2013-05-30, 15:46
Medlem
Usch när man sitter och läser alla kommentarer om mordet på Tommy så blir man ju fan förbannad! Man märker hur många idioter de finns som bara lyssnar på media eller andra idioter som bara snackar och skapar sin egen lilla historia om de här. Så jävla tragiskt!
Citera
2013-05-30, 15:48
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millapilla
Usch när man sitter och läser alla kommentarer om mordet på Tommy så blir man ju fan förbannad! Man märker hur många idioter de finns som bara lyssnar på media eller andra idioter som bara snackar och skapar sin egen lilla historia om de här. Så jävla tragiskt!
Men berätta din historia då..
Citera
2013-05-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Men berätta din historia då..

Min historia? har ingen egen historia. Har den riktiga. Eftersom jag är tillsammans med Markus.
Citera
2013-05-30, 17:08
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Min historia? har ingen egen historia. Har den riktiga. Eftersom jag är tillsammans med Markus.
Men delge oss den då..
Citera
2013-05-30, 19:30
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Räcker väl att läsa FU för att förstå att den där Markus skulle haft sig ett redigt straff. Han har för fan varit med och mördat en man på ett sjukt sätt.
Citera
2013-05-30, 19:34
Medlem
Fickludds avatar
Citat:

Du har i bästa fall en partsinlaga.
Citera
2013-05-30, 21:33
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Så polisen har bara hittat på det som står i FUP?

Och förresten är det 18 års åldersgräns här.
Citera
2013-06-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Räcker väl att läsa FU för att förstå att den där Markus skulle haft sig ett redigt straff. Han har för fan varit med och mördat en man på ett sjukt sätt.

Fat han har ju inte mördat någon, han rörde ju inte ens tommy! :s
Citera
2013-06-03, 20:53
Moderator
KomissarieBecks avatar
Nu är det ju så att FUP kostade jag tror det var 1800:-sek´. Utöver anhöriga så är jag vad jag vet den enda som ha FUP och kan läsa mig till vad som hände den kvällen.
Nu har FUP legat 10 månader före jag bestämde mig för att bränna allt men några fakta sitter nog kvar i pallet. Kom igen vilka frågor pratar vi om?
Citera
2013-06-03, 20:59
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Nu är det ju så att FUP kostade jag tror det var 1800:-sek´. Utöver anhöriga så är jag vad jag vet den enda som ha FUP och kan läsa mig till vad som hände den kvällen.
Nu har FUP legat 10 månader före jag bestämde mig för att bränna allt men några fakta sitter nog kvar i pallet. Kom igen vilka frågor pratar vi om?

Rättar mig själv tydligen är Fup uppladdat på nätet...........
Citera
2013-06-03, 21:11
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:

Vem stal Tommys dator?
Citera
2013-06-03, 21:29
Medlem
AnnaMs avatar
Jag lyckades också få tag på FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem