hur hemskt och farligt 2 skribenter tycker homosexualitet är.. Vill de sprida sin anti-homopropaganda tycker jag de kan få gå nån annanstans.
Det tycker jag med och så borde den slås ihop med den arkiverade tråden om judarna och HBT-rörelsen som av någon outgrundlig anledning inte blivit flyttad till lämpligare avdelning nu när judiska maktförhållanden är nedstängt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in