2013-04-05, 09:25
Medlem
Någon som vet hur det går för Josefina?

Emil ska ha ett tredje barn. Bim känns väldigt osäker. jag har en dålig magkänsla att vi snart får se rubriken "Deltagare i Nybyggarna hittats avliden":-(

Verkar gå bra för Linnea. Hon jobbar på Skare (produktionsbolaget). Bor hos en av produktionens klippare eller filmare som var med och gjorde Nybyggarna. Jobbar med att casta fram nya deltagare.
Umgås en del med Anders syster........
Härligt för Linnea!!

Det ska börja filma för andra säsongen nu i april! Spännande!
Citera
2013-04-05, 10:25
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maasterchef
Någon som vet hur det går för Josefina?

Emil ska ha ett tredje barn. Bim känns väldigt osäker. jag har en dålig magkänsla att vi snart får se rubriken "Deltagare i Nybyggarna hittats avliden":-(

Verkar gå bra för Linnea. Hon jobbar på Skare (produktionsbolaget). Bor hos en av produktionens klippare eller filmare som var med och gjorde Nybyggarna. Jobbar med att casta fram nya deltagare.
Umgås en del med Anders syster........
Härligt för Linnea!!

Det ska börja filma för andra säsongen nu i april! Spännande!

Jag har ingen koll på vad som händer med de gamla deltagarna men jag ser fram emot en ny säsong.
Citera
2013-04-19, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Fan vilken härlig serie. Man kan inte rädda alla men kanske någon . Har nu sett alla avsnitt efter varandra ikväll! Johan tror jag det kommer gå bra för, Rita, Tom och Josefina likaså. Resten vettefan. Emil är nog ganska hopplöst fall, han är skadad sen födseln mer eller mindre. Jäkla synd på Linnea att hon lämnade stället. Bim känns som ett oklart kort. Beundras verkligen av Josefinas lugn och sättet hon berättade om sitt liv så sakligt. Lite kul också att Bim omnämner flashback, drogforumet allså .
vem tycker ni har haft mest otur i sin uppväxt? emil eller?
Citera
2013-04-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag har ingen koll på vad som händer med de gamla deltagarna men jag ser fram emot en ny säsong.

hoppas alla mår bra!
Senast redigerad av 1.5promille 2013-04-21 kl. 10:15.
Citera
2013-05-26, 18:03
Bannlyst
Det här är det bästa programmet på evigheter, äntligen en reality serie man får ut nånting av! Nån som vet när säsong 2 kommer?

Vad var det han Tom gjorde mot den där snubben förressten? Han slog sönder killens bil med en yxa och sen när han skulle mucka fick han ett baseballträ i huvvet eller hur var det nu igen?
Citera
2013-05-29, 07:50
Medlem
satt på samma tåg som Tom i fredags, kul att se han må friskt ... tror jag.... helvete vad förbannad han va på den stackaren i telefonen! killen måste ju ha aggressionsproblem, han skrek ut massa otäckheter över hela tåget. Började nästan tycka synd om personen på andra linjen vem det nu var... hoppas det va en tillfällighet då jag tycker om Tom skarpt sedan programmet, han va ju så lugn och fin på tv och så får man se detta... men som sagt, man får hoppas att han hade en dålig dag bara. ska bli skitkul med en ny säsong!
Citera
2013-05-29, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedticksen
satt på samma tåg som Tom i fredags, kul att se han må friskt ... tror jag.... helvete vad förbannad han va på den stackaren i telefonen! killen måste ju ha aggressionsproblem, han skrek ut massa otäckheter över hela tåget. Började nästan tycka synd om personen på andra linjen vem det nu var... hoppas det va en tillfällighet då jag tycker om Tom skarpt sedan programmet, han va ju så lugn och fin på tv och så får man se detta... men som sagt, man får hoppas att han hade en dålig dag bara. ska bli skitkul med en ny säsong!

Sitter rätt ofta på samma tåg, tvivlar på att han är helt ren. Eller så ser han bara vidrigt sliten ut jämt, vad fan vet jag egentligen.
Citera
2013-05-29, 17:31
Medlem
Orjisols avatar
Kan dom inte slå slag i saken och göra en som Fredrik och Filip spånade om i sin podcast "Pundarnas Pundare" parallelt med denna serie? Där vi äntligen får se vem som pundar hårdast i sverige
Citera
2013-05-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Sitter rätt ofta på samma tåg, tvivlar på att han är helt ren. Eller så ser han bara vidrigt sliten ut jämt, vad fan vet jag egentligen.

Jag har också sett honom, och då har han inte alls sett sliten ut. Eller arg för den delen. :P
På hans facebooksida ser han ju dessutom ganska välmående ut.

Ren måste han ju vara då han fortfarande bor på Basta och de har regelbundna drogtester.
Citera
2013-05-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bate
Jag har också sett honom, och då har han inte alls sett sliten ut. Eller arg för den delen. :P
På hans facebooksida ser han ju dessutom ganska välmående ut.

Ren måste han ju vara då han fortfarande bor på Basta och de har regelbundna drogtester.

ja alla kan faktiskt ha en dålig dag och jag diggar Tom skarpt! men.... någon som vet vad som händer med Bim? är hon ihop med den där gubben? söt tjej annars, och emil? hur går det för honom? är någon av dom med i säsong 2 ??
Citera
2013-05-29, 22:47
Medlem
Cinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway

Såg honom i söndags. Kunde inte riktigt avgöra om han var ren eller inte men han verkade vara på jävligt bra humör och hans polare var så hög att han svävade en halvmeter över marken.
Citera
2013-06-11, 20:46
Bannlyst
Nån som vet när säsong 2 kommer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här