2013-05-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Var så för mig innan också så oroa dig inte

Chattar nu med minst 20 olika brudar. Inte varje dag men av och till. Alla är inte svenska.

Tipps öva på att chatta med brudar från Asien de brukar vara trevliga och det var så jag gjorde innan jag märkte att jag kunde chatta med svenska flickor på badoo också

Ett hej funkar av och till nuförtiden, tror inte jag fick ett enda svar på hej det första året jag använde badoo :P

Det är bara att öva och ligga i

How the...

Asien you say?
Testade att flytta till Kina, men det va ingen hit, inte alls många tjejer där
Ska jag ta indonesien, indien eller japan kanske?
Citera
2013-05-31, 00:07
Medlem
kl4sseKocks avatar
Nån mer än jag som får meddelande då och då att nån vill träffa en?
Eller är det bara ett sätt att locka in mer folk?
Citera
2013-05-31, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
How the...

Asien you say?
Testade att flytta till Kina, men det va ingen hit, inte alls många tjejer där
Ska jag ta indonesien, indien eller japan kanske?

Jag använde inte badoo till detta. Letade reda på en fin sajt där man kunde komma i kontakt med människor som ville chatta. Tänker inte avslöja min guldgruva men kan ju säga vart jag gick i första början. Skype, gå in på deras forum under språk sen är det bara sätta upp en tråd att du vill träffa människor från hela världen(får inte vara könsspecifikt) men det är bara sålla ut killarna. Sen är det väll bara börja intresera sig för deras land. (är tusen gånger lättare att hitta samtalsämnen om man är från olika kulturer). Börja där men flörta inte för hårt, de flesta där letar bara efter språkutbyte Men har du tur kan du kanske få en länk till någon sida där man kan träffa andra från just det landet. Så var det fär mig iallafal, lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Nån mer än jag som får meddelande då och då att nån vill träffa en?
Eller är det bara ett sätt att locka in mer folk?

Jag tror det är för att locka folk. Men tror också det har att göra med om någon säger Ja till dig i "encounters". (Jag säger ja till alla på encounters, för har någon annan sagt ja så kommer du se det om du också sagt ja). Fint sett att undvika köpa premium
Senast redigerad av 3ean 2013-05-31 kl. 00:47.
Citera
2013-05-31, 07:02
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm79
hur fasiken byter ni område ni är?
Hmm jag skulle säga att det bara är att byta under Placering men nu kan jag inte göra det längre. Kanske varit i Polen för många ggr på kort tid
Citera
2013-05-31, 10:21
Medlem
R4hu7s avatar
En väldigt skum grej hände.
Jag bytte "location" till Shanghai och nu när jag klickar för att se tjejernas bilder så blir det bara svart i den rutan, det går inte ens att bläddra bland bilderna fast det ska finnas flera stycken.
Bytta sedan tillbaka till en svensk stad och då funkade det att se andra tjejers bilder
Citera
2013-05-31, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
De vill inte vara den som ska behöva göra val. De vill bli tagna med storm.

Istället för frågan "Ska vi träffas?" så säg t ex "Jag skulle vilja fika med dig, passar tisdag bra?". Det kanske inte vekar som någon stor skillnad, men jag lovar, det är stor skillnad i den kvinnliga hjärnan.

Jag tror du har en poäng där faktiskt. Hur pass betydelsefull den lilla skillnaden är i längden är jag osäker på, men i relation till annat som förmåga till att få tjejen att skratta eller personlighet i övrigt ut så känns den ganska obetydlig. Men jättesvårt för oss män att första hur det skulle betyda något. Noterat tipset iaf

I hennes fall är jag rätt säker på att den inte hade med det att göra. Tror tom jag skrev något mellanting av dina två exempel. Hon har varit medlem så länge jag minns (minst 6 mån) och jag har en känsla av att hon hållit på såhär med fler killar. Eller, hon kanske väntar på den rätte som ska ta henne med storm
Citera
2013-05-31, 10:41
Medlem
Det är väl som på andra sajter att en del tjejer är reggade där år ut och år in bara för uppmärksamhetens och "uppvaktandets" skull..? De är kanske inte ute efter nåt seriöst egentligen förutom ifall nu Mr Right mot all förmodan skulle dyka upp, men de kan inte vara utan spänningen att komma hem från jobbet varje dag och ha inkorgen full av mail från nya okända killar!

Tror jag...
Citera
2013-05-31, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
En väldigt skum grej hände.
Jag bytte "location" till Shanghai och nu när jag klickar för att se tjejernas bilder så blir det bara svart i den rutan, det går inte ens att bläddra bland bilderna fast det ska finnas flera stycken.
Bytta sedan tillbaka till en svensk stad och då funkade det att se andra tjejers bilder

Samma här.
Tror det är något med kinas lagar över frihet på internet.
Typ som att dom får ju inte ha Facebook, twitter eller något sådant, det är helt blockerat.

Men vad vet jag, kanske är någon bugg bara.
Citera
2013-05-31, 10:46
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Samma här.
Tror det är något med kinas lagar över frihet på internet.
Typ som att dom får ju inte ha Facebook, twitter eller något sådant, det är helt blockerat.

Men vad vet jag, kanske är någon bugg bara.
Jo jag tänkte också på det men gick man in på deras profilsidor så ser man att bilderna finns där. Klickar man sedan på bilderna så blev det bara svart.

Aja bytte iallafall till Pattaya nu
Citera
2013-05-31, 11:37
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Jo jag tänkte också på det men gick man in på deras profilsidor så ser man att bilderna finns där. Klickar man sedan på bilderna så blev det bara svart.

Aja bytte iallafall till Pattaya nu
Bytte också till Pattaya, haha har inte insett hur kul Badoo är när man byter runt hela världen. Fick ett meddelande från en tjej som sa "I'm not a lady boy" och "my phone number is.." i hennes profiltext!

Min första tanke var "satan lady boys wtf!"
Citera
2013-05-31, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Hmm jag skulle säga att det bara är att byta under Placering men nu kan jag inte göra det längre. Kanske varit i Polen för många ggr på kort tid

Dina krediter är tyvärr förbrukade.
Citera
2013-05-31, 12:28
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Dina krediter är tyvärr förbrukade.
Haha nej det fungerade faktiskt när jag körde en F5, märkligt.

Och hon var faktiskt trevlig att prata med dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in