2013-06-02, 23:54
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Du hade inget svar men var tvungen att lägga en stor bajskorv för att känna dig viktig!
I rest My case!

Du har redan fått seriösa svar. Att en person dött betyder inte att han inte har ett indirekt ansvar för hans dotters död. Speciellt inte när han arbetar aktivt för att fler döttrar ska få känna på samma sak.
2013-06-02, 23:59
Medlem
Citat:
Så stackarn är död och ni försöker fortfarande suga ut hans blod.
En del av er här borde skämmas ordentlig!

Hur ska alla svenska föräldrar som får sina döttrar våldtagna och mördade av svenskar agera?
Ska man anklaga alla svenskar, ja vad säger ni?

Det märks att du är förvirrad även om du inte använder den smileyn.

Vi kan inte göra så mycket med svenska våldtäktsmän förutom att sätta dem i fängelset.
Att det finns vissa svenskar som begår i Sverige är något som förefaller naturligt och tyvärr ofrånkomligt är man tänker efter, tycker du inte det själv?
Men att importera dylikt skräp är totalt oförsvarbart.

Om jag hade en dotter som våldtagits av en SVENSK man så skulle man ju självklart inte heller jubla. Finns inte många som skulle göra det förutom några få undantag likt äcklet Wallin.
Senast redigerad av TheBeachParty 2013-06-03 kl. 00:01.
2013-06-03, 00:03
Medlem
Det var denna roliga episod jag nämnde i ett tidigare inlägg:

"Hon kallade sig Pippa Bacca och ville visa att människan innerst inne är god.
Därför bestämde sig den italienska performance-konstnären för att lifta till Libanon.
Igår hittades hennes kropp naken och skändad utanför Istanbul."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11390403.ab
2013-06-03, 00:09
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Det var denna roliga episod jag nämnde i ett tidigare inlägg:

"Hon kallade sig Pippa Bacca och ville visa att människan innerst inne är god.
Därför bestämde sig den italienska performance-konstnären för att lifta till Libanon.
Igår hittades hennes kropp naken och skändad utanför Istanbul."

Så går det när föräldrar inte ger sina barn verktyg att klara sig ute i de verkliga världen. Det funkar bara att ha en naiv världssyn så länge som du inte ger dig utanför Södermalm. Det trista är att barnen samtidigt skulle klara sig sämre på just Södermalm om de var mer realistiska då de skulle bli utfrysta från skägg&surdegskollektivet.
2013-06-03, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OutOfIdeas
Så går det när föräldrar inte ger sina barn verktyg att klara sig ute i de verkliga världen. Det funkar bara att ha en naiv världssyn så länge som du inte ger dig utanför Södermalm. Det trista är att barnen samtidigt skulle klara sig sämre på just Södermalm om de var mer realistiska då de skulle bli utfrysta från skägg&surdegskollektivet.

Ja, världen är full av exempel på naiva, enfaldiga människor som fått plikta med sitt liv på grund av sin oförmåga att dra självklara slutsatser och inse uppenbara fakta.

Det är förmodligen evolutionens sätt att rensa bort de mest lågbegåvade individerna.
2013-06-03, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robur
Rimlig slutsats. Både Stig Wallin och Amy Biehls föräldrar stämmer in i denna mall. Du skulle kunna skruva 2.) ett varv till - föräldrarna inte bara bortser från omständigheterna kring dotterns död - de engagerar sig ännu hårdare i den aktivitet som ledde till dotterns död.
Av nån anledning kommer jag att tänka på Reinfeldt, Ullenhag m.fl.

Även dessa förnekar sin dårskap och sina misslyckanden - och vill säkert "lösa" problemen med invandringen genom att ta in fler invandrare..
2013-06-03, 00:18
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutOfIdeas

Visst är det så, här är en bra guide vad man skall prata med sina barn om
http://takimag.com/article/the_talk_nonblack_version_john_derbyshire/print#axzz2V6Fk9m61

Någon som är bättre än mig på att översätta får gärna göra en svensk version.
2013-06-03, 00:25
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
WTF jag trodde du skämtade.
Så djävulen valde att kalla hem sin adept för rörelsen 5i12 på datumet 5/12 ...what an irony!

Kommer att tänka på en annan rolig händelse för 8-10 år sedan då en hjärntvättad batikhäxa skulle cykla genom ett antal arabländer för att visa omvärlden att det minsann inte var farligare där än i västvärlden.
Redan första natten på sitt korståg i fridens tecken blev hon våldtagen och mördad av ett par lågintelligenta halvapor.

I bland undrar jag vad för sista tankar som far igenom huvudet på dylika pk-ister?

-Helvete vad fel jag hade. Boy, do i feel stupid.

Eller.....

-Allahu akbar, detta händer mig på grund av det vita patriarkala maktstrukturen i världen och det snedfördelade sociala förutsättningar dessa människor tvingats leva under.

Även Elin Krantz "Gillade olika"....hon fick som bekant också ta en stor tugga av det dignande mångkulturella smörgåsbord som utökas med nya favoriträtter för var dag.

Låter mer som när Gud tar såna här av daga faktiskt. Att Stig Wallin var fiende till Gud är ju ganska uppenbart med tanke på den Babels Torn agenda som han faktiskt drev med sin 5i12 rörelse, därav passande att han tas ut 5 i 12. Det är humor, ungefär som när Gud skapade Duckbill Platypus...
http://3.bp.blogspot.com/_9py6IgNlFak/TNil2vCI70I/AAAAAAAAAtw/9thdFw3PxOY/s1600/Platypus2.JPG

Finns även Amy Biehl som nämnts i tråden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Biehl
Och här hon som liftade för fred:

Sen finns det även en israelisk brud som gjorde något liknande som mördades och föräldrarna startade en organisation där de började hjälpa mördarna, precis som Stig Wallin som fortsatte hjälpa mördarna. Så därav är det poetiskt att han togs ut 5 i 12...
2013-06-03, 02:50
Medlem
Citat:
Så stackarn är död och ni försöker fortfarande suga ut hans blod.
En del av er här borde skämmas ordentlig!

Hur ska alla svenska föräldrar som får sina döttrar våldtagna och mördade av svenskar agera?
Ska man anklaga alla svenskar, ja vad säger ni?

Föreställ dig en gata med en del rödljus där det är relativt säkert att gå, sen har du en utan rödljus som är en farlig korsning som har ett äppelträd, din dotter går där en morgon och blir påkörd och dör. Antingen så engagerar man sig i att göra korsningen säkrare vill att ett rödljus byggs över trädet eller så börjar man engagera sig i att skydda detta träd som är så vackert.

Gatan här är samhället i stort med många korsningar med rödljus, det är dem svenska korsningarna, naturligtvis händer det olyckor där men det är sällsynt. Du har en korsning utan rödljus som är invandrarnas korsning och är farlig men det har ett äppelträd i istället.

Stig Wallin gjorde inte det rationella och propagerade för ett nytt rödljus över äppelträdet utan han körde en kampanj för att riva resten av rödljusen och plantera fler äppelträd.

(äpplena är giftiga på detta träd för övrigt)
2013-06-03, 05:07
Medlem
Klart vi ska ha fler muppar som kommer hit och våldtar eller dödar.
Lite tragiskt att se hur ett mord på en dotter kan utlösa ett vansinne.
Vi får väl vara glada att muppen är drillad i judarnas PK-skola,
så vi slipper folk som är emot invandring av efterblivena retards.
2013-06-03, 07:12
Medlem
Att folk alltid ska elda på främlingsfientlighetsbrasan.. Stig Wallin är en klarsynt man i detta fall och låter sig inte fördärvas av hat eller vrede mot en grupp, visst. Mot individen men de är exakt likadana som oss fast unika så du ska inte dra alla över en kan.

Ang. Nogger Black förstod jag inte varför det blev som det blev men om det är som TS sägee är det ganska uppenbart att de anspelar på det etniska, jag älskade Nogger som liten och även 88:an men ett namnbyte skulle passa på sin plats.
2013-06-03, 08:16
Medlem
BorgeHs avatar
Undrar hur många som tyvärr måste mördas innan vissa fattar vad som är på gång?

Förstår inte hur en pappa kan besudla sin dotters minne på detta sätt. Oerhört pinsamt, kan ingen anhörig prata med honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in