Citat:
Ursprungligen postat av
Cambijao
Haha. Fast nä. Suarez är inte så mycket bättre än varken Higauin eller Benzema. Alla med något förnuft vet om det. En bra säsong så är Suarez kung över alla medan Higuain och Benzema blir förstörda av Mourinho blir sämst och överskattad.
Börjar tröttna på att dela samma luft som er människor.
Lyssna på mig din Realmadrid runkare, alla här i världen tycker inte likadant okej? Jag har inte sagt något om Suarez vs dem två men jag vill bara inte se Higuain i Liverpool, förstått?
Och sen förstår jag inte vad fan massa Chelski och Arsenal fans vill? Vill ni ha Higuain i ert lag, okej fine men jag tycker han är överskattad och rätt så dålig.
Sen har det inget att göra med var Liverpool slutade okej, för sist jag kollade hade Liverpool mer titlar än vad era två små klubbar har fans.
Äckligt trött på små jävla Arsenal och Chelsea ska slå sig bröstet bara för Liverpool har haft så jävla svårt sista tiden, jag menar Arsenal är en liten skit klubb som säljer sina stora stjärnor varje år och har ingen talan. Chelski hade varit i konkurs om det inte vore för en jävla ryss, ni är en äcklig modern klubb som står för allt som vi andra hatar med fotboll okej?
Dra åt helvete nu