Citat:
Ursprungligen postat av
Kampfwurst
How the...
Asien you say?
Testade att flytta till Kina, men det va ingen hit, inte alls många tjejer där
Ska jag ta indonesien, indien eller japan kanske?
Jag använde inte badoo till detta. Letade reda på en fin sajt där man kunde komma i kontakt med människor som ville chatta. Tänker inte avslöja min guldgruva men kan ju säga vart jag gick i första början. Skype, gå in på deras forum under språk sen är det bara sätta upp en tråd att du vill träffa människor från hela världen(får inte vara könsspecifikt) men det är bara sålla ut killarna. Sen är det väll bara börja intresera sig för deras land. (är tusen gånger lättare att hitta samtalsämnen om man är från olika kulturer). Börja där men flörta inte för hårt, de flesta där letar bara efter språkutbyte

Men har du tur kan du kanske få en länk till någon sida där man kan träffa andra från just det landet. Så var det fär mig iallafal, lycka till
Citat:
Ursprungligen postat av
kl4sseKock
Nån mer än jag som får meddelande då och då att nån vill träffa en?
Eller är det bara ett sätt att locka in mer folk?
Jag tror det är för att locka folk. Men tror också det har att göra med om någon säger Ja till dig i "encounters". (Jag säger ja till alla på encounters, för har någon annan sagt ja så kommer du se det om du också sagt ja). Fint sett att undvika köpa premium