2013-05-31, 23:23
Medlem
Olympians avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151475534873651&set=a.38933785865 0.168363.13446503650&type=1&theater

Artisten "Familjen" har lagt upp en bild från BS' bränning på sin Facebook, med låt-citatet på banderollen.

East var förresten trevligt när vi var där 2006. Det var en av våra pubar inför cupfinalen i Solna.
Senast redigerad av Olympian 2013-05-31 kl. 23:28.
2013-05-31, 23:43
Medlem
Rubarth23s avatar
Jag tycker att vi hade bättre stämning på Parken igår än senaste åren, helt klart. Bästa bortatrycket i år efter Elfsborg.
2013-05-31, 23:56
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Jag tycker att vi hade bättre stämning på Parken igår än senaste åren, helt klart. Bästa bortatrycket i år efter Elfsborg.

Ni gjorde inget större intryck i år... Stämningen överlag kändes väldigt seg. Inte konstigt från er sida kanske när halva klacken kom från Finspång och kunde 2 sånger... Lider med er som måste stå ut med patrasket...
2013-06-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Ni gjorde inget större intryck i år... Stämningen överlag kändes väldigt seg. Inte konstigt från er sida kanske när halva klacken kom från Finspång och kunde 2 sånger... Lider med er som måste stå ut med patrasket...

Nä, inte var man speciellt imponerad av vårt tryck direkt, men jag finner det underligt att en Norrköpingsbo ser ner på Finspång. Det känns som att alla i Östergötland ser ner på just Finspång. Som att det vore mindre bonde att vara från nkpg
2013-06-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Nej, det har jag aldrig påstått. I våra ultras-led så har jag nog inte sett en enda patch.
Haha. Ok. UN och SI bär en del Stone Island inget fel med det. Men lovar dig att en matchdag när det inte är gruppmerch på, så ser du inte skillnad på Aik Yngre och Aik U. Mer SI åt folket. Älska seglarmärken.
2013-06-01, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Haha. Ok. UN och SI bär en del Stone Island inget fel med det. Men lovar dig att en matchdag när det inte är gruppmerch på, så ser du inte skillnad på Aik Yngre och Aik U. Mer SI åt folket. Älska seglarmärken.

Du kanske har rätt. Får gnugga ögonen lite bättre
2013-06-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23

Nejdu, av matcherna jag varit på i år så har både Åtvid och Öster borta varit bättre.

Angående Finspångsgnagare så vet jag faktiskt 2 därifrån som håller på gnaget och var på plats i förrgår... Fulaste jävla dialekten har de också (självklart efter skånska).
2013-06-01, 11:06
Medlem
Joni93s avatar
Att AIK ibland får sämre bortatryck sett till antalet är givetvis relaterat till att varenda bonde i Sverige tycker att det är coolt att hålla på AIK och går på matcherna när de hälsar på i en stad nära dem.

Dock har de väl fortfarande bland det bästa (om inte det bästa) bortastöd i Sverige.
2013-06-01, 11:21
Medlem
Giacominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Dock har de väl fortfarande bland det bästa (om inte det bästa) bortastöd i Sverige.
Såja! Hit med er alla bajare så kör vi den här diskussionen igen!
2013-06-01, 11:48
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomino
Såja! Hit med er alla bajare så kör vi den här diskussionen igen!
Redde vi inte ut det för någon vecka sen? Alla vet att det bara är Bajen som har bönder på sina bortamatcher och att det därför blir så höga siffror. Gnaget och Djurgården däremot har bara folk från Solna respektive Östermalm.
2013-06-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Redde vi inte ut det för någon vecka sen? Alla vet att det bara är Bajen som har bönder på sina bortamatcher och att det därför blir så höga siffror. Gnaget och Djurgården däremot har bara folk från Solna respektive Östermalm.
Haha så sant!

http://www.hbg-gnagare.com/
2013-06-01, 12:56
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongo99
Haha så sant!

http://www.hbg-gnagare.com/

De har i alla fall min respekt att det väljer ett svenskt lag istället för Arsenal eller Barcelona

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in