2013-05-30, 15:54
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Carroll bringar väl in lite drygt 130 millar om jag inte missminner mig, sen lär Suarez gå iväg för drygt 450. Så det är inte omöjligt att vi har råd med Cavani.

Fast som någon annan sa så lär ju näppeligen Cavani vilja gå till en klubb som inte spelar i CL.
2013-05-30, 16:05
Medlem
Tror ni det är möjligt med Higuain + pengar som pris för Suarez?

Och klart som fan inte Kagawa kommer säljas, ni som säger det saknar uppenbarligen all kunskap om hur United fungerar.
2013-05-30, 16:06
Medlem
Leverkusens GM Wolfgang Holzhäuser, bekräftar att Andre Schûrrle är klar för Chelsea. Känner mig ganska så likgiltig, 200 miljoner? Kunde de inte investerat dem i ett bättre alternativ.
2013-05-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Leverkusens GM Wolfgang Holzhäuser, bekräftar att Andre Schûrrle är klar för Chelsea. Känner mig ganska så likgiltig, 200 miljoner? Kunde de inte investerat dem i ett bättre alternativ.

De Bruyne till lån även till Leverkusen i utbyte med i ett år!
2013-05-30, 16:12
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Fast som någon annan sa så lär ju näppeligen Cavani vilja gå till en klubb som inte spelar i CL.

Misstänker det också, men blir absolut inget CL nästa år heller för våran del om vi släpper Suarez. Anfallsspelet har precis börjat se riktigt bra ut, blir tufft att hinna spela ihop sig på en försäsong om vi slipper Suarez och köper in en ny ersättare.
2013-05-30, 16:23
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
kan tillägga att inte ens BL-dårar tror på det där.

Att Kagawa ska gå till BVB, näää.

Däremot så gjorde Dortmund direkt efter att Götzes övergång blev klar ett försöka att få tillbaka honom utan att lyckas. Givetvis var detta plan A, eftersom han direkt kunde ersätta Mario G. Man fick nej av SAF och att tro att Moyes anser något annat är väl optimistiskt.

Nu är det nog plan C eller D som gäller eftersom det verkar troligast att de Bruyne går till Leverkusen på lån. (Det egna "alternativet" Leitner verkar vara på väg någon annanstans ryktesvägen, verkar också ha lite attitydproblem i U21.)
Senast redigerad av motvall 2013-05-30 kl. 16:25.
2013-05-30, 16:26
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey

Det skrev jag här i morse kl 10:42, läser du inte tidigare inlägg?
2013-05-30, 16:27
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Tror ni det är möjligt med Higuain + pengar som pris för Suarez?

Och klart som fan inte Kagawa kommer säljas, ni som säger det saknar uppenbarligen all kunskap om hur United fungerar.

Frågan är ju varför Higuain skulle vilja gå till Liverpool? Eller får han inte stanna i Real?
2013-05-30, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Frågan är ju varför Higuain skulle vilja gå till Liverpool? Eller får han inte stanna i Real?

Frågan är väl snarare vad ska Liverpool med honom till? Jag hoppas inte dem kör ett byte om det blir så att Suarez drar till Real. Tycker han är kass och jävligt överskattad.
2013-05-30, 16:54
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Frågan är väl snarare vad ska Liverpool med honom till? Jag hoppas inte dem kör ett byte om det blir så att Suarez drar till Real. Tycker han är kass och jävligt överskattad.

Haha. Fast nä. Suarez är inte så mycket bättre än varken Higauin eller Benzema. Alla med något förnuft vet om det. En bra säsong så är Suarez kung över alla medan Higuain och Benzema blir förstörda av Mourinho blir sämst och överskattad.

Börjar tröttna på att dela samma luft som er människor.
2013-05-30, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Haha. Fast nä. Suarez är inte så mycket bättre än varken Higauin eller Benzema. Alla med något förnuft vet om det. En bra säsong så är Suarez kung över alla medan Higuain och Benzema blir förstörda av Mourinho blir sämst och överskattad.

Börjar tröttna på att dela samma luft som er människor.

Vad är du för något egentligen, Cambi?

Nej, men jag håller med dig helt. Rätt kul att man pratar sådär om en spelare som Higuain när man håller på ett lag som slutat mellan plats 6-8 de fyra senaste säsongerna. Jag personligen hade gått bananas om Higuain gått till Arsenal, men det kommer nog inte hända.
2013-05-30, 17:31
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Vad är du för något egentligen, Cambi?

Nej, men jag håller med dig helt. Rätt kul att man pratar sådär om en spelare som Higuain när man håller på ett lag som slutat mellan plats 6-8 de fyra senaste säsongerna. Jag personligen hade gått bananas om Higuain gått till Arsenal, men det kommer nog inte hända.

nästa säsong tror jag på Cl spel om man får behålla dom tyngre pjäserna i laget, suarez, agger, skrtel,Lucas, tror och hoppas reina lämnar (ersättare???)

vad som behövs igentligen är en riktigt vass ''ny'' gerrard han börjar ju bli till åren:/, ser inte heller så värst stor potential i varken hendersson eller shelvey, blir nog en sju helsikes snurr silly sommar för liverpools del iaf,

hoppas det går vägen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in