2010-10-16, 17:30
Medlem
Hallå era jävla hustlers!

Tänkte höra om någon vet något schysst biljardställe i Uppsala? Adress/hemsida? Lyckas inte hitta så mycket via google

Tack på förhand!
Citera
2010-10-16, 17:34
Medlem
Herrtrosas avatar
Schysst och schysst. Biljard med möjlighet att fika finns på Sivia Torg, den enda biljardhall jag besökt och har ingen direkt koll på om det finns bättre alternativ.

Här hittade jag lite grann.
Citera
2010-10-16, 19:39
Medlem
Det nyöppnade Fame ska ha sjukt stort och mycket biljardbord, själv inte varit där men hört att det har varit nice, brukar ju vara fräscht när det är nyöppnat så
Citera
2013-06-05, 14:00
Medlem
Uppar denna tråd. Eftersom denna tråd har några år på nacken så bäst att fråga.

Ska nämligen till Uppsala i helgen och träffa en bekant och tänkte spela biljard. Han är själv inte från Uppsala. Vi möts halvvägs. Någon som vet om dom gamla hallarna finns kvar, som nämnts i tråden eller om det har uppkommit några nya? Vart bör man ta sig? Snygg och fräsch hall med alkoholservering.

Tack för svar
Mvh
Citera
2013-06-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadaverass

Ska nämligen till Uppsala i helgen och träffa en bekant och tänkte spela biljard. Han är själv inte från Uppsala. Vi möts halvvägs. Någon som vet om dom gamla hallarna finns kvar, som nämnts i tråden eller om det har uppkommit några nya? Vart bör man ta sig? Snygg och fräsch hall med alkoholservering.

Tack för svar
Mvh

Vore fantastiskt bra om jag kunde få ett svar.
Mvh
Citera
2013-06-06, 19:36
Medlem
Verkar vara svårt att få svar här... Någon som vet något annat forum som jag kan fråga i där jag lättar kan få svar på mina frågor ?

Mvh
Citera
2013-06-06, 23:37
Medlem
Bucketshops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadaverass

Tack för svar
Mvh

Interpool på gågatan. Ganska nyöppnat ställe så det kändes väldigt fräscht den enda gången jag varit där. Kändes dessutom väldigt stort, har dock aldrig varit på något annat biljardställe så har inget att jämföra med.

EDIT: Tror att detta är i Fames (som nämndes i tråden) gamla lokaler
Citera
2013-06-07, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bucketshop
Interpool på gågatan. Ganska nyöppnat ställe så det kändes väldigt fräscht den enda gången jag varit där. Kändes dessutom väldigt stort, har dock aldrig varit på något annat biljardställe så har inget att jämföra med.

EDIT: Tror att detta är i Fames (som nämndes i tråden) gamla lokaler

Tack så väldans mycket för tipset. Ringde och bokade direkt Trevlig helg!
Citera
2013-08-25, 19:23
Medlem
Luthagsbiljarden på Sysslomansgatan går jag hellre till än interpool för det är billigare, minus att dom inte har starköl dock
Citera
2016-04-19, 19:59
Medlem
Sent svar men kommer här med lite nyheter ang biljardsituationen i Uppsala.

Det finns EN biljardklubb i Uppsala: Uppsala Biljardsällskap.
Klubben bedriver sin verksamhet i två biljardhallar.
Dessa är: Interpool Uppsala, mitt i city.Den andra är S25 - Biljard & Snooker, Luthagen
Interpool har 13 st bord samt rättigheter, kan uppfattas som rörigare än S25 med sina 6 biljardbord plus 1 snookerbord. S25 har inga rättigheter men säljer lättöl.

Har ni fler frågor, hoppa gärna in på Uppsala Biljardsällskap på facebook och fråga allt ni undrar om.
Eller om ni bara vill följa vad som händer och sker inom biljardsfären i allmänhet samt i klubben.

Mvh Linus, Uppsala Biljardsällskap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in