Jag blir nog galen snart... Jag bor i stadens absolut finaste och prestigefulla området, där man kan kan ta långa kvällspromenader utan att vara rädd eller påraggad av konstiga människor. Men... Förra månaden inträffade det som jag inte ens kunde föreställa i mina mardrömmar, det flyttade in en riktigt bullrigt familj (utlänningar), på typ 30personer. I en trea alltså! Det går banne mig inte att räkna hur många som bor i lägenheten, det är [i]hela[i] tiden nån som går in eller ut. Dessa människor skriker hela j..la tiden och stör alla grannar i huset (har redan pratat med flera grannar). Det värsta är deras äckliga morsa som precis
hela tiden spottar i entrén och i trappuppgången/hissen

Det står typ 5barnvagn i entrén, en stol och idag bar dom ut en stor gammal soffa till bakgården, satt där och skrek i flera timmar...
Det absolut värsta är att dessa "människor" bor på samma våning som mig...

Hör konstant deras skrik på ett okänt språk och blir galen.
Det är alltså ingen hyreshus, så jag vet verkligen inte, vad ska jag göra? Går det överhuvudtaget att göra något? Försökte att prata med dom, men ingen av dessa kan svenska.

Ska jag ringa störningsjour eller vad?
Nu är jag rätt packad, så jag bjuder på stavfel osv. Men kan faen inte somna pga deras skrik =(