Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Intressant, har du också hört detta från en som var med och hittade fynden?
Och väldigt många i Boden säger att han lagt ut en film när han styckade sin hund.
Det ryktet har jag också hört, det som jag hörde var grannarna hade klagat på att hunden skällde oerhört mycket...efter en stund var det knäpptyst. Ytterligare ett tag efter det så kommer en vän hem till KJ och lämnar lägenheten tillsammans med KJ bärandes på en sopsäck. Inget hundskall efter det...
Hela styckningen av hunden ska dessutom ha legat ute på youtube ett bra tag enligt många från Boden. Har dock inte sett själv, och bara hört detta ryktesväg...detta ska också ha hänt bara för ett par månader sen.
Sen till er som frågar om min källa så vill jag tyvärr inte berätta mer än jag skrev, med tanke på alla "detektiver" här och hur liten stad Boden är så kanske det går att komma fram till vem det är, eller iaf vem det kan vara som berättat...
Och ja, det låter helt sinnessjukt det jag skrev om, men hur sjuk är inte hela denna historia? mord, styckning, dumpat delar på olika ställen, händer som inte ens är hittade...förvånar mig inte om det kommer fram ännu mer sjuka saker...känns iaf helt overkligt allting.