2013-05-28, 17:10
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Jag det finns en ganska stor risk för just den utgången.. Valdes drar till Monaco.. Hoppas dock att Barca får betala bra jävla mycket för DDG.

Dock läste jag precis att Thiago fick lämna över sitt nummer när Fabregas kom... Nu måste han göra det igen när Neymar kommer.. Dvs han är inte längre önskvärd. Bilden ska tydligen vara ett "fuck off" till Barca.

Tror du på allt som står på redcafe?
2013-05-28, 17:12
Medlem
a-ntoonss avatar
Läste att Milos Krasic är på g till Sunderland! Har tydligen inte gått så bra för honom i Fenerbache, och Di Canio är tydligen väldigt intresserad. Kan nog bli en bra värvning, om man får honom till ett bra pris(sitter tydligen på en ganska hög lön).

Vad jag minns av honom i Juventus var att det gick bra för honom, väldigt bra ett tag om jag minns rätt. Men han vart bänkad av en anledning jag inte vet, och sedan såld. Men får han lite speltid i Sunderland kan det nog bli riktigt bra, all hans talang kan ju inte försvunnit sådär. Han är trots allt bara 28 år dessutom.
2013-05-28, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a-ntoons
Läste att Milos Krasic är på g till Sunderland! Har tydligen inte gått så bra för honom i Fenerbache, och Di Canio är tydligen väldigt intresserad. Kan nog bli en bra värvning, om man får honom till ett bra pris(sitter tydligen på en ganska hög lön).

Vad jag minns av honom i Juventus var att det gick bra för honom, väldigt bra ett tag om jag minns rätt. Men han vart bänkad av en anledning jag inte vet, och sedan såld. Men får han lite speltid i Sunderland kan det nog bli riktigt bra, all hans talang kan ju inte försvunnit sådär. Han är trots allt bara 28 år dessutom.

Det gick utför för Krasic efter att han blev avstängd för filmning. Låter rätt märkligt i mina ögon att Di Canio är intresserad eftersom det är ganska tydligt att han vill ha spelare med bra karaktär och jag tror inte att Krasic är en sådan spelare.

Men om någon kan få ordning på honom så är det nog Paolo
2013-05-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-ntoons

Hade han gått till PL för 2-3 år sedan hade det nog ansetts som en av sommarens största värvningar i ligan, men som sagt hans aktier har ju sjunkit rätt rejält sedan 2010. Känns lite som en ny "Lorik Cana"-värvning för Sunderland. Dvs ser bra ut på pappret, men inte på plan.
2013-05-28, 17:23
Medlem
a-ntoonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det gick utför för Krasic efter att han blev avstängd för filmning. Låter rätt märkligt i mina ögon att Di Canio är intresserad eftersom det är ganska tydligt att han vill ha spelare med bra karaktär och jag tror inte att Krasic är en sådan spelare.

Men om någon kan få ordning på honom så är det nog Paolo

Jaha okej! Jo minst sagt, men samtidigt är väl han lite av den spelartypen Sunderland behöver just nu(och som kanske besitter lite bättre kvalitéer än de flesta spelarna i Sunderland).

Källor:
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/130528/fenerbahce-winger-weighing-sunderland-move-198479

http://www.turkish-football.com/news_read.php?id=4662

Trovärdigheten hos källorna är väl relativ, men det är ju trots allt Silly Season!
2013-05-28, 17:53
Medlem
snillet_1s avatar
Atletico Madrid ryktas värva Osvaldo som ersättare(?) till Falcao.

http://romanews.eu/it,a112818/Daniel-Va-Atletico-Madrid

Hoppas det stämmer och att Roma i sin tur lägger pengar på Matri.
Senast redigerad av snillet_1 2013-05-28 kl. 18:00.
2013-05-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Atletico Madrid ryktas värva Osvaldo som ersättare(?) till Falcao.

http://romanews.eu/it,a112818/Daniel-Va-Atletico-Madrid

Hoppas det stämmer och att Roma i sin tur lägger pengar på Matri.
Hur hade en Zlatan till Roma låtit? Italienare är ju vidskepliga, och känner mycket väl till att Z tenderar att vinna ligan i sina lag, särskilt under första säsongen. Å andra sidan ägs Roma av jänkare...
2013-05-28, 18:17
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Hur hade en Zlatan till Roma låtit? Italienare är ju vidskepliga, och känner mycket väl till att Z tenderar att vinna ligan i sina lag, särskilt under första säsongen. Å andra sidan ägs Roma av jänkare...

Det hade låtit fantastiskt - i teorin. Två problem: Zlatan sitter på en gigantisk lön som inte Roma kan hantera i dagsläget och jag är osäker på ifall Totti och Z hade kunnat spela i samma lag. Totti har - när allt kommer omkring - ett rätt stort ego och är obestridlig kung i Roma.

---

Parma är fortsatt intresserade av Pontus Jansson och ryktas till och med ha lagt ett bud nu:

Citat:
Klubben har följt Malmö FF:s mittback under en längre tid och även haft samtal med spelarens agent Martin Dahlin. Hittills har dock ingen konkret kontakt tagits med Malmö FF, även fast det tidigare har ryktats om förhandlingar mellan klubbarna. Enligt rapporter från källor nära klubben ska Parma i dagarna ha givit ett officiellt anbud till MFF, på cirka två miljoner euro.

http://solocalcio.se/2013-05-28/parma-har-kontaktat-mff-jansson
2013-05-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det hade låtit fantastiskt - i teorin. Två problem: Zlatan sitter på en gigantisk lön som inte Roma kan hantera i dagsläget och jag är osäker på ifall Totti och Z hade kunnat spela i samma lag. Totti har - när allt kommer omkring - ett rätt stort ego och är obestridlig kung i Roma.

---

Parma är fortsatt intresserade av Pontus Jansson och ryktas till och med ha lagt ett bud nu:

http://solocalcio.se/2013-05-28/parma-har-kontaktat-mff-jansson

Meh. Tycker redan att Helander har passerat honom. De borde satsa på honom istället. Pontus Jansson har varit riktigt dålig under 2013. Även om han också är väldigt bra så besitter Helander en större potential.
2013-05-28, 19:01
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Kolo Toure klar för Liverpool på free transfer.
2013-05-28, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Kolo Toure klar för Liverpool på free transfer.

Otroligt bra nyheter. YNWA !
2013-05-28, 19:12
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Otroligt bra nyheter. YNWA !

Ganska ordinär värvning men känns ändå som ett hyfsad tillskott om han är tänkt som 3:e eller 4:e alternativ på mittbacksplatsen.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-05-28 kl. 19:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in