Har märkt ett problem för mig, när jag quotar en spoiler med såndär snygg textning så försvinner spoilertaggen och spoilern syns i quoten? Är det jag som gör fel eller är det fulkodat?
Har märkt ett problem för mig, när jag quotar en spoiler med såndär snygg textning så försvinner spoilertaggen och spoilern syns i quoten? Är det jag som gör fel eller är det fulkodat?
Vad har du för webläsare?
Använder du något script?
Har inte upplevt några problem med FF eller Chrome iaf.
Måste ordet "Spoiler" finnas med? Jag kan tänka mig situationer där man vill ha med en sektion som går att dölja i sin text, men det man döljer egentligen inte är av spoilerkaraktär utan bara innehåll som de som är mest intresserade vill se, och som gör hela texten mera överskådlig så länge som textavsnittet är dolt. Typ "Klicka här för att läsa mera"
Ok, har ändrat mina redigeringsalternativ vilket är lite tråkigt och testar igen då.
Faktum är att om jag gör en spoiler och sen förhandsgranskar inlägget så ballar det ur redan där.
detta är en spoiler
edit: Och japp, verkar vara den fullständiga redigeringen som felar även för mig då. :/
edit2: Tack! Dock synd då jag gillade det alternativet.
Fast teknikerna läser nog här och rättar till det.
Vill minnas att copy paste har strulat en tid med WYSIWYG, inklistringen har blivit som vanlig text.
Senast redigerad av epost72 2013-06-05 kl. 10:19.