2013-05-31, 22:30
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Länk?

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7687068

Uj, han har alltså händerna fastlåsta vid varandra, och dessa är i sin tur fastlåsta vid ett midjebälte. Inte ofta man ser sånt, har faktiskt aldrig sett något liknande. Han anses alltså kunna vifta en hel del med armarna trots att händerna är fjättrade i handbojor...

Tror att ansiktet är täckt för att åskådarna ska slippa se en helt galen person... eller att han ska slippa skylta med det. Ja, att de har rätt man kan man inte betvivla, han verkar bete sig som ett vildsint monster och behandlas därefter...
Citera
2013-05-31, 22:31
Medlem
P4iNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illkrokkodill
Fast han har ju plåstren uppepå?! Vill man ta livet av sig skär man sig väl inte på ovansidan av armen?!

Självskadehandlingar kan vara ett sätt att hantera svår ångest.

http://www.lakartidningen.se/Functions/OldArticle.aspx?articleId=13767
Senast redigerad av P4iN 2013-05-31 kl. 22:45.
Citera
2013-05-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Uj, han har alltså händerna fastlåsta vid varandra, och dessa är i sin tur fastlåsta vid ett midjebälte. Inte ofta man ser sånt, har faktiskt aldrig sett något liknande. Han anses alltså kunna vifta en hel del med armarna trots att händerna är fjättrade i handbojor...

Tror att ansiktet är täckt för att åskådarna ska slippa se en helt galen person... eller att han ska slippa skylta med det. Ja, att de har rätt man kan man inte betvivla, han verkar bete sig som ett vildsint monster och behandlas därefter...
Sådana finns garanterat vid rättspsyk Öjebyn.
Citera
2013-05-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Som sagt. Behåll den sakliga delen av min post. Kanske visar sig att jag har en poäng.

Brukar ha rätt, nämligen. Kan bero på hyggliga källor.

I övrigt tror jag att jag har alibi, och således är ett troll...

Tror du kj är oskyldig?
Citera
2013-05-31, 22:37
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av succubusan
Tänkte på det.. under minnesstunden som hölls i Boden för VB.. kanske polisen skulle kolla vilka som var där?
Jag tror att i större fall och tex mordbrand så är det ganska mycket i protokollet att kolla in "publiken"... De brukar ju vilja delta i uppståndelsen efteråt... Som den häktade nu, var ju med i skallgången, fast det gör ju inte honom till gm automatiskt...
Citera
2013-05-31, 22:38
Medlem
IngenEinsteins avatar
Citat:

Hur fasen tänker du ?
Vildsint monster,slippa se hur galen han är.
Ung och dum eller ? Har du en sån insikt att en person
"Om det nu är han" ska se ut på ett visst sätt.
Då har du inte sett mördare förut du. Du är så tvärsäker på att det är HAN och ingen annan
Har du aldrig tänkt en annan tanke..Eller är du en Bodenbo man ska lita på
Kan han inte vara rädd ängslig m.m.För allt som sker.Än är han inte dömt för mordet.

http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6855613
Citera
2013-05-31, 22:39
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaveOfSensation
Jag tror att i större fall och tex mordbrand så är det ganska mycket i protokollet att kolla in "publiken"... De brukar ju vilja delta i uppståndelsen efteråt... Som den häktade nu, var ju med i skallgången, fast det gör ju inte honom till gm automatiskt...

Han kanske även var med här och fick lite tips?
Citera
2013-05-31, 22:41
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Som sagt. Behåll den sakliga delen av min post. Kanske visar sig att jag har en poäng.

Brukar ha rätt, nämligen. Kan bero på hyggliga källor.

I övrigt tror jag att jag har alibi, och således är ett troll...

Kan du berätta vilket mönster de 9 knivhuggen bildade?
Citera
2013-05-31, 22:42
Medlem
Citat:

Han är inte dömd, bara häktad och behöver inte skylta med vem han är, därav att han har täckt över huvudet. Han är inget monster!!! En ung kille vars liv brakat ihop, skyldig eller oskyldig. Han behöver vård.
Citera
2013-05-31, 22:42
Medlem
IngenEinsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Varit ifrån tråden sedan presskonferensen.
Kan någon ge mig en kort sammanfattning/update

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16878753.ab
Citera
2013-05-31, 22:43
Medlem
Någon nämnde en broder, DJ. Äldre?
Pundar KJ?
Eller finns det flera i Boden med initialerna OCH smeknamnet Kibba?

En bekant till mig brukade för några år sen punda med en KJ och är det nu samma person, som ska ha en äldre bror, så upplevde hon honom obehaglig redan då.
Citera
2013-05-31, 22:44
Medlem
succubusans avatar
"-Det är inte enbart blodanalysen utan en hel rad resultat som ligger till grund för häktningsframställan, säger Anna Bergström (kammaråklagare )

"-Vi har bara en misstänkt men vi utesluter inte att det kan finnas en medgärningsman, säger kammaråklagare Anna Bergström."

En hel rad resultat? Undra vad det kan vara.

Medgärningsman... Hade KJ några eller någon riktigt nära bra vän?(behöver inte veta namn)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in