2013-06-03, 21:09
Medlem
grizzlyapas avatar
"Visste ni om att man genom att svälja luft kan släppa brakskitar utav bara faaan!?" hörde jag en karl säga.

Sedan brakade han av en jävla rackabajsare på typ tio sekunder.
Har ni någonsin hört någon lägga av en så massiv fis?
Citera
2013-06-03, 23:16
Medlem
headsteps avatar
Den längsta fjärt jag bränt av var 15 sekunder. Inte femton sekunder brutal-vrål utan jag drog ut på den, men det var helt utan uppehåll. Satt på holken och mätte med mobilen, kände att jag hade en rejäl en på g.

Men sen är det ju också nåt seriöst fel på mig.

Jag kan som regel ALLTID lägga en fjärt. Inte så att jag 'måste' fjärta hela tiden men om jag vill så kan jag. Undantagsvis är det tomt på luft men det är inte så ofta.

Har varit såhär sen barnsben, jag är känd för mina fjärtar, har efter alla dessa år lärt mig fjärta melodier (inte olika tonarter) vilket brukar vara ganska uppskattat, av vissa. Tycker fortfarande det är kul att lägga av en rejäl brakare när man möter främlingar på stan, precis i mötesögonblicket.

Fan ser ut som värsta trollinlägget och jag önskar att det var så, rätt drygt ibland med sambo och så när man måste hålla sig.
Citera
2013-06-03, 23:22
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Den längsta fjärt jag bränt av var 15 sekunder. Inte femton sekunder brutal-vrål utan jag drog ut på den, men det var helt utan uppehåll. Satt på holken och mätte med mobilen, kände att jag hade en rejäl en på g.

Jag kan som regel ALLTID lägga en fjärt. Inte så att jag 'måste' fjärta hela tiden men om jag vill så kan jag. Undantagsvis är det tomt på luft men det är inte så ofta.

Har varit såhär sen barnsben, jag är känd för mina fjärtar, har efter alla dessa år lärt mig fjärta melodier (inte olika tonarter) vilket brukar vara ganska uppskattat, av vissa. Tycker fortfarande det är kul att lägga av en rejäl brakare när man möter främlingar på stan, precis i mötesögonblicket.

Fan ser ut som värsta trollinlägget och jag önskar att det var så, rätt drygt ibland med sambo och så när man måste hålla sig.

Fint partytrick hahahah.
Citera
2013-06-04, 00:27
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:

Kalla mig barnslig, men jag tycker detta är så roligt.
Citera
2013-06-04, 03:44
Bannlyst
Som svar på titeln...Mr Methane antar jag?

http://www.youtube.com/watch?v=XCpPEnwQe3Q

Och bonus:

http://www.youtube.com/watch?v=XpQQpIOCp_A
Citera
2013-06-04, 17:58
Medlem
grizzlyapas avatar
Citat:

wow, du är ju värsta miljöboven.. hahaha
Citera
2013-06-15, 16:21
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Kalla mig barnslig, men jag tycker detta är så roligt.

Visst fan är de det. Men det är helt sjukt, jag kan ligga på rygg i sängen, lägga en rejäl fjärt för att sen känna att det är tomt, sen vända mig och ligga på sidan, och vips så har jag en lika stor fjärt igen. Man kan ju undra vad fan som är fel. Har gjort ett laktosintoleranstest men det var negativt.

Har hållt tillbaka väldigt många brakare för att inte äckla flickvännen, men nu efter ett år orkar jag inte längre. Luften måste ut! Hon kommer läsa detta så småningom tror jag; Jag älskar dig! HAHA!
Citera
2013-06-15, 17:01
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Visst fan är de det. Men det är helt sjukt, jag kan ligga på rygg i sängen, lägga en rejäl fjärt för att sen känna att det är tomt, sen vända mig och ligga på sidan, och vips så har jag en lika stor fjärt igen. Man kan ju undra vad fan som är fel. Har gjort ett laktosintoleranstest men det var negativt.

Har hållt tillbaka väldigt många brakare för att inte äckla flickvännen, men nu efter ett år orkar jag inte längre. Luften måste ut! Hon kommer läsa detta så småningom tror jag; Jag älskar dig! HAHA!

Jag kan också fisa när jag känner för det! Det är bara att suga in luft i brunögat, lägga en jävel för att sedan upprepa. Gör man detta 10-15 gånger irad, kan man förvänta sig en riktig diarée inom en timme.
Citera
2013-06-30, 13:05
Medlem
grizzlyapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Jag kan också fisa när jag känner för det! Det är bara att suga in luft i brunögat, lägga en jävel för att sedan upprepa. Gör man detta 10-15 gånger irad, kan man förvänta sig en riktig diarée inom en timme.
Hur får du luften i brunögat? Sväljer du luft?
Citera
2013-06-30, 17:33
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Jag kan prutta exakt när jag vill och det luktar alltid lik enligt min kvinna. I natt fick jag sova på soffan för att jag gasa ner sovrummet.
Citera
2013-07-01, 19:33
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grizzlyapa
Hur får du luften i brunögat? Sväljer du luft?

Sväljer luften genom bakvägen. Lägg dig i grodställning och pressa. Svårt att förklara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in