2013-06-04, 23:02
Medlem
Mourinho måste vara dum i huvudet om han tänker sälja Mata, en av de bästa i PL den här säsongen om inte den bästa. Torres kan jag förstå, men ej Mata.
2013-06-04, 23:39
Medlem
Puckotts avatar
Sanningshalten i det ryktet ligger nog strax under 0%
2013-06-05, 00:24
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Mourinho måste vara dum i huvudet om han tänker sälja Mata, en av de bästa i PL den här säsongen om inte den bästa. Torres kan jag förstå, men ej Mata.
Man är ungefär lika dum i huvudet, om man faktiskt tror på ryktet
2013-06-05, 03:00
Medlem
Vilken trovärdighet har de engelska tidningarna? (frågar för att jag faktiskt taget inte vet, så inga dumförklaringar tack.)

Kollade in Daily mirror som kändes rätt mycket seriösare än The Sun som drog till med att Bayern vill byta Robben mot Suarez... vart ligger dessa två tidningar på en skala 1-5?
2013-06-05, 03:07
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Vilken trovärdighet har de engelska tidningarna? (frågar för att jag faktiskt taget inte vet, så inga dumförklaringar tack.)

Kollade in Daily mirror som kändes rätt mycket seriösare än The Sun som drog till med att Bayern vill byta Robben mot Suarez... vart ligger dessa två tidningar på en skala 1-5?
Tidningar som The Sun, Daily Mail och Daily Star exempelvis ska du inte tro alls på, de tar saker ur tunna luften. Min uppfattning är att Mirror också är en skitkälla, även om de står över en tidning som Daily Star.
Vill du ha brittisk media som vet vad de snackar om så kollar du in The Guardian eller Sky Sports som nästan exklusivt publicerar rykten som har substans.
Andra bra källor är BBC och The Telegraph men min uppfattning är att de ofta är lite efter när det gäller transfers.
2013-06-05, 03:39
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edyll
Lazio visar än en gång intresse för Andreas Granqvist, kul!
Hur kommer det säg att Granqvist ryktas till bra italienska lag varje fönster?

Kan det vara så att han är bra där nere? Nej det köper jag inte.
2013-06-05, 07:15
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Bittencourt (Dortmund) går till Hannover den kommande säsongen. Återköpsklausul på 6m euro för Dortmund.
Det tyder väl på att Dortmund har en mittfältare på gång. Antingen Eriksen eller de Bruyne. Annars är dem rätt korkade om dem så här tidigt säljer en stor talang som Bittencourt.

Vi får väl se vad som sker men antingen de Bruyne eller Eriksen lär nog bli klar inom någon vecka om det blir något.

Då kan ju dne även läggas till helt klara transfers.

Leonard Bittencourt till Hannover från Dortmund. Återköp för 6m euro för Dortmunds del.

Verkar dock inte vara officiellt än. Men räknar med att det blir det.

Bernard är väl på väg in också, även om jag tror Atletico vill avvakta tills Copa Libertadores är färdigspelat innan något blir officiellt.
2013-06-05, 09:41
Medlem
Wesley Sneijder till Chelsea för att återförenas med Mourinho. Rykte från "turkiska reportrar"

Pepe till Man C. Man C erbjuder 20M €, Real vill ha 25M€ för honom. City erbjuder en lön på 7M €. Källa sport.es
2013-06-05, 10:27
Medlem
erikbes avatar
Hade varit oerhört intressant att få se Zlatan i Premier League. Det är nu eller aldrig. Tror ni att det kommer ske?
2013-06-05, 10:39
Moderator
zanteras avatar
Det hade varit intressant att se, jag tror dock inte att det händer.
2013-06-05, 10:43
Medlem
JR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hade varit oerhört intressant att få se Zlatan i Premier League. Det är nu eller aldrig. Tror ni att det kommer ske?
Det ser jag som väldigt osannolikt, skulle isåfall vara till Chelsea och återförenas med Mourinho. Men nej det kommer aldrig hända. Om Zlatan byter klubb är det till en Italiensk storklubb. Rätt skönt att slippa alla Zlatan-runkare i Premier League ändå.
2013-06-05, 10:51
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

Jag tror tyvärr inte att det kommer hända. Det finns ju bara två tänkbara klubbar (City och Chelsea). Jag tror inte Mou är jättesugen på att ta in en 31-årig striker som stannar ett år, även om det förmodligen skulle bli succé. City är nog inte särskilt sugna heller. Har de ens köpt in någon över 30 år? Sedan vet alla vad engelska medier tycker om Zlatan.
Senast redigerad av adzz 2013-06-05 kl. 10:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in