2013-05-27, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
thaiman är ökänd för sina låga och korkade kommentarer. Det är inte så ofta, men när de väl kommer så är de klockrena!

Trots att det var länge sedan senaste besöket så kan man ju inte låta bli att gå in här och läsa emellanåt...

Känns helrätt att ha lämnat "träsket"!

Good luck out there! And watch out for STDs....

STDs ? vad är det?
råkade ut för att tjejen gick ut på parkeringen när jag skulle åka och kollade in mitt reg nr?
blev lite nervös över det och kommer nog byta ställe , någon som det varför dom vill ha koll på det?
Citera
2013-05-27, 08:53
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Jo är min erfarenhet också. Häromveckan fick jag ett erbjudet pris på en BTB från 1 500 kr till 500 kr. Detta var mitt i Sthlm city.

Helt klart är att några har betalat löjliga överpriser eftersom tjejerna försöker med dessa siffror. Men det är bara att skratta åt det.

I övrigt är det så att lite äldre och mulliga damerna oftast är bäst på allt. De unga, snygga, petita tjejerna många jagar, är enligt min erfarenhet inget vidare vare sig på massage, konversation (om man nu bryr sig om det) eller extra tjänster.

Återgår nu till min avhållsamhet borde från att besöka massageställen (återkommer ev om varför, men beror mest på att jag fått rätt mycket inblick bakom kulisserna) och att skriva om dom. Även om jag ibland går in här för att skratta lite åt diskussionen om vilket håll man ska lägga snoppen och andra idiotfrågor Kan bara säga, vill dom hitta den kan ni lita på att dom gör det oavsett var ni lagt den

Som jag också sagt många gånger, med undantag för ett antal självskrivna full service ställen (och det blir inte färre med tiden) så finns det inga garantier och mycket handlat om stämningen mellan dig och massösen.

Men min "hit rate" i Stockholm ligger väl på 97 % för minst HJ (tar aldrig det längre dock om det inte följs av mer).

Mina grundregler är:

1. Ta av dej allt. Självklart. Vem f-n vill ha olja på fillingarna.
2. Skit i handduken. Vill dom lägga på den så gör dom.
3. Snoppen kan du lägga var du vill. Dom hittar den när dom vill.
4. Fråga aldrig om extra service. Om erbjudande inte kommer så låt det vara.
5. Om erbjudande kommer kan du däremot fråga om vilka tjänster som erbjuds, samt förhandla lite.

Sen lite av det jag självt valt att hålla mig till:

1. Åk kommunalt till ställena och promenera.
2. Lämna inte ut ditt riktiga namn eller var du egentligen bor.
3. Ha en extra mobil med oreggat kontantkort om du vill ringa och boka (har väldigt sällan gjort det) eller hålla kontakten med någon av tjejerna.
4. Inbilla dig inte att du har en per personlig kontakt med dom än ngn annan.

Det vore oerhört intressant att få ta del av din insyn bakom kulisserna.

Självklart måste man inte lägga snoppen så dom kommer åt den för att få extra. För mig handlar det om att komma i bättre stämning vid massagen. Det är betydligt mer upphetsande att känna ett finger komma åt den än bara pungen. Jag reagerar normalt inte på massagen men lite snudd på rätt ställe får mig på precis lagom nivå.
Citera
2013-05-27, 12:38
Medlem
LemmyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
STDs ? vad är det?
råkade ut för att tjejen gick ut på parkeringen när jag skulle åka och kollade in mitt reg nr?
blev lite nervös över det och kommer nog byta ställe , någon som det varför dom vill ha koll på det?

Sexually transmitted disease.
Skumt som fan att hon kollade regnumret. Gjorde du nåt dumt på salongen?
Citera
2013-05-27, 15:07
Medlem
nej , men förmodligen varit där för många gånger då jag blivit erbjuden att massera henne dom två sista gångerna och fått extra servicen gratis. måste nog byta ställe
Citera
2013-05-27, 16:18
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
nej , men förmodligen varit där för många gånger då jag blivit erbjuden att massera henne dom två sista gångerna och fått extra servicen gratis. måste nog byta ställe

Det låter väl som GF-fara. Hon var nyfiken på att kolla upp om det du sagt stämmer
Ratsit och inkomstkoll är inte så svårt om man vet hur man gör. Nu är det bara att gå till Guldfynd och köpa förlovningsring
Citera
2013-05-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det låter väl som GF-fara. Hon var nyfiken på att kolla upp om det du sagt stämmer
Ratsit och inkomstkoll är inte så svårt om man vet hur man gör. Nu är det bara att gå till Guldfynd och köpa förlovningsring

använde polarens bil som står på en firma , uppgett falskt namn och aldrig haft några personliga ägodelar förutom bilnykel med inså det ska nog gå bra.
Citera
2013-05-27, 17:01
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
använde polarens bil som står på en firma , uppgett falskt namn och aldrig haft några personliga ägodelar förutom bilnykel med inså det ska nog gå bra.

Bra initiativ.
Jag parkerar aldrig i närheten, så att det går att se vilken bil jag kör. Har ingen plånbok, mobil eller annat med mig in. Pengarna direkt i fickan.

Det tycker jag borgar för att inte ens farbror blå ska kunna ställa till det.
Citera
2013-05-28, 09:17
Medlem
kpcs avatar
Citat:
Bra initiativ.
Jag parkerar aldrig i närheten, så att det går att se vilken bil jag kör. Har ingen plånbok, mobil eller annat med mig in. Pengarna direkt i fickan.

Det är inte riskfritt att vara utan ID. Enl. lag måste man kunna identifiera sig annars har Polisen rätt att ta in dig till station för identifiering. Å andra sidan kan inte polisen belasta dig för något utan erkännande eller bevis. Erkänn aldrig och bevis finns inte, pengautbytet sker inte under akten, kvar finns dom endast personer som haft frivillig sex om man blir påkommen.
Står dom utanför och tar dig så har du enbart fått en bra massage utan erotiska inlag oavsett hur mycket dom försöker grilla dig. Minsta lilla medgivannde kan ge dyra böter och nedstängning av bordellen/ditt favvomassagehak...
Citera
2013-05-28, 10:09
Medlem
Citat:
Bra initiativ.

Farbror blå är maktlös så länge de inte tar dig på bar gärning, dvs mitt i akten. Alternativt om du eller tjejen i fråga får för er att det är en bra idé att erkänna.

Att köpa massage är inte en straffbar handling (än så länge) och så länge inget annat går att bevisa står dom sig slätt. Men visst, extra försiktighet är aldrig fel.
Citera
2013-05-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Står dom utanför och tar dig så har du enbart fått en bra massage utan erotiska inlag oavsett hur mycket dom försöker grilla dig. Minsta lilla medgivannde kan ge dyra böter och nedstängning av bordellen/ditt favvomassagehak...

Har någon hört talas om att polisen stått utanför ett massageställe och tagit in kunder som kommer ut?
Citera
2013-05-28, 11:05
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Har någon hört talas om att polisen stått utanför ett massageställe och tagit in kunder som kommer ut?

Har aldrig hört talas om det, dock ingen garanti för att det inte förekommer men det känns som ett rätt tröstlöst uppdrag för Bosse Batong eftersom "brottet" redan är begått, utan vittnen och det enda man är skyldig till är att ha gett dricks efter en väl utförd massage.

Den som erkänner i det läget är ju dummare än tåget och har psyke lika stabilt som en blöt papperskasse och förtjänar faan att åka dit för sexköp.
Citera
2013-05-28, 11:07
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Det är inte riskfritt att vara utan ID. Enl. lag måste man kunna identifiera sig annars har Polisen rätt att ta in dig till station för identifiering. Å andra sidan kan inte polisen belasta dig för något utan erkännande eller bevis. Erkänn aldrig och bevis finns inte, pengautbytet sker inte under akten, kvar finns dom endast personer som haft frivillig sex om man blir påkommen.

Nja, inte om du befinner dig på allmän plats. För att polisen ska få ta in dig måste det finnas misstanke om brott. Svårt att se att man är misstänkt om man besökt en thaimassage. Polisen har större rätt att visitera dig på plats. Har du inget som identifierar dig kan de ta in dig men det krävs misstanke om brott.

Som flera är inne på är det i princip omöjligt att bevisa brott om inte någon erkänner, så neka, neka, neka om du hamnar i en sån situation.

Allas vår Carro hade råkat ut för polis vid ett besök men det inskränkte sig till 10 min förhör vill jag minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in