Jo är min erfarenhet också. Häromveckan fick jag ett erbjudet pris på en BTB från 1 500 kr till 500 kr. Detta var mitt i Sthlm city.
Helt klart är att några har betalat löjliga överpriser eftersom tjejerna försöker med dessa siffror. Men det är bara att skratta åt det.
I övrigt är det så att lite äldre och mulliga damerna oftast är bäst på allt. De unga, snygga, petita tjejerna många jagar, är enligt min erfarenhet inget vidare vare sig på massage, konversation (om man nu bryr sig om det) eller extra tjänster.
Återgår nu till min avhållsamhet borde från att besöka massageställen (återkommer ev om varför, men beror mest på att jag fått rätt mycket inblick bakom kulisserna) och att skriva om dom. Även om jag ibland går in här för att skratta lite åt diskussionen om vilket håll man ska lägga snoppen och andra idiotfrågor

Kan bara säga, vill dom hitta den kan ni lita på att dom gör det oavsett var ni lagt den
Som jag också sagt många gånger, med undantag för ett antal självskrivna full service ställen (och det blir inte färre med tiden) så finns det inga garantier och mycket handlat om stämningen mellan dig och massösen.
Men min "hit rate" i Stockholm ligger väl på 97 % för minst HJ (tar aldrig det längre dock om det inte följs av mer).
Mina grundregler är:
1. Ta av dej allt. Självklart. Vem f-n vill ha olja på fillingarna.
2. Skit i handduken. Vill dom lägga på den så gör dom.
3. Snoppen kan du lägga var du vill. Dom hittar den när dom vill.
4. Fråga aldrig om extra service. Om erbjudande inte kommer så låt det vara.
5. Om erbjudande kommer kan du däremot fråga om vilka tjänster som erbjuds, samt förhandla lite.
Sen lite av det jag självt valt att hålla mig till:
1. Åk kommunalt till ställena och promenera.
2. Lämna inte ut ditt riktiga namn eller var du egentligen bor.
3. Ha en extra mobil med oreggat kontantkort om du vill ringa och boka (har väldigt sällan gjort det) eller hålla kontakten med någon av tjejerna.
4. Inbilla dig inte att du har en per personlig kontakt med dom än ngn annan.