Citat:
Ursprungligen postat av
Svinherden
Jaså? Vad har du kritiserat förutom hans samarbete med judinnan Caroline Szyber och försvaret av kristdemokraterna? Påminn mig gärna.
Där gav du ju ett utmärkt exempel alldeles själv. Tror det var flera andra saker också, du får leta om du vill.
Citat:
han sedan blev medlem i SvP försvarar de honom, plötsligt. Bedömningen av honom tycks utgå från grupplojalitet, inte från objektiva kriterier. De är en tragedi och travesti.
Jag kan inte svara för vilken bedömning partistyrelsen har gjort. Alla ärenden som lämnas in av medlemmar granskas dock som sagt.
Citat:
Jag tror inte på tramset om att han ger knarkpengar till SvP och att det är anledningen till att partiet behåller honom,
Då är vi två.
Citat:
Jag har talat med personer som tidigare bodde i samma näste och kollektiv som Mikael Skillt, inklusive personer som han beskriver som sina bästa vänner, och de uttrycker privat hur mycket de ogillar honom. Han tycks bara försvaras av sin egen grupp så länge han är en del av den gruppen och annars är han avskydd.
Jag känner alltså inte Skillt privat eller på ett personligt plan ska tilläggas. Vi har pratat en hel del på nätet, men bara träffats kort.
Citat:
Du borde ställa dig själv frågan om du kommer försvara honom lika innerligt
Var försvarar jag honom "innerligt" och vad är det jag försvarar och inte försvarar menar du?
Citat:
Hade du, ärligt talat, varit lika överslätande mot hans brottslighet och uttalanden om han varit engagerad i Revolutionära fronten?
Skillt har vad jag vet inte begått några brott alls under sin tid i SvP. Däremot har han dömts för en sak som inträffade innan han gick med i partiet, och som partiledningen visste om när han blev medlem.
Citat:
Ursprungligen postat av
blofeldt
Straybullet står för minst 80% av kommentarerna i den här tråden liksom alla andra trådar som behandlar SvP som parti, och dess företrädares tillkortakommanden.
Om det nu faktiskt hade varit så att jag författat 6000 av inläggen i den här tråden. Vad spelar det för roll för dig, din antivita fjant?
Citat:
Jag kan konstatera att så fort Straybullet sätts på prov, och får lite mothugg så får han munhäfta och kan inte svara för sig.
Tvärtom försöker jag svara på nästan alla inlägg som riktas mot mig. Inklusive det här, det är delvis därför jag har så hög post count, för att många tycks ha en rent osund besatthet av mig och min person.
Citat:
Bara stöter ut några meningslösa kommentarer som ingen jävel blir klokare av.
Till skillnad från dina egna informativa och högkvalitativa inlägg menar du?

Det är ju bara att gå igenom din inläggshistorik för att konstatera att du är en tramspostare och en svagsint pajas. Hade du någon frågeställning som du ville ha besvarad, eller ville du bara diskutera min person?
Citat:
Undrar vad det här puckot Straybullet egentligen har för arbetsinkomster som har tid att sitta hela dagar och dygnet runt att kommentera och försvara SvP? Är Straybullet en spökfigur, eller vem fan är han?
Som sagt, en rent surrealistisk besatthet av min person. Vill du stifta bekantskap med mig på ett personligt plan så går det utmärkt att delta på exempelvis Nordisk Vision, Vision Europa, Höstkonferensen eller andra offentliga partievenemang. Men det vet vi ju båda två, att något sådant inte kommer att hända.
Pengarna får jag naturligtvis från Brinkmann, och från Mickes knarklangande brorsor. Vad annars?