Citat:
Då är jag med, var nog lite väl trött när jag satt på forumet igår.
Förresten, vad säger folk om förstagångsdosering? En halv eller en hel lapp? Jag har en handfull handfull svamptrippar tillika salviatrippar och en 4-homettripp i bagaget men eftersom jag inte provat LSD eller någon LSD-analog tidigare så vet jag inte hur pass det kan te sig vad gäller intensitet, mindfuck och OEV/CEV.
Förresten, vad säger folk om förstagångsdosering? En halv eller en hel lapp? Jag har en handfull handfull svamptrippar tillika salviatrippar och en 4-homettripp i bagaget men eftersom jag inte provat LSD eller någon LSD-analog tidigare så vet jag inte hur pass det kan te sig vad gäller intensitet, mindfuck och OEV/CEV.
Mindfuck: 50% mindre än vad svamp ger.
OEV: Starkt, väldigt visuellt.
CEV: svaga CEV. Det finns definitivt en hel del. Men jag föredrar svampens CEV.
Associerings förmåga: svagare än 4 ho met.
DEL I:
Jag har extraherat innehåller ur dessa lappar . testade 20st (0,5*0,5cm) lappar,
Fick 2 olika färger på pulvret:
1. genomskinliga kristaller ca 2-3 mg, blev glänsigt vit pulver när det torkades. (förmodligen 150 micro per lapp)
2. ett ljusgul-grå pulver ca 6-7 mg. (Förmodligen 350 microgram per lapp)
Så det finns sammanlagt 500 micro gram pulver per 0,5*0,5cm blotters.
Det här e 2 olika ämne, en som e väldigt potent med tanke på dosen. andra kan har kort halveringstid så de balanserar varandra. så det är intensivt första timmarna sen lugnare det ner sig och fortsätter, (uppfattas som efterglow?)
Detta säger att det här är en riktig potent hallucinogen iallafall om jag jämför det med 25B, C och I
Gjorde reagens test på dessa
Marquis reagent
på det vita pulvret fick jag ingen förändring i färg.
på det andra fick jag mörkt orange.
SÅ vad innebär det?
1. med tanke på doseringen och tidsintervallet trippen ger så är dessa färg inga bra referenser. Då det finns enbart data på de klassiska (25C, 25I, 25B,D
och H) Jag kollar upp detta fortfarande. (25C visar orange men inte det mörkoranga färgen jag hade.) Jag testade även färgen på en hel orörd lapp, och då fick igen mörkorang. Så det här är förmodligen 2 olika ämnen ?
2. Man kan konstatera att ingen av dessa är en argoline, då hade man fått oliver på något av testerna. Men någon av dessa vara en tryptamine?
Ehrlich's reagent
Jag testade Ehrlich's reagent, fick ingen färg ändring/ ingen reaktion alls på pulver 1 och 2.
testade även på en hel lapp, inget hände heller.
Slutsats: Existerar ingen indol-grupp alltså dessa är ingen tryptamin heller.
.................................................. ................................
fortsättning följer snart här på flashback
Senast redigerad av friman1987 2013-06-01 kl. 04:36.
Senast redigerad av friman1987 2013-06-01 kl. 04:36.