2013-05-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Instämmer.
Vore AN inblandad skulle hon ju ligga lågt.

Och visst kan det vara någon annan som har kommit åt hennes Facebook.

Och ingen dementerar någonstans? Låter ju inte så troligt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Facebook har ingen koll på vare sig troll eller felaktiga inloggningar., Så vem det än är vet man inte säkert att det är just AN. Sen att hela familjen har avslutat sina konton tyder på att man känner sig jävligt uthängd vilket är högst oseriöst.

Vad menar du med felaktiga inloggningar?
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moiraine
Och ingen dementerar någonstans? Låter ju inte så troligt.

ja dom vill ju knappast hänga ut sin egen grabb.
Citera
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Det tror däremot jag. Är B*rgs helt oskyldiga tror jag hon ångrar sig bittert så här i efterhand.
Är de skyldiga är hon direkt korkad som uttalar sig så.

Samma här.

Det finns idiotiska kvinnor överallt. Svartsjuka och med kontrollbehov. Förstår inte varför det är skulle vara så osannolikt att AN själv skrivit detta. Känns ju mer osannolikt att GM skulle logga in på ANs facebook konto och sedan skriva dessa kommentarer.

AN var förbannad på VB, den slutsatsen kan vi dra och det tycker jag att vi har hyfsade belägg för.
Citera
2013-05-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebulah
Tycker det där ser ut som FB eller hur.

Jag vill se det sms som Ni hela tiden säger finns som BEKRÄFTAR att MB och VB hade ett förhållande.
Jag har ju skrivit precis tvärt om att den där FB-konversationen inte bevisar något alls. Vilket somliga hävdar men jag tror ni hamnat i en definitionskonflikt här ni verkar skriva om varandra för att få fram något. Du vill se SMS den andra påpekar om och om igen om att det inte finns något SMS utan bara denna konversation OM ett SMS. Som sagt inget bevis alls men eftersom detta manglades i början av tråden blev det väl en trådsanning som så mycket annat.

Det var in någon som skrev att MB hade fått SMS från VB den dag hon försvann men det kan ju inte heller bevisat eller betyda att man är skyldig, det kan ju ha stått vad som helst i det, kanske handlade om den kommande graderingen (enligt uppgift skulle hon ju gradera snart och MB vara med på graderingen). Hittills har det inte framkommit ett dugg bevis i denna tråd om MB:s inblandning, inga bekräftade källor på något utan bara en massa skvaller om förhållanden, knivar, bettutande, förföljelse, graviditet mm. Det enda som finns att ta på är AN:s meddelanden på FB och de skulle ju rent teoretiskt kunna ha skrivits av MB om han har hennes inloggningsuppgifter/gemensam dator men det finns heller inga bevis på.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Som jag sa förr, grabben i huset hade skrivit från hennes fb konto.
Enligt rykten i en skola. Brukar inte tro på rykten, men det kan säkert stämma.

Sonen? Varför inte skriva från sitt eget konto? Jag köper inte det där.
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Vad menar du med felaktiga inloggningar?

Inloggningar som kapade konton eller andra som går in under anonyma proxy osv. Det skiter väl facebook i. Har något ett konto så kan någon annan logga in och man kan skapa andra konto för att trolla.
Det tar tid att anmäla en sån sak som kapat konto eller andra troll.
Citera
2013-05-30, 15:53
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebulah
Tycker det där ser ut som FB eller hur.

Jag vill se det sms som Ni hela tiden säger finns som BEKRÄFTAR att MB och VB hade ett förhållande.

Ursäkta.. men, är du dum i huvudet?
Ni menar på att jag(?) hänvisar till en sms-konversation. Aldrig sagt att en sådan finns.
Men jag vet att det finns ett sms som hon har skrivit om.

Jag skrev i första inlägget om det att det var en konversation på Facebook
https://www.flashback.org/sp43692150
https://www.flashback.org/sp43692208

Var ju till och med dig jag konverserade med.
Ville bara påpeka att det fanns en kontakt och om den var något speciellt har jag ingen åsikt om.
Men det fanns iaf en sms-konversation vilket visade sig vara normalt mellan tränarna och de som tränar.

Så det har ingen betydelse nu.
Citera
2013-05-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
ja dom vill ju knappast hänga ut sin egen grabb.

Och han låter folk spekulera fritt här om hans familj? Låter ju fan ännu konstigare än att AN själv skulle skrivit kommentarerna.
Citera
2013-05-30, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inloggningar som kapade konton eller andra som går in under anonyma proxy osv. Det skiter väl facebook i. Har något ett konto så kan någon annan logga in och man kan skapa andra konto för att trolla.
Det tar tid att anmäla en sån sak som kapat konto eller andra troll.

Ok, ja, att kontakta och få hjälp av FB är inget lätt projekt.
Citera
2013-05-30, 15:55
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Sonen? Varför inte skriva från sitt eget konto? Jag köper inte det där.

Vet ej ska luska lite mer i det där.
Kan ju vara så att VB och sonen varit osams.
Citera
2013-05-30, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piassava
Varför skulle VB vilja lämna sin karateklubb i Boden, sätta sig på en buss som tar 40 minuter enkel väg och åka till Luleå i stället?

Det tyder ju på att något har hänt i samband med Bodens karateklubb. Dock naturligtvis inget som nödvändigtvis har med mordet att göra.
Slippa stressa från skolan till träningen? Inte ovanligt att man på LTU sitter och pluggar till sent på kvällen och då behöva stressa med buss för att hinna till träning 18:30 i Boden känns ju kanske onödigt om man lika gärna kan träna där man befinner sig. Hon kanske kände någon som tränade i Luleå och ville ha en träningskamrat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in