2013-05-28, 23:22
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbukkake
med spaden och rep som låg slängd på taket på ett garage inte långt från KJ´s lägenhet.

Skulle säga långt ifrån hans lägenhet
Citera
2013-05-28, 23:22
Medlem
Jag gissar att någon här har berättat om gömställen för ev. bevismaterial och medhjälpare till GM har varit ute och flyttat (eventuellt sabbat för GM) som vidare upptäckts av folk eller hundar idag. Det är modigare att berätta än att tiga anser jag.
Citera
2013-05-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Ja jag håller med.

Styckat en hund låter ju som rykten tagna ur luften..

Jag har hört mig för lite och scenariot var enligt följande:
Fastighetsägarens personal hade reagerat på att det var blod på loftgång/trapp och frågat KJ vad det var frågan om, KJ svarade då att hunden dött efter att ha tuggat på elkablar.

Märkligt är att hunden ska ha blött i en mängd som skapar specifika frågor om hunden nu dött av att tuggat elkablar. Mig veterligen blir man snarare grillad än att börja blöda hejdlöst vid en sådan händelse.
Citera
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Vad sitter Akrobaten0808 på för säte i denna utredning?
Har h*n kontakter inom polisen eller?

Tänkte att h*n nu sitter på game changer och får inte säga något eftersom det inte ha nått media än men h*n är helt säker på att KJ är körd nu.

Har h*n haft rätt tidigare med tidiga uttala eller hur jag ska säga?
Citera
Medlem
ME077s avatar
Akrobaten: Berätta inga detaljer som kan skada dig själv eller utredningen. Men - kan du iaf svara ungefär hur stor chans det är att han blir fälld pga det nya fyndet idag? Mer än 95 % chans?
Citera
2013-05-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kanske inte så viktigt, men vi glömmer att man också hittat spår på en loftgång, kan ju ha bekräftats vara spår av mänskligt blod?

Tänkte samma sak. Kan det vara så att fläckarna man hittade utanför KJs lägenhet kom från en människa? Dom återvände ju dit för att undersöka mera och då dök ju den här rödbruna fläcken utanför KJs dörr upp på bild i nån tidning
Citera
2013-05-28, 23:25
Medlem
soffiqqs avatar
Laddade upp en inverterad version av bilden från huset:
Kanske blir lättare att försöka tyda vad som står

http://imgur.com/dLSHbx6
Senast redigerad av soffiqq 2013-05-28 kl. 23:28.
Citera
2013-05-28, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nosskirneh
Tänkte samma sak. Kan det vara så att fläckarna man hittade utanför KJs lägenhet kom från en människa? Dom återvände ju dit för att undersöka mera och då dök ju den här rödbruna fläcken utanför KJs dörr upp på bild i nån tidning

Länk från vilken tidning? Inte sett någon rödbrun fläck.
Citera
2013-05-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion3
Jag har hört mig för lite och scenariot var enligt följande:
Fastighetsägarens personal hade reagerat på att det var blod på loftgång/trapp och frågat KJ vad det var frågan om, KJ svarade då att hunden dött efter att ha tuggat på elkablar.

Märkligt är att hunden ska ha blött i en mängd som skapar specifika frågor om hunden nu dött av att tuggat elkablar. Mig veterligen blir man snarare grillad än att börja blöda hejdlöst vid en sådan händelse.

Ja, det är flera här som vittnat om detta med fastighetsägarens personal. samt att en man burit ut en säck som det droppade blod ur.
Citera
2013-05-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, dödsorsaken är inte släppt.
jaha ok vart fick dom 9 knivhugg i ett mönster ifrån
Citera
2013-05-28, 23:28
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Länk från vilken tidning? Inte sett någon rödbrun fläck.

Norrbottenskuriren

tillägg: http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6852444
Citera
2013-05-28, 23:28
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Skulle säga långt ifrån hans lägenhet
Ungefär hur långt ifrån KJs lgh?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera