2013-05-31, 11:26
Bannlyst
Vilken utav dessa två sidor håller ni högst? Jag tycker bägge två belyser väldigt mycket av värde och svarar för många intressanta texter och är även prenumerant av Realisten. Det jag uppskattar främst med Nationell.nu är att man förhåller sig objektiv inför eventuella oegentligheter i det egna lägret utan är mer snabba med att identifiera suspekta attityder som eventuellt kan föra in den nationella rörelsen på fel spår. Exempelvis Söderman och hans CJ-vurmande som bland annat avhandlats en hel del i denna forumdelen.
Citera
2013-05-31, 11:28
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Jag tycker om Realisten. Allt som blir åtalat på grund av "HMF" får mitt stöd, speciellt om anledningen är helt sjuk.
Citera
2013-05-31, 13:22
Medlem
stopbitchings avatar
Har mer förtroende för Realisten, Nationell verkar vara en ambivalent tidning.
Citera
2013-05-31, 13:59
Medlem
Halvfinsks avatar
Håller mig till realisten Nationell.nu är för mig den nationella rörelsens Aftonbladet har inte mycket över för denna nättidning . Nästan Allt dom gör verkar gå ut på att skappa konflikter inom rörelsen. Artikeln med Söderman och Cj var lågt av dom. Varför ringer inte vem det nu är som skriver dom dära artiklarna upp Radioframåt nästa gång direkt när det är något istället för att gå ut med en artikel och förvränga vad han sa ? Påminner lite om en annan figur inom rörelsen som för inte alltförlängesedan i samband med en tidningshärva också snackade men inte heller ville ringa in till Framåt och prata
Senast redigerad av Halvfinsk 2013-05-31 kl. 14:37.
Citera
2013-05-31, 14:05
Bannlyst
Nationell.nu´s kvalitet har sänkts drastiskt, vet att Langén slutade skriva där nån gång för nått halvår sen, och gissar att han inte kommit tillbaka, eftersom den som skriver nu inte skriver på samma sätt som han gör.
Citera
2013-05-31, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesomorph-
Nationell.nu´s kvalitet har sänkts drastiskt, vet att Langén slutade skriva där nån gång för nått halvår sen, och gissar att han inte kommit tillbaka, eftersom den som skriver nu inte skriver på samma sätt som han gör.

OK? Inte för att jag har koll men jag har utgått från att nationell.nu mestadels har varit och är en enmansshow?
Citera
2013-05-31, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
OK? Inte för att jag har koll men jag har utgått från att nationell.nu mestadels har varit och är en enmansshow?
Det enda jag vet (och som jag tror de flesta som följt sidan mycket såg) var nån gång i December eller nått sånt då han skrev att han var tvungen att ta uppehåll från skrivandet pga. "sjuklig, nästan omänsklig stress" från studier har jag för mig att det var, nån vecka senare meddelade man att en ny redaktion var där, och uppehållet avbröts. Efter det har iallafall jag aldrig sett att han skrivit att han är tillbaka.
Citera
2013-06-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel

ja det stämmer han skriver 95% av alla artiklarna då som nu.
Citera
2013-06-01, 15:26
Avslutad
Tycker att Realisten är mycket mognare än Nationell.nu.
Citera
2013-06-01, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
ja det stämmer han skriver 95% av alla artiklarna då som nu.
Och hur vet du att han är tillbaka? http://www.nationell.nu/2012/11/20/nationell-nu-fortsatter-som-vanligt/
Eller ville du bara verka insatt?
Citera
2013-06-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesomorph-
Och hur vet du att han är tillbaka? http://www.nationell.nu/2012/11/20/nationell-nu-fortsatter-som-vanligt/
Eller ville du bara verka insatt?

Jag vet att det är han som skriver huvudelen av artiklarna, insatt är jag så det behöver du inte oroa dig för.
Citera
2013-06-01, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Jag vet att det är han som skriver huvudelen av artiklarna, insatt är jag så det behöver du inte oroa dig för.
Okej, bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in