Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Tycker det där ser ut som FB eller hur.
Jag vill se det sms som Ni hela tiden säger finns som BEKRÄFTAR att MB och VB hade ett förhållande.
Jag har ju skrivit precis tvärt om att den där FB-konversationen inte bevisar något alls. Vilket somliga hävdar men jag tror ni hamnat i en definitionskonflikt här ni verkar skriva om varandra för att få fram något. Du vill se SMS den andra påpekar om och om igen om att det inte finns något SMS utan bara denna konversation OM ett SMS. Som sagt inget bevis alls men eftersom detta manglades i början av tråden blev det väl en trådsanning som så mycket annat.
Det var in någon som skrev att MB hade fått SMS från VB den dag hon försvann men det kan ju inte heller bevisat eller betyda att man är skyldig, det kan ju ha stått vad som helst i det, kanske handlade om den kommande graderingen (enligt uppgift skulle hon ju gradera snart och MB vara med på graderingen). Hittills har det inte framkommit ett dugg bevis i denna tråd om MB:s inblandning, inga bekräftade källor på något utan bara en massa skvaller om förhållanden, knivar, bettutande, förföljelse, graviditet mm. Det enda som finns att ta på är AN:s meddelanden på FB och de skulle ju rent teoretiskt kunna ha skrivits av MB om han har hennes inloggningsuppgifter/gemensam dator men det finns heller inga bevis på.