Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Det kan kanske te sig underligt att fastna vid mobilmaster men de har löst många brott då polis kunnat se rörelser och att mobil funnits inom mastens täckning.
Jag tror att "sista" signalen kan ge en ledtråd då liten men viktig, mobilens signal kan ge en start på en tänkbar färdväg mot MP eller från MP innan förövaren släckt mobilen för hon har inte gjort det själv.
Alla vet var FP1 och FP2 är men ingen vet ännu (möjligen polisen) var MP är och jag har känslan att den är i närheten av "sista" signalen som är nära häktades bostadsområde.
Kanske helt fel ute men får man tro i kyrkan så får man väl tro här också.
Har länge undrat hur det mons tro ligger till med KJ's mobil/mast/mønster?
Polisen borde ha tagit reda på det för länge sen, och därmed haft nån fingerpek om hur KJ rörde sig på eftermiddag/kvällen/nattet den 4-5 Maj, och om det stämmer med vad KJ har upplyst til polisen.
Om han hadde med sig sin telefon, men vem har inte det när man ä i 20-års åldern.
Jag tycker at dom uppgifter som polisen förhoppningsvis har kartlagt nu, borde antigen medvärka till at fria KJ eller høja mistankenivåen.
Jag tror, som jag gjot från nær dom hittade de första kropsdelarna, att det INTE är KJ som är GM.