Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Det som är lite märkligt på VB's FB är att hon i princip alltid skrivit "vad hon har gjort".. inte vad hon skall göra så vitt jag kunnat utläsa, fler i tråden har varit inne på den linan i början av tråden.
Varför skrev hon dessa två sista inlägg i FB, vad var syftet med inläggen. Vad ville hon visa med inläggen och vem/vilka hoppades hon skulle läsa inläggen just denna lördag.
Precis det där har jag också slagits av, hennes (näst) sista inlägg skiljde sig från dem innan. Det känns
verkligen som om hon vill berätta att hon ska till en kompis, hon har mig veterligen inte nämnt nåt sånt innan. Sånt man skulle kunna göra i hennes ålder om man ville visa upp det för någon. Det kan ju vara en tillfällighet att det ser ut så dock, eller bara att hon inte har så många vänner och vill dela när hon äntligen ska hem till nån och göra nåt. Eller så skulle hon kunna vilja göra någon svartsjuk.
Tänkte också på det där nån skrev om att hon inte tränat i Boden på 6 månader och att det skulle vara nån slags bevis för att hon och MB inte träffats. Men det skulle ju lika gärna kunna vara tvärtom. Att hon börjar träna någon annanstans så att det ska se ut som om de inte träffas. Han är ju trots allt en upptagen man. Tycker också att det skrivits för lite om styvpappan och hans fiskekväll som startade kl 21(?).